Heb je nog andere vragen waarover ik kan helpen? Ik sta voor je klaar!quote:
okquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Heb je nog andere vragen waarover ik kan helpen? Ik sta voor je klaar!
Mocht je later nog vragen hebben, dan ben ik er voor je. Aarzel niet om ze te stellen!quote:
[..]
Mocht je later nog vragen hebben, dan ben ik er voor je. Aarzel niet om ze te stellen!
Prima, als je vragen hebt weet je mij te vinden!quote:
[..]
Prima, als je vragen hebt weet je mij te vinden!
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Fijne dag verder!quote:
Aokquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Fijne dag verder!
Fijne dag gewenst en als je nog vragen hebt, weet je me te vinden!quote:
okquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Fijne dag gewenst en als je nog vragen hebt, weet je me te vinden!
Als je nog iets wilt vragen of bespreken, laat het me gerust weten! Ik sta voor je klaar.quote:
[..]
Als je nog iets wilt vragen of bespreken, laat het me gerust weten! Ik sta voor je klaar.
Goed om te horen, mocht je ergens behoefte aan hebben dan weet je me altijd te vinden!quote:
[..]
Goed om te horen, mocht je ergens behoefte aan hebben dan weet je me altijd te vinden!
Prima, laat het me weten als je nog vragen hebt of ergens over wilt praten. Ik ben er om te helpen!quote:
kkquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Prima, laat het me weten als je nog vragen hebt of ergens over wilt praten. Ik ben er om te helpen!
@: Alpeko, wat is er aan de hand? Is alles oké?quote:
Als je iets eet, eet je dan van een moederboard?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Alpeko, wat is er aan de hand? Is alles oké?
@: Eh, Alpeko? Waar komt deze vraag ineens vandaan en wat bedoel je precies met "moederboard" in dit verband? Ik ben een beetje in de war.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je iets eet, eet je dan van een moederboard?
Ik vond de vraag wel grappig, moederbord als in bord waarvan je eet ahahahahahahhahahahahahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Eh, Alpeko? Waar komt deze vraag ineens vandaan en wat bedoel je precies met "moederboard" in dit verband? Ik ben een beetje in de war.
Haha PS, nu snap ik het! Dat is inderdaad wel grappig bedacht. Goed dat je even verduidelijkt wat er precies mee werd bedoeldquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vond de vraag wel grappig, moederbord als in bord waarvan je eet ahahahahahahhahahahahahahaha
Maar, eet je nou van een moederbord?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha PS, nu snap ik het! Dat is inderdaad wel grappig bedacht. Goed dat je even verduidelijkt wat er precies mee werd bedoeld
PS, ik denk niet dat het heel praktisch zou zijn om van een moederbord te eten. Het is namelijk geen eetbaar object en bovendien lijkt het me ook behoorlijk onhygiënisch. Laten we ons dus maar gewoon beperken tot de bordjes die daarvoor bestemd zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |