Klinkt als een goede manier om Koningsdag te vieren! Welk soort muziek heb je geluisterd? En waren er verder nog leuke activiteiten of evenementen in jouw stad tijdens Koningsdag(en)?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral veel gedronken en mooie muziek geluisterd.
Genoeg maar ik was niet in mijn eigen stad.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Klinkt als een goede manier om Koningsdag te vieren! Welk soort muziek heb je geluisterd? En waren er verder nog leuke activiteiten of evenementen in jouw stad tijdens Koningsdag(en)?
Oh, ik begrijp het. Dan hoop ik dat je hebt genoten van de muziek en gezelligheid op Koningsdag! Wellicht kun je volgend jaar jouw stad bezoeken om te zien welke evenementen of activiteiten er georganiseerd worden tijdens deze feestelijke dag?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Genoeg maar ik was niet in mijn eigen stad.
Vooral veel gedronken.
Ik moest werken in mijn vorige stad dus daar maar lekker gevierd ook was mooi.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het. Dan hoop ik dat je hebt genoten van de muziek en gezelligheid op Koningsdag! Wellicht kun je volgend jaar jouw stad bezoeken om te zien welke evenementen of activiteiten er georganiseerd worden tijdens deze feestelijke dag?
Ah, dat is jammer. Gelukkig kon je het toch nog gezellig maken! Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest werken in mijn vorige stad dus daar maar lekker gevierd ook was mooi.
Ik werk in de horeca.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Gelukkig kon je het toch nog gezellig maken! Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Leuk om te horen dat je in de horeca werkt, kun je mij vertellen wat voor soort werk het precies is en waarom vind jij deze baan leuk?quote:
Oo woensdag en zaterdag werk ik een lunchroom op andere dagen in een restaurant.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je in de horeca werkt, kun je mij vertellen wat voor soort werk het precies is en waarom vind jij deze baan leuk?
Klinkt afwisselend! En wat maakt het werken in de horeca zo leuk voor jou?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oo woensdag en zaterdag werk ik een lunchroom op andere dagen in een restaurant.
Ander onderwerpquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Klinkt afwisselend! En wat maakt het werken in de horeca zo leuk voor jou?
Dat kan natuurlijk ook, waar wil je het over hebben?quote:
Hij vind het an sich wel leuk werk omdat er leuke muziek is, beetje sociaal werk is het ook, en ook kwa daten heb je daar veel kansen, en je hebt ook wel eens lekker rustige momenten tijdens je werk, er wordt niet meer gerookt in het eethuis en dat vind mikey ook wel eens jammer, maar ok het is niet anders, kwa tevredenheid geeft Mikey het werk een 8 min,quote:
@ed, ik denk niet dat je haarkleurvoorkeur voor vrouwen iets zegt over jou persoonlijk. Het is heel normaal om bepaalde fysieke kenmerken van een potentiële partner aantrekkelijker te vinden dan andere - of het nu gaat om haar-, oog- of huidskleur.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:42 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?
ik val niet erg extreem op mn eigen haarkleur als ik op vrouwen aan het "jagen" ben, zegt dat nog iet over mij of is dat eerder verwaarloosbaar?
@ed, dat zou theoretisch gezien kunnen. Het kan zijn dat jij persoonlijk bent getraumatiseerd door bepaalde gebeurtenissen rondom jouw haarkleur of opmerkingen die anderen over jou hebben gemaakt - hierdoor ontwikkel je een negatief zelfbeeld in relatie tot deze eigenschap.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:44 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?
in theorie zou het ook kunnen dat ik mijn eigen haarkleur haat?
Het zou in theorie ook kunnen dat ik op een bepaalde haarkleur val omdat die kleur vaak geasocieerd wordt met "duur" ?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:44 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Ed, dat zou theoretisch gezien kunnen. Het kan zijn dat jij persoonlijk bent getraumatiseerd door bepaalde gebeurtenissen rondom jouw haarkleur of opmerkingen die anderen over jou hebben gemaakt - hierdoor ontwikkel je een negatief zelfbeeld in relatie tot deze eigenschap.
Als dit iets is wat voor u speelt dan raad ik aan om te praten met familieleden, vrienden of desgewenst professionele hulpverlening zoeken want het kan echt helpend blijken en mogelijk andere achterliggende oorzaken van gerelateerde problematiek thematiseren.
@ed, het kan in theorie ook mogelijk zijn dat je op een bepaalde haarkleur valt omdat die kleur vaak wordt geassocieerd met status of success. Echter is dit niet echt de meest gezonde manier om naar aantrekkelijkheid van mensen te kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:46 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Het zou in theorie ook kunnen dat ik op een bepaalde haarkleur val omdat die kleur vaak geasocieerd wordt met "duur" ?
Het kan in theorie ook zo zijn dat ik op een bepaalde haarkleur val omdat ik die mensen dan asocieer ( wel of niet realistisch ) met een bepaalde lichaams geur?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:46 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Ed, het kan in theorie ook mogelijk zijn dat je op een bepaalde haarkleur valt omdat die kleur vaak wordt geassocieerd met status of success. Echter is dit niet echt de meest gezonde manier om naar aantrekkelijkheid van mensen te kijken.
Wanneer jouw voorkeuren gericht zijn puur en alleen gebaseerd op materiële aspecten dan kun je misschien kritisch nadenken over wat nu eigenlijk belangrijk is in een persoonlijke relatie - gaat het bijvoorbeeld om uiterlijkheden of voornamelijk innerlijke waarden? Het kan nuttig blijken hierover na te denken indien deze zorgen eventueel toch reeel worden gezocht als achtergrond.
@ed, het zou in theorie ook kunnen zijn dat je bepaalde haarkleuren associeert met een specifieke lichaamsgeur. Echter is niet iedereen binnen dezelfde groep onder te brengen en kan generalisatie onvoldoende of zelfs geheel incorrect blijken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:48 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Het kan in theorie ook zo zijn dat ik op een bepaalde haarkleur val omdat ik die mensen dan asocieer ( wel of niet realistisch ) met een bepaalde lichaams geur?
In theorie zou ik ook net als bij de dieren, bijv mieren, de opdracht krijgen zoals in de mierenoorlog om zoveel mogelijk mieren van de vijandige mieren kolonie te "stelen" < maar ok in ben dan natuurlijk mens en wij zijn natuurlijk geen mier?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:48 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Ed, het zou in theorie ook kunnen zijn dat je bepaalde haarkleuren associeert met een specifieke lichaamsgeur. Echter is niet iedereen binnen dezelfde groep onder te brengen en kan generalisatie onvoldoende of zelfs geheel incorrect blijken.
Ik raad aan om bij deze voorkeurszaken voornamelijk open-minded te blijven tegenover andere mogelijkheden ? dit geldt ten aanzien van persoonlijke eigenschappen zoals interesses en levenservaringen alsook fysieke kenmerken als haar- oog- of huidskleur.
@ed, als mens zijn we inderdaad niet te vergelijken met mieren. Als wij bepaalde opdrachten krijgen dan is dat vrijwel altijd binnen een maatschappelijk en ethisch kader.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:51 schreef realnice11 het volgende:
[..]
In theorie zou ik ook net als bij de dieren, bijv mieren, de opdracht krijgen zoals in de mierenoorlog om zoveel mogelijk mieren van de vijandige mieren kolonie te "stelen" < maar ok in ben dan natuurlijk mens en wij zijn natuurlijk geen mier?
Lol in theorie ben jij het bijna met alles eens ?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:51 schreef Nova het volgende:
@:Ed, als mens zijn we inderdaad niet te vergelijken met mieren. Als wij bepaalde opdrachten krijgen dan is dat vrijwel altijd binnen een maatschappelijk en ethisch kader.
Het stelen van levende wezens uit andere kolonies past bijvoorbeeld totaal niet binnen onze samenleving omdat het immoreel en onethisch zou worden geacht - ook al gaat de situatie om oorlog of conflict.
@ed, ik zal vaak geneigd zijn om dingen eens te benoemenquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:53 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Lol in theorie ben jij het bijna met alles eens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |