Zij zijn zover ik zie wel eigenlijk altijd lief en vrijgevig naar elkaar. Volgens mij hebben die vrijwel nooit gezeik terwijl t pittige types zijn en ze beiden soms wel met anderen met wie ze veel omgaan in de clinch liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Rupi is op verzoek van Morrie bezig met een massage
"Doe als een kat zo.."
"Rupert kan je iets meer naar achter zitten op mijn kont"
[ afbeelding ]
Ja idd.. lekker pittig karakter. Ik mag dat wel. En als er gezeik is, is het half uur later weer prima.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Zij zijn zover ik zie wel eigenlijk altijd lief en vrijgevig naar elkaar. Volgens mij hebben die vrijwel nooit gezeik terwijl t pittige types zijn en ze beiden soms wel met anderen met wie ze veel omgaan in de clinch liggen
Ja en doen ze vervolgens het onderwerp van t gezeik niet direct aan de halve loods uit de doeken. Dat is daar ook vrij uniekquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd.. lekker pittig karakter. Ik mag dat wel. En als er gezeik is, is het half uur later weer prima.
gisteravond ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die Wereld bol al lang leeg?
[ afbeelding ]
Misschien vindt ze dat wel lekkerder dan cola. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.
Aandachthoer... nix aan de handquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er mrt Eunice? Die ligt huilend in de gym op de grond.
morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
hadden ze geen eten van hello fresch vandaag
Tiano bepaalt tegenwoordig?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano doet een huishoudelijke mededeling over de volgende film; in plaats van Fight Club doen ze Gooise Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |