Kan ze niet beter gewoon eens een keertje bij zichzelf te rade gaan? Is er daar een psycholoog in de zaal misschien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Babbel wil een keer alcoholvrij bier kopen om te kunnen zien hoe de groep is als ze dronken zijn. Nu mist ze dat iedere keer want ze is zelf dronken.
Je kan ook gewoon niet drinkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan ze niet beter gewoon eens een keertje bij zichzelf te rade gaan? Is er daar een psycholoog in de zaal misschien?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Best gevaarlijk met die flessen als die breken onder de druk die erop komt.
Nou weegt Jappie maar 35 kilo maar ik zou ook iets anders gebruiken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
50 kgquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou weegt Jappie maar 35 kilo maar ik zou ook iets anders gebruiken.
slagaderlijke bloeding, niet bestquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En die kerel dan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:58 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ru[i Wat vind je van mijn maike up, ik heb sproetjes gemaakt.. Is het niet geil? Isaac vind het sexy"
Echt die griet
Ja dat.....met dat touwtrekken met een spanband was ook al Jappie's briljante ideequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
slagaderlijke bloeding, niet best
Als je alcohol drinkt dan weet je dat er een lichamelijke reactie volgt dus zaak om er verstandig mee om te gaanquote:
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt dan weet je dat er een lichamelijke reactie volgt dus zaak om er verstandig mee om te gaan
Maar dat kan ze dus nietquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.
Ik weet het niet. Zou ik wel vreemd vinden als Babbel dat moet doen.quote:
Zo kun je er ook een draai aan gevenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze wil kijken hoe anderen doen als ze denken dat babette aangeschoten is
Zoequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:53 schreef ledn81 het volgende:
Er wordt weer eens op de deur van het kantoor geklopt.. 3 keer raden wie zich weer komt bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |