Manager verkiezingquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Sociologica het volgende:
Wat voor theatertje hebben ze vlg week woensdag?
Ging over de Manager verkiezingquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft een theatertje in de planning
Ja bedoelde Jeff daar hetzelfde mee? Zoe zei iets van jullie gaan niet kutten met de verkiezing hè ik vind het wel spannend. En toen zei Jeff ja ik heb eerst nog m’n theatertje woensdag. Zoe: ja maar dat staat helemaal los van mij. Jeff: ja kloptquote:
Dat theatertje, bedoeld hij dus die manager verkiezing mee, omdat iedereen verkiesbaar is, behalve de ex managersquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:27 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja bedoelde Jeff daar hetzelfde mee? Zoe zei iets van jullie gaan niet kutten met de verkiezing hè ik vind het wel spannend. En toen zei Jeff ja ik heb eerst nog m’n theatertje woensdag. Zoe: ja maar dat staat helemaal los van mij. Jeff: ja klopt
IIk weet het hij gaat weer er weer een theatershow van makenquote:
Ah zo. Dus gewoon iets om Zoe’s vraag te ontwijken die over hetzelfde event gaat. Thxquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat theatertje, bedoeld hij dus die manager verkiezing mee, omdat iedereen verkiesbaar is, behalve de ex managers
Dit gaat denk ik niemand volhouden Ze hebben er niet voor getraind.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Babbel heeft een keer de Kennedymars gelopen. 80 km in 16 uur.
Is Jeff een seriemoordenaar en bekent ie telkens een moord ofzo aangezien ie aan de lopende band wordt weggedraaid?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Misschien ben ik komende maand wel met hele andere dingen bezig zegt Jeff
Hoezo dan zegt Zoe jij kan toch alles. Wat dan gezegd word mogen we niet horen.
Wendy?quote:
Hij s wel een zielig gastje, maar seriemoordenaar ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is Jeff een seriemoordenaar en bekent ie telkens een moord ofzo aangezien ie aan de lopende band wordt weggedraaid?
Ja geen id. Oh zie nu dat het op een shirt wordt gemaakt. Zal wel voor een jarige thuis zijn dan oidquote:
Ik weet het ook niet. Ze is er al een tijdje mee bezig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja geen id. Oh zie nu dat het op een shirt wordt gemaakt. Zal wel voor een jarige thuis zijn dan oid
En die telkens faalt, dan maar meteen op de nominatielijst zetten? Dan zijn we ook nog wel een keer van Moraima(vandaag bij hoge uitzondering een keer een opdracht goed volbracht) en Zoe afquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wil een stelling droppen voor de verdienopdrachten. Dat degene die daar het beste bij presteert een onderling afgesproken vrijstelling krijgt naast de manager en dat soort dingen. Beetje meer spice en gevolgen aan de verdienopdrachten geven. Kan zijn dat hij zich daar mee bezig wil houden, want zoals hij er gisteren over sprak heeft ie alleen nog de grote lijnen.
Ja geen idee, hij heeft het er een paar keer over gehad, puntensysteem, extra zakgeld, zo'n vrijstelling dus, maar heb het idee dat hij het nog moet uitwerken en waarschijnlijk ook weer achter moet voorleggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die telkens faalt, dan maar meteen op de nominatielijst zetten? Dan zijn we ook nog wel een keer van Moraima(vandaag bij hoge uitzondering een keer een opdracht goed volbracht) en Zoe af
Dat mens praat haarzelf zo tegen he, totaal geen zelfreflectie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Babbel wil een keer alcoholvrij bier kopen om te kunnen zien hoe de groep is als ze dronken zijn. Nu mist ze dat iedere keer want ze is zelf dronken.
Hoop babbelquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mens praat haarzelf zo tegen he, totaal geen zelfreflectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |