Ja dat dus het viel wel heel erg op nu.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat viel me net ook op, eerst kijken en dan een zuinig kusje geven
Amen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Allemaal idioten, allemaal aandachtshoeren daar.
Als ik wil zeiken op iemand is er altijd iemand in beeld waarop ik dat kan hier.
En als ik iets positiefs kwijt wil, zou ik dat ook kunnen. Willen is wat anders.
Leven en laten leven cossers, ieder mag zijn favoriet hebben, wil niet zeggen dat je alles normaal vindt dan van diegene.
Of zoiets.
Einde preek.
Vooral dat geschreeuw dat hij beter is dan alle anderen daar en alles kan. Ik moet het nog zien bij hem. Ik vind het ook een ongeleid projectiel hoor, zoals meerderen daar trouwens.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand die geen respect heeft voor anderen verdiend zelf ook geen respect. Het is echt een zielig mannetje.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grote bek, weinig daden. Dat is Jeff
Amen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Als ik wil zeiken op iemand is er altijd iemand in beeld waarop ik dat kan hier.
En als ik iets positiefs kwijt wil, zou ik dat ook kunnen. Willen is wat anders.
Leven en laten leven cossers, ieder mag zijn favoriet hebben, wil niet zeggen dat je alles normaal vindt dan van diegene.
Of zoiets.
Einde preek.
Eens, maar het moet van beide kanten komen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Of zoiets.
Einde preek.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Of zoiets.
Einde preek.
Het mooie is dat Jasper iedereen zover probeert te krijgen om op Jeff te stemmen voor elimineren en zelf zijn stem op Morie zet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey is werkelijk een obsessie voor Sasha en Jasper (en Bern). Het is toch triest dat ieder gesprek dat ze voeren hem als onderwerp heeft.
In zijn gezicht lief en aardig doen en hem achter zijn rug om afsabelen, hem gele of rode kaarten toewensen.
En dan die in en in negatieve gezichten erbij, alleen lachen als Sasha weer eens iemand in haar dromen vermoord heeft... da's echt niet goed hoor
was het niet bern die op morrie had gestemd , dacht jasper op ice had gestemdquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het mooie is dat Jasper iedereen zover probeert te krijgen om op Jeff te stemmen voor elimineren en zelf zijn stem op Morie zet.
Jazeker.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar het moet van beide kanten komen.
-knip- jou het maar bij de streamsquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, men mag iedereen met de grond gelijk maken, maar van Jeff blijf je af. Zo werkt het niet.
Eunice heeft ook een doordringende stem. Schel ook
Ik zie ze alleen, wil het niet horen maar zie wel een blije JW en heel de tijd zijn tong over zijn lippen gaan. Zo keek ie nooit met Esther in de buurt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen Kwekt Eunice er weer op los
en zie ik echt een hele vieze vloer in K4
Ik denk dit af en toe ook ja.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:34 schreef pingu66 het volgende:
Eunice is 24/7 opzoek naar erkenning en complimenten van ee oudere man/ vader figuur en de enige manier waarop zij dan kan is als een geile poes om bijv JW heen te dartelen.
Over 25 jaar is Eunice nog steeds het zelfde nog steeds geen carrière begonnen, de hele dag de gezondheid s freek uithangen en bezig met de xo eerste cursus betaald door een of andre sugar daddy..😉🤣
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:40 schreef ledn81 het volgende:
Isaac gaat taart bakken voor zijn dochter nadat ie gewandeld heeft.
Zoe "je zal wel kapot zijn"..
Die hoopt natuurlijk maar dat ie vraagt of zij het wil doen![]()
25 augustus is er iemand jarig voor Tiano.
Volgens Ice is ie dan al thuis..
Beetje eromheen vaag gelul
"als ik die chickie moet geloven is het 14"
dus het zou 14 augustus klaar zijn?
Daarna werd ie gemute en ging stream naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |