abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216671408
Vijf dagen na de vermissing van Hanno besteed Hendrik Jan Korterink aandacht aan de vermissing van Hanno en er wordt een eerste suggestie gedaan: zelfmoord als gevolg van een depressie. In de maanden daarna publiceert Korterink zijn gedachtes en waarnemingen over de vermissing van Hanno van Mil. Meerdere -voor de hand liggende-scenario’s worden in de blog-postings gemeld zoals misdrijf, ongeluk en een romantische verdwijning naar de noorderzon.

Bijna een jaar na de vermissing (op 23 maart 2015) besteed Korterink opeens aandacht aan een verhaal waarbij Hanno op 17-jarige leeftijd ontvoerd is en per helikopter is afgevoerd. De oorzaak van de ontvoering is dat Hanno iets had gehoord over een vermeend drugstransport met Curaçao. Iets wat Hanno niet had mogen horen. Op de afdeling van Hanno werkte een hoofd officier van Justitie (in nevenfunctie) en tijdens een telefoongesprek is Hanno aangezien voor deze HOvJ. Hanno is vervolgens naar de Pyramide van Austerlitz gelokt en daar met een helikopter ontvoerd naar een woonhuis in Hilversum. Hanno is uit dat huis bevrijd door een gewapend commando. Bijlage 1.

Blijkbaar is er een ‘mevrouw van de Loosduinse Burgerwacht’ die dit verhaal de wereld in heeft gebracht (ieg bij Kortering en de politie). Ze was met nog 2 collega’s van Loosduinse Burgerwacht aanwezig bij de inval van de gewapende commando.

Helaas wordt de naam van bron van de blog-posting niet genoemd. De Loosduinse Burgerwacht blijkt een ‘gezellige’ schietvereniging uit Den Haag te zijn met een rijke historie, zo is te lezen op haar website. Bij deze vereniging kan je -door de KNSA erkende disciplines- met vuurwapens schieten.

De blog-posting had ik -in mijn speurtocht naar Hanno van Mil- wel eens eerder gelezen maar ik heb er weinig waarde aan gehecht. Ondanks dat het scenario voldoet aan het concept ‘volledig out of the box denken’, heb ik te veel vraagtekens en uitroeptekens bij het verhaal staan. Ook Korterink gaat niet verder in op het scenario ‘ontvoering’ op zijn blog. In een posting op 8 september 2019 heeft hij het hier niet meer over en acht hij de kans op vrijwillige vermissing kansrijk. “Ik (lees Hendrik Jan Korterink) denk bij ‘De noorderzon’ altijd aan Hanno van Mill, waarbij niets wijst op een misdrijf en eigenlijk ook niet op zelfdoding: dan had zijn lichaam gevonden moeten worden (bijlage 2)”

Helaas kunnen we het Hendrik Jan Korterink niet meer vragen hoe hij er nu over denkt. Hij is in 6 april 2020 overleden.

Bijlage 1 https://www.misdaadjourna(...)-met-een-helikopter/

Bijlage 2 https://www.misdaadjourna(...)illen-midlife-moord/

[ Bericht 0% gewijzigd door Michiel020 op 14-02-2025 11:47:41 ]
pi_216676295
Wat een broodje aap verhalen zeg.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:13:34 #278
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216679687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt he 8)7
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216683528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je vertelt wordt op dat basketbalteam te letten en te tellen hoe vaak ze het balletje overgooien, zie de man in gorillapak niet door het beeld heen schuiven.
pi_216720286
Ik oordeel minder hard over het scenario 'ontvoerd' maar heb wel sterke vraagtekens en uitroeptekens bij het verhaal over de ontvoering van Hanno, van 30 jaar geleden, met een helicopter van de mevrouw van de schietvereniging 'de Loosduinse Burgerwacht'.

Het doet me denken aan een opmerking van forensch patholoog Frank van de Goot over tunnelvisie waarbij het begrip tunnelvisie met een voorbeeld illustreert. In de podcast 'Bloemen plukken bij het ravijn' van 6 augustus 2024 vraagt Frank "Waarom vallen oude mensen met een bril van de trap af? Wat is reden nummer 1?", waarop de interviewer antwoord geeft: "Zeer waarschijnlijk door het beperkte zicht". Waarop Frank zegt "Nee, de oorzaak is zwaartekracht. Maar het feit dat ik de bril in de vraag aanlever, neem jij het onderwerp mee in de formulering van het antwoord. Zo venijnig zijn tunnels" (bron 1).

In die podcast gaat het over een belangrijk onderdeel van een zorgvuldig PD-onderzoek. Aan het eind van het onderzoek zou iedere ervaren rechercheur zich moeten afvragen "Wat zijn we vergeten?!". Hoevaak komt het niet voor dat de rechercheurs meerdere keren terug gaan naar het PD? Iets wat gewoon vergeten is, ondanks de check lijstjes. Een recent voorbeeld vind ik het ophalen van een bankstel (een jaar na de vermissing) uit een woning van de vermiste Yildiz uit Zevenaar (bron 2). In deze zaak was de woning verzegeld en kon het bankstel opgehaald worden voor het onderzoek. Bij andere onderzoeken kan hierdoor bewijslijst te loor gaan.

Ik kan niet oordelen of er in de zaak van Hanno van Mil iets vergeten is maar het ligt wel op de loer. Henk Jan Korterink heeft het in zijn blogs over de 'verkeerde inzet van politie honden' tijdens het onderzoek (bron 3). Geen idee of dat zo is. Hanno was van meet af aan vermist waarbij er geen indicatie was van een misdrijf. Bij de start zal geen groot TGO-onderzoek zijn opgestart waardoor de kans levensgroot is dat vluchtige informatie niet is opgepikt en verloren is gegaan.

Bron 1: True Crime: Bloemen Plukken Langs Het Ravijn · Episode
Bron 2: https://www.gelderlander.(...)-onderzoek~a7749c62/
Bron 3: https://www.misdaadjourna(...)n-een-paardenstaart/

[ Bericht 3% gewijzigd door Michiel020 op 17-02-2025 17:13:21 ]
pi_216720908
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef Michiel020 het volgende:
Ik oordeel minder hard over het scenario 'ontvoerd' maar heb wel sterke vraagtekens en uitroeptekens bij het verhaal over de ontvoering van Hanno, van 30 jaar geleden, met een helicopter van de mevrouw van de schietvereniging 'de Loosduinse Burgerwacht'.

Het doet me denken aan een opmerking van forensch patholoog Frank van de Goot over tunnelvisie waarbij het begrip tunnelvisie met een voorbeeld illustreert. In de podcast 'Bloemen plukken bij het ravijn' van 6 augustus 2024 vraagt Frank "Waarom vallen oude mensen met een bril van de trap af? Wat is reden nummer 1?", waarop de interviewer antwoord geeft: "Zeer waarschijnlijk door het beperkte zicht". Waarop Frank zegt "Nee, de oorzaak is zwaartekracht. Maar het feit dat ik de bril in de vraag aanlever, neem jij het onderwerp mee in de formulering van het antwoord. Zo venijnig zijn tunnels" (bron 1).

In die podcast gaat het over een belangrijk onderdeel van een zorgvuldig PD-onderzoek. Aan het eind van het onderzoek zou iedere ervaren rechercheur zich moeten afvragen "Wat zijn we vergeten?!". Hoevaak komt het niet voor dat de rechercheurs meerdere keren terug gaan naar het PD? Iets wat gewoon vergeten is, ondanks de check lijstjes. Een recent voorbeeld vind ik het ophalen van een bankstel (een jaar na de vermissing) uit een woning van de vermiste Yildiz uit Zevenaar (bron 2). In deze zaak was de woning verzegeld en kon het bankstel opgehaald worden voor het onderzoek. Bij andere onderzoeken kan hierdoor bewijslijst te loor gaan.

Ik kan niet oordelen of er in de zaak van Hanno van Mil iets vergeten is maar het ligt wel op de loer. Henk Jan Korterink heeft het in zijn blogs over de 'verkeerde inzet van politie honden' tijdens het onderzoek (bron 3). Geen idee of dat zo is. Hanno was van meet af aan vermist waarbij er was geen indicatie was van een misdrijf. Bij de start zal geen groot TGO-onderzoek zijn opgestart waardoor de kans levensgroot is dat vluchtige informatie niet is opgepikt en verloren is gegaan.

Bron 1: True Crime: Bloemen Plukken Langs Het Ravijn · Episode
Bron 2: https://www.gelderlander.(...)-onderzoek~a7749c62/
Bron 3: https://www.misdaadjourna(...)n-een-paardenstaart/
Het gaat even om de figuur Korterink zelf, zijn tip- en opdrachtgevers, en de helicopterman uit Balen die aanleiding was om de EBI te gaan bouwen. Die moest in de buurt van Loosduinen een vrachtje ophalen.

quote:
Der Alte
27 februari 2015 at 12:25

Onwaarschijnlijk waar die Nederlandse politie mee bezig is heden ten dage wat betreft zware "misdrijven"!Eerst die zaak Borst waar ze allang die verdachte Bart van U in de smiezen hadden kunnen hebben als ze eerder zijn DNA hadden afgenomen,dan het gepruts bij de Michelle Mooij -zaak en laatst ook weer de zaak van die Nijmeegse die vermoord lag in de Haterse Vennen en waar de familie een speurhondenteam inschakelde omdat de belastingslurpende Hermandad tekort schiet.En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan,de prutslijst is lang!
En nu weer deze zaak waar ze met paarden en camera"s de grond afspeuren omdat de leidinggevende bromsnor denkt dat hij misschien daar ergens ligt terwijl een getuige hem in een auto heeft zien instappen!Dan concentreer je je toch op de verkeerspalencamera"s en hun gegevens in een een wijde omtrek van de instapplaats!In het geval van de afperser van de De Mol- familie heeft dat ongetwijfelde heidense werk vruchten opgeleverd maar ja dat zijn natuurlijk BN"ers met een zekere invloed!
Beantwoorden
Der Alte
27 februari 2015 at 16:32

Tuurlijk enige kritische kanttekeningen aan het adres van de politie en hun incompetentie in vele zaken worden door deze misdaadjournalist gewoon verwijderd!Komt er dan gevaar voor Uw belangenverstrengeling?Onafhankelijkheid en vrijheid van meningsuiting zijn een groot goed dat hebben we de laatste tijd toch veelvuldig in het publieke debat moeten aanhoren !Maar helaas niet op deze site,nu wordt me ook wel duidelijk waarom U geen genuanceerd afstand nam van de Charlie Hebdoaanslag!Lekker in het "schemergebied"opereren,daar hou je iedereen te vriend en hoor je het meeste!Ik ga vaker naar Vlinderscrime,die Martin Kok is misschien niet de meest intellectuele misdaadverslaggever maar aan hem weet je tenminste wat je hebt en hij verwijdert niet zomaar postings!!

Beste Der Alte,

Ten eerste: er is niks verwijderd, maar het kan soms even duren voor ik eraan toekom een reactie door te laten. Ten tweede: ik laat niet alles van jou door, omdat ik een bepaalde ondergrens aanhoud qua niveau. Maar deze - over de zoekactie naar Hanno - heeft het wel gehaald. Ook al sla je daar de plank weer helemaal mis en blijkt dat je de zaak maar half of nog minder hebt gevolgd.

Hendrik Jan
In de heropende zaak van Cuperus kwam ook al aan het licht dat hondenbegeleiders niet durven te spreken met journalisten, volgens die journalisten zelf dan. Niemand die naar ze op zoek gaat om hun beweringen te checken.

Maar die zaak is dus wel heropend, en betrokken van toen praten niet met journalisten, volgens die journalisten.
(Ach ja, die hebben ook hun feestdagen in hun werkzaamheden)

Zoek even naar arresten waar de geursorteerproef een rol speelde. En wanneer die werd afgeschaft. Politie in Amsterdam werkte met een hele speciale, had een immer verstopte neus en lette goed op de begeleiders.

Kloeken Hans
https://www.deslegte.com/zijn-we-allen-nazi-s-150393/

[ Bericht 5% gewijzigd door yessie234 op 17-02-2025 19:21:10 ]
pi_216727288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:01 schreef Michiel020 het volgende:
Vijf dagen na de vermissing van Hanno besteed Hendrik Jan Korterink aandacht aan de vermissing van Hanno en er wordt een eerste suggestie gedaan: zelfmoord als gevolg van een depressie. In de maanden daarna publiceert Korterink zijn gedachtes en waarnemingen over de vermissing van Hanno van Mil. Meerdere -voor de hand liggende-scenario’s worden in de blog-postings gemeld zoals misdrijf, ongeluk en een romantische verdwijning naar de noorderzon.

Bijna een jaar na de vermissing (op 23 maart 2015) besteed Korterink opeens aandacht aan een verhaal waarbij Hanno op 17-jarige leeftijd ontvoerd is en per helikopter is afgevoerd. De oorzaak van de ontvoering is dat Hanno iets had gehoord over een vermeend drugstransport met Curaçao. Iets wat Hanno niet had mogen horen. Op de afdeling van Hanno werkte een hoofd officier van Justitie (in nevenfunctie) en tijdens een telefoongesprek is Hanno aangezien voor deze HOvJ. Hanno is vervolgens naar de Pyramide van Austerlitz gelokt en daar met een helikopter ontvoerd naar een woonhuis in Hilversum. Hanno is uit dat huis bevrijd door een gewapend commando. Bijlage 1.

Blijkbaar is er een ‘mevrouw van de Loosduinse Burgerwacht’ die dit verhaal de wereld in heeft gebracht (ieg bij Kortering en de politie). Ze was met nog 2 collega’s van Loosduinse Burgerwacht aanwezig bij de inval van de gewapende commando.

Helaas wordt de naam van bron van de blog-posting niet genoemd. De Loosduinse Burgerwacht blijkt een ‘gezellige’ schietvereniging uit Den Haag te zijn met een rijke historie, zo is te lezen op haar website. Bij deze vereniging kan je -door de KNSA erkende disciplines- met vuurwapens schieten.

De blog-posting had ik -in mijn speurtocht naar Hanno van Mil- wel eens eerder gelezen maar ik heb er weinig waarde aan gehecht. Ondanks dat het scenario voldoet aan het concept ‘volledig out of the box denken’, heb ik te veel vraagtekens en uitroeptekens bij het verhaal staan. Ook Korterink gaat niet verder in op het scenario ‘ontvoering’ op zijn blog. In een posting op 8 september 2019 heeft hij het hier niet meer over en acht hij de kans op vrijwillige vermissing kansrijk. “Ik (lees Hendrik Jan Korterink) denk bij ‘De noorderzon’ altijd aan Hanno van Mill, waarbij niets wijst op een misdrijf en eigenlijk ook niet op zelfdoding: dan had zijn lichaam gevonden moeten worden (bijlage 2)”

Helaas kunnen we het Hendrik Jan Korterink niet meer vragen hoe hij er nu over denkt. Hij is in 6 april 2020 overleden.

Bijlage 1 https://www.misdaadjourna(...)-met-een-helikopter/

Bijlage 2 https://www.misdaadjourna(...)illen-midlife-moord/
Echt complete onzin, en wel hierom, als Hanno dat op 17 jarige leeftijd had gehoord, dan was dat in 1984, bijzonder want in die periode was Coketransport naar Nederland helemaal geen ding, en al helemaal niet vanuit de Antillen, in die tijd was Coke helemaal geen ding, dat kwam pas in de jaren 90 en ging nog gewoon via bolletjesslikkers. En met een helikopter ontvoert? Bijzonder dat zou de eerste keer in de wereldgeschiedenis zijn dt dit gebeurt zou zijn, en als dit in 1984, zou zijn gebeurt, dan was het misdrijf allang verjaart zijn, maar nee, men zou een verjaart misdrijf op een getuige, na 30 jaar nog eens gaan terugpakken door hem met een helikopter te ontvoeren op een zaterdagmorgen, mijn god ik snap niet dat je ook maar enigszins op dit soort shit in gaat.

Overigens was ik zelf zeer actief op de website van HJK, en heb heb ook redelijk wat mail contact met hem gehad, met name over 1 zaak waar ik me vingers niet meer aan ga branden maar waarvan ik verwacht dat we daar in de toekomst nog wel van zullen horen. Achternaam: H.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216727341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap ook niet het idee van de vrijwillige verdwijning. Daar had hij helemaal niet richting het congres voor hoeven te rijden.
Dat kan natuurlijk ook juist expres zijn gedaan. Als je echt wil verdwijnen en een nieuw leven wil beginnen ergens zonder dat mensen naar je op zoek gaan.
pi_216728266
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 05:52 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk ook juist expres zijn gedaan. Als je echt wil verdwijnen en een nieuw leven wil beginnen ergens zonder dat mensen naar je op zoek gaan.
Precies, het gaf hem een voorsprong van minimaal 8-10 uur.
pi_216730431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Precies, het gaf hem een voorsprong van minimaal 8-10 uur.
Als hij meer tijd had willen hebben, dan had hij de auto wel op een plek gezet die veel lastiger te vinden was, immers als hij dat plan zou hebben gehad, dan zou het minder gunstig zijn als zijn wagen in die toestand gevonden was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216730688
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als hij meer tijd had willen hebben, dan had hij de auto wel op een plek gezet die veel lastiger te vinden was, immers als hij dat plan zou hebben gehad, dan zou het minder gunstig zijn als zijn wagen in die toestand gevonden was.
Zit zeker iets in.
pi_216733274
Ik bedoelde niet per se de tijd die het hem zou geven, maar meer dat in een situatie als deze alle mogelijkheden open liggen: zelfmoord, misdrijf, vrijwillige verdwijning. En dat er daarom misschien minder snel gedacht zou worden aan een vrijwillige verdwijning en er dus minder naar hem gezocht zou worden? Ik merk dat ik het moeilijk onder woorden kan brengen maar dat bedoel ik :P. Hoewel ik zelf niet overtuigd ben van een vrijwillige verdwijning in dit geval hoor.
pi_216733426
Net zoals je weleens verhalen hoort van mensen die een nieuw leven willen beginnen en hun eigen dood in scene zetten. Dat dus.
pi_216734069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 04:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Echt complete onzin, en wel hierom, als Hanno dat op 17 jarige leeftijd had gehoord, dan was dat in 1984, bijzonder want in die periode was Coketransport naar Nederland helemaal geen ding, en al helemaal niet vanuit de Antillen, in die tijd was Coke helemaal geen ding, dat kwam pas in de jaren 90 en ging nog gewoon via bolletjesslikkers. En met een helikopter ontvoert? Bijzonder dat zou de eerste keer in de wereldgeschiedenis zijn dt dit gebeurt zou zijn, en als dit in 1984, zou zijn gebeurt, dan was het misdrijf allang verjaart zijn, maar nee, men zou een verjaart misdrijf op een getuige, na 30 jaar nog eens gaan terugpakken door hem met een helikopter te ontvoeren op een zaterdagmorgen, mijn god ik snap niet dat je ook maar enigszins op dit soort shit in gaat.

Overigens was ik zelf zeer actief op de website van HJK, en heb heb ook redelijk wat mail contact met hem gehad, met name over 1 zaak waar ik me vingers niet meer aan ga branden maar waarvan ik verwacht dat we daar in de toekomst nog wel van zullen horen. Achternaam: H.
Er is het verhaal over van Mil van Korterink, en verhaal over Hanno van Mil, en de figuur Korterink. De laatste deed aan mystificatie en het uitdelen van rode en gele kaarten in zijn eigen spelletje via zijn website. Zoals iedere misdaadverslaggever.

Het gaat om drie verhaallijnen in het mysterie, rond de schrijfsels over van Mil van Korterink.

Over cocaïne in de jaren '80 moet je je niet vergissen. Dat was een Koninklijk product (Wilhelmina was een crack-rookster volgens de overlevering) met Koninklijk fabriekje op de Wenckenbachdreef, daar waar de Hells Angels hun ontmoetingsruimte kregen van de Gemeente Amsterdam. Over wat je nog meer in NCF kunt wegschrijven, zullen we het hier maar even niet hebben.

Aardige inleiding op dit onderwerp:

https://anderetijden.nl/artikel/107/De-Nederlandse-Cocainefabriek

Cocaine was wel degelijk een ding in de jaren tachtig. Maar zuivere heroïne is ook wit van kleur. Je kunt je een beetje voorstellen dat het voor politieagenten in de jaren '80 een hele zoektocht was om uit te zoeken wat ze nu weer gevonden hadden. "Als je denkt dat het cocaïne of heroine is, sturen we. het naar Soestdijk want daar hebben ze er verstand van". Hasj en weed stuurde ze volgens de overlevering naar de gevangenis waar Harm Dost gevangen zat, die wit precies wat het was.

Dat met die beursberichten in de podcast "Zware Jongens" over de straatwaarde van coke, is op dit verhaal gebaseerd.

Narcoticabrigade NL bestond uit 4 man een twee honden.

Ontvoeringen met helicopter zijn er wel degelijk geweest, en dat is de persoon waar Korterink op doelt: ex-militair Rudie Sels uit Balen die bij een drugsdropping in 2017 tegen de lamp liep en in 1994 als elicopterpiloot werd ontvoerd. Het zou ook niet om een ontsnapping gaan, maar even een persoon naar een plaats voor ondervraging brengen. Kuch.

https://www.delpher.nl/nl(...)mpeg21:a0706&rowid=1

Over H. gaan we misschien nog wel horen, al hoop ik niet dat ze er weer een npo-rtl dramaserie van gaan maken.
Zou de persoon achter de naam Der Alte die reageerde op de zaak van Mil op de site van Korterink, uit de contactenkring van H. komen, of bekend zijn met roddels over H.? Verklaart wel de chemie tussen de personen, zoals we het kunnen lezen op de site. Wat denk jij?

Voor de rest: bij een vrijwillige verdwijning zou Hanno waarschijnlijk hulp van een derde hebben gehad, alleen al om het vervoer, en een checklist met kleine dingetjes die onervaren lieden over het hoofd zouden kunnen zien. Zijn er schimmige bureautjes die tegen betaling hulp bieden?

[ Bericht 2% gewijzigd door yessie234 op 18-02-2025 17:37:42 ]
pi_216740467
Mystificatie van HJK. That make sense.
pi_216740485
Wie is H. (over welke zaak gaat dat?)
pi_216741315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:30 schreef Michiel020 het volgende:
Wil het ook wel weten over welke H. contact is geweest met Korterink.

Gaat nog steeds om een nooit opgeloste verdwijning van een vader van kinderen hier.

Weet je wat? Ik roep hem even: @raptorix !!

Kan je de naam van die crimineel noemen, en iets meer vertellen over je contact met Korterink over hem?

Wat wees hij pertinent als waarheid over deze persoon af, bijvoorbeeld?

Dat helpt bij de site van de overleden Korterink interpreteren en begrijpen, evenals de wel gepubliceerde reacties.

Zou bijdragen aan een enorme nieuw inzicht voor de belangstellenden van true crime!
pi_216748924
Ik krijg de melding 'Deze topic sluit automatisch over 9 post.' en ik heb nog een paar puntjes die ik wil delen in deze topic voor het gesloten gaat worden. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik meerdere postings geplaatst over een scenario die de naam draagt 'uit de hand gelopen verkeersruzie onder de A12'.

Een van de vervolgstappen die ik voor ogen heb is het maken van een reconstructie in 3D. Ik heb in een recente strafrechtzaak een 3D animatie voorbij zien komen waar vanuit verschillende invalshoeken, naar het PD gekeken kan worden. Met soortgelijke 3D beelden wil ik aantonen dat -onder bepaalde omstandigheden- een verkeersruzie onder de A12 op de Traaijweg heeft kunnen plaatsvinden waarbij de geëscaleerde ruzie niet waargenomen kan zijn door getuigen.

Geen idee of dit eenvoudig te maken is. Zijn er deelnemers die hier ervaring hebben met het maken van een 3D animatie van een PD?
pi_216749054
Er is geen PD. Als je dit onderzoek zou willen openbreken, dan zou je met politie in conclaaf moeten gaan over inzage van bewijs en/of bijvoorbeeld camerabaalden van (snel)wegen. Dan kun je wellicht wat dichter bij de waarheid komen.
pi_216750766
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Er is geen PD. Als je dit onderzoek zou willen openbreken, dan zou je met politie in conclaaf moeten gaan over inzage van bewijs en/of bijvoorbeeld camerabaalden van (snel)wegen. Dan kun je wellicht wat dichter bij de waarheid komen.
Klopt er is geen PD. Ik ben van mening dat er antwoorden gevonden kunnen worden bij het maken van een reconstructie van een vermeend PD. Vraag blijft of er deelnemers zijn die ervaring hebben met het maken van 3D animatie van een (vermeend) PD. DM mag ook.

En met betrekking tot het benaderen van de politie wil ik het omdraaien. Mocht er iemand bij het OM of een executief politiemedewerker die de vermissing van Hanno van Mil zeer aan het hart gaat en geintresseerd is wat het zou kunnen opleveren, dan mogen ze me altijd bellen. Maarja, dan moeten ze wel dit topic en post toevallig lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Michiel020 op 19-02-2025 20:37:53 ]
pi_216751335
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:08 schreef Michiel020 het volgende:

[..]
Klopt er is geen PD. Ik ben van mening dat er antwoorden gevonden kunnen worden bij het maken van een reconstructie van een vermeend PD. Vraag blijft of er deelnemers zijn die ervaring hebben met het maken van 3D animatie van een (vermeend) PD. DM mag ook.
Dit heeft geen enkele nut als je dus geen bewijs hebt dat Hanno bijvoorbeeld op die Traaijweg heeft gereden of niet. Dan ga je scenario’s maken die puur gebaseerd zijn op een “gevoel”
pi_216752321
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 16:39 schreef Michiel020 het volgende:
Ik krijg de melding 'Deze topic sluit automatisch over 9 post.' en ik heb nog een paar puntjes die ik wil delen in deze topic voor het gesloten gaat worden. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik meerdere postings geplaatst over een scenario die de naam draagt 'uit de hand gelopen verkeersruzie onder de A12'.

Een van de vervolgstappen die ik voor ogen heb is het maken van een reconstructie in 3D. Ik heb in een recente strafrechtzaak een 3D animatie voorbij zien komen waar vanuit verschillende invalshoeken, naar het PD gekeken kan worden. Met soortgelijke 3D beelden wil ik aantonen dat -onder bepaalde omstandigheden- een verkeersruzie onder de A12 op de Traaijweg heeft kunnen plaatsvinden waarbij de geëscaleerde ruzie niet waargenomen kan zijn door getuigen.

Geen idee of dit eenvoudig te maken is. Zijn er deelnemers die hier ervaring hebben met het maken van een 3D animatie van een PD?
Dat er op het punt waar de auto van Hanno gevonden is, een scenario is dat dit PD is, vind ik geen vreemde, want je mag niets uitsluiten (ook niet de mystificaties waar Korterink op doelt, ben ik nog in aan het wroeten)

Overigens kunnen we na 9 posts gewoon een nieuwe reeks beginnen.

Met een dashcam de route rijden, en die beelden manipuleren met de kennis die er is. Huizen laten oplichten met alle locaties waar de wifi van de telefoon van Hanno contact mee maakte., begroeiing die zicht kan ontnemen, aanpassen aan de situatie van 12 april 2014.

Wat je dan weer met een 3-D animatie kunt, is een vogelvlucht perspectief en tijdlijn geven. Als het om een door medeweggebruikers om een niet opgemerkte verkeersruzie gaat, kan je hiermee aantonen dat medeweggebruikers niets opgemerkt hoeven te hebben vanweg te weinig zicht. Maar bij een uitgelokte verkeersruzie kunnen meerdere automobilisten betrokken zijn.

-Verkeersruzie kan uitgelokt zijn, op basis van zijn kenteken.
-Een persoonsverwisseling kan ik hierbij niet uitsluiten. Iemand met een gezicht dat op hem lijkt, maar een andere lengte heeft, en een heel ander leven heeft. Volgens mij doelde Korterink, in de zijn bekende wazige schrijfstijl, daar ook op.
pi_216755084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:30 schreef Michiel020 het volgende:
Der Alte die reageert op de site van Korterink, die verwijst met zijn gekozen, de door Korterink doorgelaten nickname overduidelijk naar Hilles, "onze oude". Derrick was zijn concurrent op tv, de nazi-acteur.

Volgens mij verwijst Raptorix met H. naar de zaak Hageman die Peter de Vries bij het OM op de agenda heeft gezet en leidde tot een levenslange veroordeling. Misschien hebben de opdrachtgevers van de moord op de Vries hier ook mee te maken, de Vries wist teveel van dit netwerk.

Deze twee zaken hebben, in ieder geval in de schrijfsels van Korterink en reacties daarop uit 2015, met elkaar te maken.

De link met de zaak Hanno van Mil, zijn zijn werkzaamheden voor Maatwerk B.V, en hier schuilt een oud NSB-netwerk onder, in ieder geval in het narratief en geloof van sommige mensen (Gladio en SV Loosduinen) en Korterink wist dat in 2015.. Ik ben aan het spitten, kom er op terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door yessie234 op 20-02-2025 04:05:23 ]
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:45:13 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216759058
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 16:39 schreef Michiel020 het volgende:
Ik krijg de melding 'Deze topic sluit automatisch over 9 post.' en ik heb nog een paar puntjes die ik wil delen in deze topic voor het gesloten gaat worden.
Er kan altijd een deel 2 van dit topic gemaakt worden, het blijft tenslotte een lopende zaak.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:59:17 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216759260
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Er kan altijd een deel 2 van dit topic gemaakt worden, het blijft tenslotte een lopende zaak.
Ik maak wel even een nieuw aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')