ja hoor, zie haar regelmatig haar eigen haar wassenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:20 schreef Dotteke het volgende:
Doet Moraima wel eens haar eigen haren wassen?
Zie haar nooit zonder pruik of met natte haren
Oww jeequote:Op vrijdag 28 april 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
Alarm en Moriamma onder de douchen aan het aankleden
O heb ik nooit gezien, dit is de eerste keer dat ik haar onder de douche zie staan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hoor, zie haar regelmatig haar eigen haar wassen
Ze was jammer genoeg al klaar, ze hadden het 10 min eerder moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was jammer genoeg al klaar, ze hadden het 10 min eerder moeten doen
Ze zouden toch de komende dagen van Hello Fresh eten krijgen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal wel een verdienopdracht zijn. Geld voor het weekend nodig
Gelukkig niet, was lekker rustigquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:28 schreef IkFok het volgende:
babet is het betd nog niet uitgeweest zo te zien met haar kater hoofd
Ze hebben netjes op Moraima gewachtquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was jammer genoeg al klaar, ze hadden het 10 min eerder moeten doen
Niet zo heel veel geld nodig, ze hebben 3 dagen hello freshquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal wel een verdienopdracht zijn. Geld voor het weekend nodig
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zouden toch de komende dagen van Hello Fresh eten krijgen?
Ja duurt altijd wel eventje, en dan moeten ze nog een minuut of 10 in het gelid staanquote:
Alarm is net gegaanquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Te langdradig allemaal. Dit zou nog wel eens een lange opdracht kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurt altijd wel eventje, en dan moeten ze nog een minuut of 10 in het gelid staan
Zou het dan toch een eliminatie zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet zo heel veel geld nodig, ze hebben 3 dagen hello fresh
We gaan het zo zien, hoop het regelmatig, maar helaas het zijn allemaal van die korte flutopdrachten. Behalve die van de week het Wilhelmus maar dat was meer veel oefentijdquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Te langdradig allemaal. Dit zou nog wel eens een lange opdracht kunnen zijn.
Ja, dan hoor je het niet, maar dan kan je het wel weer hier horenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet eens gemerkt, streamgeluid staat hier uit
Meiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Morgen, Zondag en maandag dus valt mee
Maar als ze eten krijgen van Hello Fresh, zou het ook een eliminatie kunnen zijn. Wendy heeft net ook een bestelling van voedsel gedaan zegt ze.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zo zien, hoop het regelmatig, maar helaas het zijn allemaal van die korte flutopdrachten. Behalve die van de week het Wilhelmus maar dat was meer veel oefentijd
Nahja. de recorder loopt ook weer, voor je weet nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je het niet, maar dan kan je het wel weer hier horen
Heb de streams kwa geluid ook niet altijd aan. Dan lees ik hier wel als er iets gebeurd wat ik wil horen en dan zet ik ze aan.
29 en 30 april en 1 meiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
29, 30 van april en de 1ste idd van meiquote:
Dag en ook de nacht. Zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Marathon opdrachtje zou wel weer even leuk zijn.
Neuh.. het is de aanvulling op die slappe Ī260 van het laatste mislukte geldspelletjequote:Op vrijdag 28 april 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dag en ook de nacht. Zou ook leuk zijn
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. het is de aanvulling op die slappe Ī260 van het laatste mislukte geldspelletje
Dan hoop ik dat hij, Babette, Isaac of Zoë gaatquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff heeft het ook over een eliminatie, natuurlijk weer op zijn manier, maar dit terzijde.
Zegt hij dat?? Hij wilde recent toch Eunice of Bern weg hebben?quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop dat hij, Babette, Isaac of Zoë gaat
You never knowquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
En ze hebben maandag een eli gehad dus voorlopig niet.
Nee ik ga puur uit van het patroon wat de Febo nog steeds vast houdt. Met als enig verschil dat de eli maandag een week eerder kwam, normaal gesproken zou hij maandag a.s. zijn.quote:
Zal niet al teveel zijn, hoe minder, hoe meer spelletjes ze erin kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het is nog te vroeg voor knoppies drukken voor de nieuwe manager, Eliminatie op een Vrijdag ook niet , dus een VeelGeldSpelletje
Die hebben we nog niet gehad, lijkt mij ook wel een leuke.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil wel een Wie Wil Er Weg Voor Ī10.000
Jahh ze mogen niet té vadsig worden, en er moet regelmaat zijn in de rook&drankschaarste.. lees Sjeffieflippen 1x p/wquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet al teveel zijn, hoe minder, hoe meer spelletjes ze erin kunnen gooien.
Of Babetje, die is ook nogal snel in paniek als ze niets te roken/drinken heeft.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
J
[..]
Jahh ze mogen niet té vadsig worden, en er moet regelmaat zijn in de rook&drankschaarste.. lees Sjeffieflippen 1x p/w![]()
Maar dan wel dat de groep op rood of groen moet gaan staan voor toestemming..quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil wel een Wie Wil Er Weg Voor Ī10.000
Leuk.. 8 mensen die voor zichzelf op groen staan en 8 mensen op groen die het er mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dan wel dat de groep op rood of groen moet gaan staan voor toestemming..
Hij hoopt natuurlijk niet, dat hijzelf gaat. Hij doet wel stoer, met uitspraken, maar hij knijpt hem.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp er uit dat @Dotteke hoopt dat 1 van deze mensen gaatquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk niet, dat hijzelf gaat. Hij doet wel stoer, met uitspraken, maar hij knijpt hem.
hu jef hoop dat ice gaatquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat willen gaan is alleen grootspraak. Ik zie hem zelf niet vertrekken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk niet, dat hijzelf gaat. Hij doet wel stoer, met uitspraken, maar hij knijpt hem.
Nou, vertel......quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:01 schreef engine het volgende:
Ik kan precies zeggen wat een vrouw onder haar kleren aan heeft.
Ik was ik vergetenquote:
Meer kledingquote:
nee nog nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:07 schreef engine het volgende:
Is het al ooit iemand opgevallen dat het vaak erg lang duurt?
Ik zit nu te kijken en het duurt langquote:
De volgende opdracht wordt 24 uur StipStaanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:07 schreef engine het volgende:
Is het al ooit iemand opgevallen dat het vaak erg lang duurt?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De volgende opdracht wordt 24 uur StipStaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |