3# regie weet het niet ... morgen vragen aan de baasquote:Op donderdag 27 april 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel simpel: 1) wangedrag? gooi diegene eruit! 2) zo niet? reality dus uitzenden!
Nee johquote:Op donderdag 27 april 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
3# regie weet het niet ... morgen vragen aan de baas
Hij had het goed in elkaar gezet met gevatte grappen maar als je alleen maar op die manier mensen durft aan te pakken of een punt wil maken maar in het echte leven ren je voor alles weg , dan ben je gewoon eenn laffe hontquote:Op donderdag 27 april 2023 23:39 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Laf figuur die Bern. Durft inderdaad alleen maar de waarheid te zeggen in zijn cabaret show. Jeffrey heeft groot gelijk.
Bern weet niet eens de keuken te vinden haha.
Die zijn erquote:Op donderdag 27 april 2023 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg je onverwachts visite, heel gezellig hoor, maar alle heisa van vanavond gemist. Hoop dat er filmpjes van komen, maar dat zal vast wel.
On: echt nu al slaapstreams, zag net nog paar mensen op de blauwe stoelen zitten, dus er zijn nog mensen wakker. FF afwachten dan maar
Als er al een vervolg zou komen, wat ik betwijfel, dan vaag ik mij af of er überhaupt nog wel (serieuze) aanmeldingen komen. Ook al is de tijdsperiode logisch gezien het aantal deelnemers tegelijk heb ik het al vaker zwaar in twijfel getrokken. Je ziet het ook terug in het aantal vrijwillige vertrekkers en één winnaar (2,5%) klinkt ook niet heel verleidelijk. Qua casting zat het ditmaal vol met allerlei fantastische characters maar dus ook mensen die normaliter hun neus zouden ophalen voor dit kinderlijke format. Die extreme prijzenpot blijft het meest aanlokkelijk mits die zo blijft want zo niet ben je al je geloofwaardigheid kwijt bij een volgende editie. Het programma met bijhorend tijdslot moet (!) van 12+ naar 16+ met dito transparante (!) actiemodus.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het programma duurt te lang voor de meesten. Elke dag wel een ander die een dip heeft. Geen contact met thuis e/o de buitenwereld, opgesloten in die ruimte met dezelfde mensen. Ja ik weet het ze kunnen allemaal gewoon naar huis, maar ik geef het je te doen
Ik heb er een hard hoofd in. Het is een vreselijke tegenvaller en ik verwacht zeker dat er op het einde nog veel geld uit de pot zal gaanquote:Op donderdag 27 april 2023 23:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er wel een vervolg komt, maar met flink wat aanpassingen zodat er ook echt wat voor de deelnemers wat te ondernemen is buiten de spelen om. Misschien moet je die spelen zelfs schrappen want het programma wordt er niet beter op hierdoor. Een aanmeldingen komen er altijd binnen, zeker nu na een eerste seizoen hebben heel veel het kunnen zien dus dat trekt altijd weer nieuwe deelnemers.
Het is dat ik eenmaal begonnen ben met kijken en je toch wilt zien wie het uiteindelijk wint en wie er weggestemd worden. Maar denk niet dat ik er een volgende keer weer aan begin. Je teert eigenlijk op avonden als deze, dat er wat gebeurt, voor de rest is het kijken naar mensen die spelletjes doen, hun nagels lakken en verder? Beetje eliminatie talk. dat kan mij niet weer een jaar boeien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Het scoort heel goed dus ik denk gewoon dat er een verlenging komt, oud deelnemers er uit en nieuwe erin.
Ze moeten een groter terrein ... waar ze zelf dan mee aan de slag mogen ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:08 schreef Puzzie het volgende:
Ja maar helaas kijken we voornamelijk naar kaart en sportstreams
mssn idd meer het Utopia principe, maar dan niet met mensen die er mogen komen, alle verkoop via een webshop. Want mensen van buiten is ook info van buiten en dat vind ik niet kunnen en niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten een groter terrein ... waar ze zelf dan mee aan de slag mogen ...
klinkt bekend
Ze hebben achter de poort nog een heel stuk terrein, waar ze de eerste opdracht moesten doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten een groter terrein ... waar ze zelf dan mee aan de slag mogen ...
klinkt bekend
De grootste investeringen zijn al gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Het scoort heel goed dus ik denk gewoon dat er een verlenging komt, oud deelnemers er uit en nieuwe erin.
Dat zou toch wel een top scenario zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Ja, zou de ultieme doorstart zijn. Levert gelijk weer kijkers op. Je kunt de nieuwe inwoners nu al integreren door ze eind augustus al bij de oude inwoners te voegen die dan nog over zijn en die dus ook de finale van dit seizoen gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:50 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een top scenario zijn
Dat het eind Augustus gewoon direct een overgang zal zijn op de streams enz met 40 nieuwe deelnemers er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |