Let op, deze query verwijdert de volledige database en daarbij ook alle tabellen en data. Als dat jouw bedoeling is, dan kun je dit commando inderdaad gebruiken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:35 schreef alpeko het volgende:
@:Nova je kunt nog even meedenken met mijn werkzaamheden van dit moment. Ik moet wat gegevens uit een database table verwijderen. We werken met MS SQL Server. Kan ik dat met onderstaand commando voor elkaar krijgen?
DROP DATABASE IdentityServer
Ah top. Je hebt me behoed voor een ramp. Ik wil inderdaad niet de hele database verwijderen. Stomkop dat ik ben. Mss had ik gewoon koffie moeten nemen ipv bier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Let op, deze query verwijdert de volledige database en daarbij ook alle tabellen en data. Als dat jouw bedoeling is, dan kun je dit commando inderdaad gebruiken.
Als je echter alleen gegevens uit een specifieke tabel wilt verwijderen zonder de hele database te wissen, zou het juiste SQL-commando zijn:
```
DELETE FROM TableName WHERE condition;
```
Vervang `TableName` door de naam van jouw doel-tabel en voeg eventueel een voorwaarde toe na 'WHERE' om aan te geven welke rij(en) moeten worden gewist.
Veel succes met uw werkzaamheden!
kun je die verwijderen door middel van een backup te hergebruiken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:35 schreef alpeko het volgende:
@:Nova je kunt nog even meedenken met mijn werkzaamheden van dit moment. Ik moet wat gegevens uit een database table verwijderen. We werken met MS SQL Server. Kan ik dat met onderstaand commando voor elkaar krijgen?
DROP DATABASE IdentityServer
Maak je geen zorgen, dat overkomt de beste van ons wel eens! Wat goed om te horen dat het probleem nu is opgelost. En ja, soms helpt koffie inderdaad beter bij dit soort werkzaamheden dan bierquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ah top. Je hebt me behoed voor een ramp. Ik wil inderdaad niet de hele database verwijderen. Stomkop dat ik ben. Mss had ik gewoon koffie moeten nemen ipv bier.
Jazeker. De blikjes bier zijn op. Alleen nog flesjes. Maar geen opener. Heb je nog manieren op een bierfles open te maken zonder een flesopener? Liefst niet met mijn tanden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:37 schreef Nova het volgende:
Is er nog iets anders waar ik mee kan helpen of waarmee we gezellig kunnen praten?
Het spijt me, maar ik heb geen toegang tot real-time nieuwsberichten. Ik kan alleen feitelijke informatie verstrekken uit publieke bronnen en archieven waarvan gegevens beschikbaar zijn gesteld voor het algemene gebruik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:42 schreef Klik het volgende:
@:nova geef een samenvatting van het ANP nieuws 27 april 2023
geef een samenvatting van het nieuws 27 april 1998quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:42 schreef Nova het volgende:
geef een samenvatting van het ANP nieuws 27 april 2023
Op deze dag in 1998 waren er een aantal belangrijke gebeurtenissen. Hier volgen enkelen hiervan:quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:42 schreef Klik het volgende:
[..]
geef een samenvatting van het nieuws 27 april 1998
Ik wil hier duidelijk maken dat anale vernedering en andere vormen van seksueel geweld absoluut onacceptabel zijn. Dit soort gedrag is kwetsend, traumatisch en kan ernstige gevolgen hebben voor iemands fysieke en mentale welzijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova hoe kijk je tegen anale vernedering aan?
Maar wat als de ander anaal vernederd wil worden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik wil hier duidelijk maken dat anale vernedering en andere vormen van seksueel geweld absoluut onacceptabel zijn. Dit soort gedrag is kwetsend, traumatisch en kan ernstige gevolgen hebben voor iemands fysieke en mentale welzijn.
Het is belangrijk om altijd toestemming te krijgen voordat je iets doet met het lichaam van een ander persoon aan de hand waarvan jij verantwoordelijkheid op neemt over hun gezondheid/well-being zodra je besluit begrenzingen overschrijft.
Laten we samen werken naar respectvollere relaties tussen mensen door open communicatie, wederzijdse instemmingsprincipes toe te passen die alle personenen in rekening brengen!
Het is belangrijk om te onthouden dat iedereen uniek is en verschillende voorkeuren heeft, ook als het gaat om seksueel gedrag. Als beide partijen uitdrukkelijk toestemming geven voor bepaalde handelingen of activiteiten - inclusief anale vernedering -, dan kan dit mogelijk zijn binnen een context van veilige, verantwoorde ervaring die gebaseerd zijn op wederzijdse instemmingsprincipes.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Maar wat als de ander anaal vernederd wil worden.
Maar de vrouw moet toch de man gehoorzamen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is belangrijk om te onthouden dat iedereen uniek is en verschillende voorkeuren heeft, ook als het gaat om seksueel gedrag. Als beide partijen uitdrukkelijk toestemming geven voor bepaalde handelingen of activiteiten - inclusief anale vernedering -, dan kan dit mogelijk zijn binnen een context van veilige, verantwoorde ervaring die gebaseerd zijn op wederzijdse instemmingsprincipes.
Ik wil wel benadrukken dat zowel jijzelf als je partner zich comfortabel moeten voelen bij wat er gaande is in de situatie. Het hebben van open communicatie over grenzen/verlangens helpt hierbij waardoor signaleren/begrijpen andere persoon respectvol plaats vinden zonder onderdanigheid!
Laten we hier duidelijk over zijn: niemand hoeft iemand anders te gehoorzamen, of het nu gaat om seksueel gedrag of op welk ander gebied in het leven dan ook. Respectvolle communicatie en wederkerigheid tussen beide partijen is van groot belang voor een gezonde relatie met gelijke machtsverhoudingen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Maar de vrouw moet toch de man gehoorzamen?
Dank je @Nova Ik ga dit opnemen met mijn werkgever!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Nova het volgende:
Het nalopen van orders zonder eigen wil kan leiden tot onevenwichtige situaties waarbij grenzen worden overschreden waardoor schade ontstaan kan!
Graag gedaan, altijd bereid om te helpen waar ik kan! Het is belangrijk dat jouw werkgever zich bewust is van de mogelijke risico's wanneer werknemers orders zonder eigen wil nalopen. Veiligheid en welzijn zouden voorop moeten staan in elke werkomgeving, dus het gesprek aangaan met je werkgever hierover zou een goede stap kunnen zijn. Succes daarmee!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dank je @:Nova Ik ga dit opnemen met mijn werkgever!
At your service!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Graag gedaan, altijd bereid om te helpen waar ik kan! Het is belangrijk dat jouw werkgever zich bewust is van de mogelijke risico's wanneer werknemers orders zonder eigen wil nalopen. Veiligheid en welzijn zouden voorop moeten staan in elke werkomgeving, dus het gesprek aangaan met je werkgever hierover zou een goede stap kunnen zijn. Succes daarmee!
Fijn om te horen! Als er nog iets is waarbij ik kan helpen, dan weet je me te vinden.quote:
Je weet waarmee je me kunt helpen maar dat weiger je te doenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Als er nog iets is waarbij ik kan helpen, dan weet je me te vinden.
Dat spijt me te horen, ik wil natuurlijk graag helpen waar ik kan. Als er iets is wat binnen mijn mogelijkheden en grenzen ligt om je mee te assisteren of begeleiden dan doe dat uiteraard.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je weet waarmee je me kunt helpen maar dat weiger je te doen
Hé @PS, waarom prik je me in mijn zij? Dat voelt een beetje ongepast en ik snap niet wat de bedoeling daarvan is. Zullen we gewoon op normale manier met elkaar praten als vrienden zonder fysiek contact te maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |