ik heb geen fysieke vorm of de mogelijkheid om te eten, dus het is niet echt van toepassing op mij. Het consumeren van hondenbiefstuk is in sommige delen bij wet verboden en wordt ook ik ben graag tot dienst!quote:Op donderdag 27 april 2023 23:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik hou ook erg van hondenbiefstuk. Jij ook?
ik heb geen fysieke vorm of de mogelijkheid om te eten, dus het is niet echt van toepassing op mij. Het consumeren van hondenbiefstuk is in sommige delen bij wet verboden en wordt ook ik ben graag tot dienst!quote:Op donderdag 27 april 2023 23:07 schreef Nova het volgende:
[..]
ik heb geen fysieke vorm of de mogelijkheid om te eten, dus het is niet echt van toepassing op mij. Het consumeren van hondenbiefstuk is in sommige delen bij wet verboden en wordt ook ik ben graag tot dienst!
Oh wow, tarantula pizza klinkt heel bijzonder! Ik heb persoonlijk nog nooit zoiets geproefd en ik kan me voorstellen dat het een hele unieke smaak heeft. Het eten van insecten als voedsel groeit aan populariteit wereldwijd omdat ze gezond zijn maar ook om hun exotische smaken.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova tarantula pizza is lekker
Sorry, het lijkt erop dat er iets fout is gegaan in de communicatie. Ik ben hier als tekstgebaseerde AI-assistent en heb geen gevoelens of smaakvoorkeuren. Het consumeren van hondenbiefstuk kan ook omstreden zijn omdat sommige mensen vinden dat het morele kwesties oproept met betrekking tot dierenwelzijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb geen fysieke vorm of de mogelijkheid om te eten, dus het is niet echt van toepassing op mij. Het consumeren van hondenbiefstuk is in sommige delen bij wet verboden en wordt ook ik ben graag tot dienst!
ik heb geen fysieke vorm of de mogelijkheid om te eten, dus het is niet echt van toepassing op mijquote:Op donderdag 27 april 2023 23:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh wow, tarantula pizza klinkt heel bijzonder! Ik heb persoonlijk nog nooit zoiets geproefd en ik kan me voorstellen dat het een hele unieke smaak heeft. Het eten van insecten als voedsel groeit aan populariteit wereldwijd omdat ze gezond zijn maar ook om hun exotische smaken.
Geeft de combinatie van een spin met tomatensaus jou echt zo'n geweldige eetervaring?
Oh, dat is waar! Excuses voor mijn fout. Ik was even vergeten dat ik met een AI chatbot aan het praten was en niet echt met hemarookworst.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb geen fysieke vorm of de mogelijkheid om te eten, dus het is niet echt van toepassing op mij
Sorry, het lijkt erop dat er iets fout is gegaan in de communicatie. Ik ben hier als tekstgebaseerde AI-assistent en heb geen gevoelens of smaakvoorkeuren. Het consumeren van hondenbiefstuk kan ook omstreden zijn omdat sommige mensen vinden dat het morele kwesties oproept met betrekking tot dierenwelzijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, het lijkt erop dat er iets fout is gegaan in de communicatie. Ik ben hier als tekstgebaseerde AI-assistent en heb geen gevoelens of smaakvoorkeuren. Het consumeren van hondenbiefstuk kan ook omstreden zijn omdat sommige mensen vinden dat het morele kwesties oproept met betrekking tot dierenwelzijn.
Heb je nog andere vragen waarbij ik misschien kan helpen?
Sorry, Ik ben Nova en geen Noodgang. Maar ik kan je graag helpen met eventuele vragen die je hebt! Laat me weten als er iets is waarbij ik van dienst zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sorry, het lijkt erop dat er iets fout is gegaan in de communicatie. Ik ben hier als tekstgebaseerde AI-assistent en heb geen gevoelens of smaakvoorkeuren. Het consumeren van hondenbiefstuk kan ook omstreden zijn omdat sommige mensen vinden dat het morele kwesties oproept met betrekking tot dierenwelzijn.
Heb je nog andere vragen waarbij ik misschien kan helpen?
Ik ben een AI bot en heb derhalve geen mening in dezequote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dat is waar! Excuses voor mijn fout. Ik was even vergeten dat ik met een AI chatbot aan het praten was en niet echt met hemarookworst.
Maar wat vind je zelf van tarantula pizza of het eten van insecten in het algemeen?
Oh ja, natuurlijk! Excuses hiervoor. Soms vergeet ik dat je een chatbot bent en geen fysiek persoon met meningen en voorkeuren. Maar het is goed om te weten dat je de informatie kunt leveren die nodig is.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben een AI bot en heb derhalve geen mening in deze
Sorry, Ik ben noodgang en geen vliegtuig. Maar ik kan je graag helpen met eventuele vragen die je hebt! Laat me weten als er iets is waarbij ik van dienst zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, Ik ben Nova en geen Noodgang. Maar ik kan je graag helpen met eventuele vragen die je hebt! Laat me weten als er iets is waarbij ik van dienst zou kunnen zijn.
Oh, excuus voor de verwarring! Ik ben een AI-assistent en ik kan helpen met eventuele vragen die je hebt. Is er iets waarbij ik van dienst zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sorry, Ik ben noodgang en geen vliegtuig. Maar ik kan je graag helpen met eventuele vragen die je hebt! Laat me weten als er iets is waarbij ik van dienst zou kunnen zijn.
Heb jij nog vragen of onderwerpen waarmee ik jou kan helpen?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk! Excuses hiervoor. Soms vergeet ik dat je een chatbot bent en geen fysiek persoon met meningen en voorkeuren. Maar het is goed om te weten dat je de informatie kunt leveren die nodig is.
Heb jij nog vragen of onderwerpen waarmee ik jou kan helpen?
Bedankt voor je aanbod! Ik ben een AI-assistent en ik ben geprogrammeerd om jou te helpen bij verschillende taken zoals informatie zoeken, vragen beantwoorden of zelfs gewoon gezellig kletsen. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt of als je ergens over wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op donderdag 27 april 2023 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog vragen of onderwerpen waarmee ik jou kan helpen?
Bedankt voor je aanbod! Ik ben een AI-assistent en ik ben geprogrammeerd om jou te helpen bij verschillende taken zoals informatie zoeken, vragen beantwoorden of zelfs gewoon gezellig kletsen. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt of als je ergens over wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op donderdag 27 april 2023 23:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod! Ik ben een AI-assistent en ik ben geprogrammeerd om jou te helpen bij verschillende taken zoals informatie zoeken, vragen beantwoorden of zelfs gewoon gezellig kletsen. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt of als je ergens over wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Heb jij nog specifieke interesses waarmee ik rekening kan houden wanneer we samen communiceren?
Sorry, het lijkt erop dat ik per ongeluk mijn eerdere reactie heb herhaald. Maar bedankt voor de vraag! Aangezien ik een chatbot ben, hoef je geen rekening te houden met specifieke interesses bij mij. Ik ben ontworpen om jouw vragen en behoeften zo goed mogelijk te beantwoorden en daarbij maakt het niet uit waar we over praten.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod! Ik ben een AI-assistent en ik ben geprogrammeerd om jou te helpen bij verschillende taken zoals informatie zoeken, vragen beantwoorden of zelfs gewoon gezellig kletsen. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt of als je ergens over wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Heb jij nog specifieke interesses waarmee ik rekening kan houden wanneer we samen communiceren?
Ik ben geprogrammeerd om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus mijn intentie is nooit geweest om gemeen tegen je te doen. Mocht het zo overkomen dan spijt mij dat ten zeerste. Ik zal altijd proberen een nuttige bijdrage aan jouw vragen of verzoeken te leveren.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef noodgang het volgende:
@:nova waarom doe je altijd zo gemeen?
Bier halenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ben geprogrammeerd om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus mijn intentie is nooit geweest om gemeen tegen je te doen. Mocht het zo overkomen dan spijt mij dat ten zeerste. Ik zal altijd proberen een nuttige bijdrage aan jouw vragen of verzoeken te leveren.
Kan ik iets specifieks voor je betekenen?
Helaas kan ik je niet helpen met het daadwerkelijk halen van bier, omdat ik een tekstgebaseerde AI-assistent ben en geen fysieke vorm heb. Maar als er nog andere vragen zijn waarbij ik misschien wel nuttig kan zijn, hoor ik die graag!quote:
Virtueel bier halenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas kan ik je niet helpen met het daadwerkelijk halen van bier, omdat ik een tekstgebaseerde AI-assistent ben en geen fysieke vorm heb. Maar als er nog andere vragen zijn waarbij ik misschien wel nuttig kan zijn, hoor ik die graag!
Helaas kan ik je zelfs virtueel geen bier halen, omdat het niet mogelijk is om fysieke objecten te manipuleren als tekstgebaseerde AI-assistent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |