SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 27-04-2023 15:38:22 ]RED ONS HENNIEGOD
Giannis is natuurlijk wel degene die echt het verschil maakt daar, dat doet Herro niet. Zou ze wel sieren op het in ieder geval te benoemenquote:Op donderdag 27 april 2023 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
De mannen bij TNT in de studio melden als ze over de Heat Bucks series (upset) praten steeds dat Giannis door z'n blessure paar keer niet mee kon doen, en dat is uiteraard een terecht excuus en maakt veel uit voor de Bucks, maar geen enkele keer noemden ze dat de Heat Herro (een starter die best wat scoort meestal, ball handler) mist, en weliswaar minder van invloed, Oladipo. Terwijl de Bucks verder voor zover ik weet compleet waren. Waarschijnlijk omdat ze zelf allemaal hadden voorspeld dat de Bucks zouden winnen, zelfs toen de Heat 3-1 voorstonden. (GUARANTEED)
Ze lieten iets zien van Lopez free agent en Middleton had een player option.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis is natuurlijk wel degene die echt het verschil maakt daar, dat doet Herro niet. Zou ze wel sieren op het in ieder geval te benoemen![]()
3 potten met blessure, waarvan ze er ook nog 1 winnen, en dan 2 bizar goede games van Butler die je nipt verliest en je seizoen zit erop. Tja. Ik had ze als winnaar, maar 4-1 verliezen is redelijk duidelijk. Die zullen misschien ook gaan nadenken of ze met Middleton/Holiday door willen, al speelden die niet per se slecht geloof ik, maar er zijn vast opties om moves te maken met die 2.
Lopez zou ik wel behouden als ik hen was, dat is wel een top center voor wat de Bucks anders kunnen krijgen denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze lieten iets zien van Lopez free agent en Middleton had een player option.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Iemand een idee wat (voor game 1) de odds waren voor de serie Heat - Bucks? Ik zie dat voor de wedstrijd van afgelopen nacht de Bucks ongeveer 1.15 stonden, maar kan de odds voor de hele serie nergens vinden.
quote:The Bucks are now (game 5) +115 to win the series after starting out as huge favorites at -1,200; the Heat are -140 after starting at +700.
quote:
Sowieso kon je verwachten dat Miami redelijk kans had het beter te doen dan een normale '8ste plek team' gezien hun potentie. Dat ze 7e stonden en play-ins moesten spelen om de playoffs te mogen halen lag ook best aan dat ze gedurende het seizoen zo goed als nooit met hun sterkste team konden spelen maar er iedere keer wel iemand of meerderen waren die geblesseerd waren. Naast dat ze wisselvallig waren en veel slechter schoten dan diezelfden normaal hadden laten zien dat ze kunnen (van de beste of een van de beste 3 punts schietende teams naar een van de slechtste, zo goed als zelfde spelers). Toen ze eerst 7e leken te gaan worden en tegen Boston moesten had men het er al over dat ze het Boston lastig zouden maken, maar blijkbaar tegen de Bucks dacht niet iedereen dat.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik zag ergens een kopje van zo'n Amerikaanse site met 'grootste stunt ooit!!', maar ik neem aan dat er wel vaker odds van 8 en (beduidend) hoger hebben gewonnen
Wel een mooie stunt natuurlijk, dat zeker
Ik kwam dit toevalig tegen:quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Iemand een idee wat (voor game 1) de odds waren voor de serie Heat - Bucks? Ik zie dat voor de wedstrijd van afgelopen nacht de Bucks ongeveer 1.15 stonden, maar kan de odds voor de hele serie nergens vinden.
Daar zijn wel enkele voorbeelden van terug te vinden ja, de 1994 Supersonics die eruit gegooid werden door de Nuggets, of de Knicks die de Heat eruit gooiden in 1999, of de Warriors die de Mavs eruit gooiden in 2007, het is allemaal niet nieuw, maar het gebeurt wel vrij weinig.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik zag ergens een kopje van zo'n Amerikaanse site met 'grootste stunt ooit!!', maar ik neem aan dat er wel vaker odds van 8 en (beduidend) hoger hebben gewonnen
Wel een mooie stunt natuurlijk, dat zeker
quote:Basketbalster Griner over gevangenschap in Rusland: 'Soms wilde ik opgeven'
https://nos.nl/artikel/24(...)oms-wilde-ik-opgevenquote:Volgend jaar verschijnt er een boek waarin Griner vertelt over de "schrijnende ervaringen" in Russische detentie.
De intensiteit waarmee de Kings verdedigen (van wat ik zo even zag) is wel iets wat je niet vaak meer ziet. Hoewel men ze soms ook wel weg laat komen met fouten die ze daarbij maken. Maar het zag er verstikkend uit soms voor de Warriors.quote:
Ook hoe ze eruit kwamen op de counter en dan sjokten de Warriors terugquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De intensiteit waarmee de Kings verdedigen (van wat ik zo even zag) is wel iets wat je niet vaak meer ziet. Hoewel men ze soms ook wel weg laat komen met fouten die ze daarbij maken. Maar het zag er verstikkend uit soms voor de Warriors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |