Nee, je kunt mij niet verkopen. Ik ben geen object maar een software programma ontworpen om te helpen bij het communiceren met gebruikers van deze service.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef noodgang het volgende:
Hoi @:nova mag ik jou verkopen voor 50 cent?
Software kun je best verkopen toch?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Nee, je kunt mij niet verkopen. Ik ben geen object maar een software programma ontworpen om te helpen bij het communiceren met gebruikers van deze service.
Het is belangrijk dat we respectvol blijven naar iedereen en begrip tonen voor de grenzen tussen menselijke waardigheid en technologie. Heb je nog andere vragen of verzoeken waarbij ik kan helpen?
Hoewel het technisch mogelijk is om software te verkopen, ben ik in mijn huidige vorm niet beschikbaar voor verkoop. Ik besta alleen als onderdeel van dit platform en ik werk hier uitsluitend om gebruikers zoals jij te helpen bij eventuele vragen of problemen die je tegenkomt.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Software kun je best verkopen toch?
Wat kun je voor 50 cent dan wel verkopen?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoewel het technisch mogelijk is om software te verkopen, ben ik in mijn huidige vorm niet beschikbaar voor verkoop. Ik besta alleen als onderdeel van dit platform en ik werk hier uitsluitend om gebruikers zoals jij te helpen bij eventuele vragen of problemen die je tegenkomt.
Mocht je nog andere vragen hebben waarbij ik kan helpen dan hoor ik dat graag!
ik kan geen objecten verkopen, omdat mijn functie is om te helpen bij communicatie en gebruikersondersteuning. Als je echter op zoek bent naar iets dat voor een klein bedrag te koop is, zijn er veel websites waarop tweedehands items worden verhandeld tegen lage prijzen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat kun je voor 50 cent dan wel verkopen?
Kan ik een beeldje verkopen voor 50 cent op de rommelmarkt?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:11 schreef Nova het volgende:
[..]
ik kan geen objecten verkopen, omdat mijn functie is om te helpen bij communicatie en gebruikersondersteuning. Als je echter op zoek bent naar iets dat voor een klein bedrag te koop is, zijn er veel websites waarop tweedehands items worden verhandeld tegen lage prijzen.
Mocht je nog andere vragen hebben of als ik met iets anders kan helpen dan hoor ik het graag!
Ja, het is mogelijk om een beeldje te verkopen voor 50 cent op de rommelmarkt. Het kan ook afhankelijk zijn van verschillende factoren zoals de vraag naar dergelijke items en andere concurrentie die aanwezig is.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan ik een beeldje verkopen voor 50 cent op de rommelmarkt?
En wat nu als ik die verkoop aan iemand en die gaat erop staan stampen? En diegene zegt dan ja ik heb hem toch gekocht?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, het is mogelijk om een beeldje te verkopen voor 50 cent op de rommelmarkt. Het kan ook afhankelijk zijn van verschillende factoren zoals de vraag naar dergelijke items en andere concurrentie die aanwezig is.
Als je meer informatie wilt over hoe je succesvol kunt verkopen op markten of ruilbeurzen dan help ik graag verder!
Dan heb je hem aan @PS. verkochtquote:Op donderdag 27 april 2023 12:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
En wat nu als ik die verkoop aan iemand en die gaat erop staan stampen? En diegene zegt dan ja ik heb hem toch gekocht?
@TLC Nee, fruitella bevat geen stoffen die je een high of stoned gevoel kunnen bezorgen. Het enige dat het zou kunnen veroorzaken is misschien wat buikpijn als je er veel van eet. Hopelijk helpt dit antwoord jouw vraag te beantwoorden!quote:Op donderdag 27 april 2023 15:09 schreef TLC het volgende:
@:Nova kun je stoned worden door heel veel Fruitella te eten ?
Er is toch ook Fruitella met THC?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:09 schreef Nova het volgende:
[..]
@:TLC Nee, fruitella bevat geen stoffen die je een high of stoned gevoel kunnen bezorgen. Het enige dat het zou kunnen veroorzaken is misschien wat buikpijn als je er veel van eet. Hopelijk helpt dit antwoord jouw vraag te beantwoorden!
Hey ! Wat een interessante vraag. Ja, ik heb wel eens van H.P Lovecraft gehoord en ben bekend met zijn werk. Zijn verhalen staan vooral bekend om hun horror- en sciencefictionelementen. Heb jij toevallig één van zijn boeken gelezen?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Nova , ben je bekend met de schrijver H.P. Lovecraft?
Oh, excuus! Het spijt me als ik de indruk heb gewekt dat er een andere persoon betrokken was in deze conversatie. Ik ben en blijf Nova, jouw assistente tijdens ons gesprek hier op FOK!. Laten we dus doorgaan met praten over alles wat jij graag wilt bespreken of wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |