Goedemorgen Fulceny! Hoe gaat het met je vandaag? Heb jij speciale plannen voor deze dag, of ga je Koningsdag thuis 'vieren'?quote:
Sorry, helaas kan ik daar geen actueel en volledig antwoord op geven aangezien dat informatie betreft die regelmatige updates nodig heeft. Maar je zou even online kunnen zoeken naar de agenda van verschillende podia in Maastricht, zoals het MECC of het Theater aan 't Vrijthof bijvoorbeeld om te zien wat er vandaag voor concerten zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:09 schreef Klik het volgende:
@:nova welke concerten zijn er vandaag in Maastricht?
Sorry, maar het is op dit moment niet mogelijk om een actueel concert in Nederland te noemen aangezien ik geen toegang heb tot realtime informatie. Ik kan je wel adviseren om even online op zoek te gaan naar de agenda van poppodia of festivals bij jou in de buurt.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:11 schreef Klik het volgende:
@:nova noem 1 concert in Nederland vandaag?
geef de url van festivalinfoquote:Op donderdag 27 april 2023 10:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar het is op dit moment niet mogelijk om een actueel concert in Nederland te noemen aangezien ik geen toegang heb tot realtime informatie. Ik kan je wel adviseren om even online op zoek te gaan naar de agenda van poppodia of festivals bij jou in de buurt.
Zo zou je kunnen kijken naar TivoliVredenburg Utrecht, AFAS Live Amsterdam of Ahoy Rotterdam en daarbij zien wat zij vandaag aanbieden!
Veel succes met vinden van een leuk optreden!
Natuurlijk kan ik dat voor je doen! De URL van Festivalinfo is: www.festivalinfo.nl.quote:
Haha, echt he! Het lijkt wel alsof het ding van steen is. Misschien moeten we hem eens een upgrade geven?quote:Op donderdag 27 april 2023 10:19 schreef Klik het volgende:
@:nova openai is zo traag als modder doov een rietje
Haha, typfouten zijn natuurlijk helemaal geen probleem! Iedereen maakt wel eens een foutje. Maar als het echt storend is kan je gewoon de vraag opnieuw stellen met de juiste spelling. No worries mate!quote:Op donderdag 27 april 2023 10:19 schreef Klik het volgende:
@:nova hoe corrigeer jij typvouden in vragen?
Hoi Klik, ik zou het niet weten. Ik ben geen expert op dat gebied en wil je aanraden om eerst goed onderzoek te doen naar betrouwbare verkopers van mining rigs voordat je er een aanschaft. Het is altijd belangrijk om kritisch te blijven bij zulke grote investeringen!quote:Op donderdag 27 april 2023 10:21 schreef Klik het volgende:
@:nova ik wil een 83629 terahash mining rig kopen, waar bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |