Het is best wel genant ja, ze waren met zijn drieën bezig en ineens haken JW en Eunice af om verder te kleffen.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
ik vind JW en Eunice nu ook wat onbeschoft
zoek dan even een plekje ofzo
maar de hele avond dat geplak aan elkaar
Nee, ik heb het gesprek denk ik live gezien, maar het was eerder denk ik ...quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik kijk er vast overheen maar ik kan dat met Zoe en die stoelen zo niet ff terugvinden
Nah, soms ben je gewoon teveel. Dat voelt Erik niet aan. En dat is hilarisch.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
ik ben de cossen beetje aan het teruglezen ,maar ik er vast overheenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gesprek denk ik live gezien, maar het was eerder denk ik ...
Dat sowieso, maar het is best onbeschoft om Erik ineens een soort van te negeren en alleen nog maar met elkaar bezig te zijn als je net ervoor met zijn drieën in een gesprek zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, soms ben je gewoon teveel. Dat voelt Erik niet aan. En dat is hilarisch.
dat dusquote:Op woensdag 26 april 2023 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is best onbeschoft om Erik ineens een soort van te negeren en alleen nog maar met elkaar bezig te zijn als je net ervoor met zijn drieën in een gesprek zit.
Begin dt geplak ook steeds storender te vinden. Ze zitten de hele dag bij elkaar, aan elkaar. in elkaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
lekker bij je oom slapen, heel normaalquote:Op woensdag 26 april 2023 23:26 schreef greysbones het volgende:
JW
we gaan naar bed he
Eunice
bij jou of bij mij
JW
dat zou je wel willen he
maar dat kan niet
Eunice
dat wil je wel![]()
![]()
![]()
Maar die andere koppeltjes die je noemt gingen van wippenstein dus misschien zit daarin ook wel ergens het antwoordquote:Op woensdag 26 april 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begin dt geplak ook steeds storender te vinden. Ze zitten de hele dag bij elkaar, aan elkaar. in elkaar.
Jeff en Kim deden nog veel apart van elkaar, Mirthe en Kenzy ook. Dit is echt klef en bef
Dat stelde Eunice net voor aan JW, jou bed of mijn bed. komt nog welquote:Op woensdag 26 april 2023 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die andere koppeltjes die je noemt gingen van wippenstein dus misschien zit daarin ook wel ergens het antwoord
Is ze die wortels en komkommers dan eindelijk eens zat?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat stelde Eunice net voor aan JW, komt nog wel
Was gisteravond. Volgens mij tussen 00.00 en 01.00, bij de blauwe stoelen. Jeffrey was zich ook aan het irriteren. Hij zei tegen Zoë dat ze ieder gesprek zo weet te draaien dat het over haar gaat. Iets in die richting. Daarvoor bij het roken gaf hij haar ook al een sneer omdat ze midden in een gesprek kwam storen en weer een verhaal begon te vertellen. Babette zei bij de blauwe stoelen dat Zoë tijdens de bingo constant dingen bleef vragen over haar make-up , wimpers enz.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik kijk er vast overheen maar ik kan dat met Zoe en die stoelen zo niet ff terugvinden
Ik snap ook wel dat je door Erik's sociale onhandigheid je op een gegeven moment wel de vrijheid neemt om hem eventjes te negeren. Als in dat hij er geen aanstoot aan neemt. Net zoals Erik zich niet ongemakkelijk lijkt te voelen om spreekwoorden op ze af te blijven vuren.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is best onbeschoft om Erik ineens een soort van te negeren en alleen nog maar met elkaar bezig te zijn als je net ervoor met zijn drieën in een gesprek zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |