Dit vind ik niet echt lollig eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
In die belangrijke rol Zoe en het gaat sowieso lollig worden want genoeg saaie figuren daar die je geen enkele zendtijd gunt
FEBO vind dit leukquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit niet zien
Echt greys ,,ik snap er niets van , enige wat ik kan bedenken is dat ze haar zien als een kind die grote mensen dingen wil doen , en dat ze haar ergens ontzien , en in dit geval is dat heel domquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit niet zien
Ze zullen het allemaal zien maar ja wat doe je eraanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef Puzzie het volgende:
Walgelijk gedrag van Zoe .. zien ze dat zelf niet? Of ze zijn te druk met andere dingen![]()
Want dit is ongezond gedrag
Die gaat helemaal nergens naar luisteren als ze manager wordtquote:Op woensdag 26 april 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt greys ,,ik snap er niets van , enige wat ik kan bedenken is dat ze haar zien als een kind die grote mensen dingen wil doen , en dat ze haar ergens ontzien , en in dit geval is dat heel dom
Ze moet maar lekker haar nieuwe vrienden gaan claimen, Sas bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt greys ,,ik snap er niets van , enige wat ik kan bedenken is dat ze haar zien als een kind die grote mensen dingen wil doen , en dat ze haar ergens ontzien , en in dit geval is dat heel dom
Beetje als bij Jeff FEBO houd ervanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat ego is zo opgeblazen , ze is zo vol van zichzelf en denkt dat het niets voorstelt , makkie, iedereen kan dat , en het heeft ook met controle en macht te makenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:14 schreef spapaars het volgende:
Hoop juist dat Zoë manager wordt, kan leuke momenten brengen.
Dat zijn er wel meer daar...quote:Op woensdag 26 april 2023 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat ego is zo opgeblazen , ze is zo vol van zichzelf en denkt dat het niets voorstelt , makkie, iedereen kan dat , en het heeft ook met controle en macht te maken
Als manager kan ze ditmaal ook niet knallen tijdens verdienopdrachten want ze moet het aansturen en overzicht bewakenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat ego is zo opgeblazen , ze is zo vol van zichzelf en denkt dat het niets voorstelt , makkie, iedereen kan dat , en het heeft ook met controle en macht te maken
Alcohol? Tabak? Cafeïne? Praten?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
dat Babs caffeine pillen neemt mogen we ook niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |