Vind Moraima soms ook best leuk maar te vaak begint mij te vervelen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar zit Morrie dus daar zit ik![]()
bij gebrek aan beter op stream 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienopdracht deel 2 - 26 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
whuttquote:Op woensdag 26 april 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
JW heeft verloren maar het maakt hem niks uit
Belachelijk !quote:Op woensdag 26 april 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas geen alcohol om van de groep te jatten
Die kent bijna niemand hier gok ik.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kent bijna niemand hier gok ik.
Erik gaat dadelijk ook roken….quote:Op woensdag 26 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Elke dag een uurtje met Erik zitten
Eunice dr nieuwe leerdingetje
sssso leuk die leerprossessen van Eunicequote:Op woensdag 26 april 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Elk dag "
JW: "Elke dag"
Elke dag vanaf noe ga ik...eh gewoon"
JW: "van u!"
Eunice: "NU! Vanaf nu ga ik effe een uurtje met Erik zitten"
Erik: "Even"
Dit ... Elke dag een uur!?
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
sssso leuk die leerprossessen van Eunice
Ze draait veel op festivalsquote:Op woensdag 26 april 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kent bijna niemand hier gok ik.
Wat een aandachtvragerij dit zeg want we verstaan je wel hoor maar we zijn het er alleen niet mee eensquote:Op woensdag 26 april 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Elke dag vanaf noe ga ik...eh gewoon"
JW: "Vanaf nu!"
Lekker spontaan ookquote:Op woensdag 26 april 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Elke dag vanaf noe ga ik...eh gewoon"
JW: "Vanaf nu!"
Dat is ook wel zoquote:Op woensdag 26 april 2023 20:48 schreef xsaskiax het volgende:
Goh ik ben het een keer met JW eens, dat Mirthe altijd maar door blijft gaan tot ze haar zin heeft
Heeft JW nog gelijk in ookquote:Op woensdag 26 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens JW is Jeffrey voer voor een psychiater..... welja joh, ze hadden het over Mirthe en natuurlijk komt Jeffrey weer ter sprake.....(hoe krijgen ze het voor elkaar)
zo wendt je het gesprek van jezelf afquote:Op woensdag 26 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens JW is Jeffrey voer voor een psychiater..... welja joh, ze hadden het over Mirthe en natuurlijk komt Jeffrey weer ter sprake.....(hoe krijgen ze het voor elkaar)
Dat wordt weer druppelenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Erik gaat Chili sin Carne maken![]()
iedereen weer met hete bek in de loods
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 april 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
is er een bus overheen gegaan of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |