Ik heb een collega die van de verkeerde kant is, je zal het echt op het oog niet vertellen.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Deze haai's vind ik eigenlijk helemaal niet zo tenenkrommend, Gedragen zich tenminste nog oke ipv helemaal over-de-top Haaaaiiiiiiiiihihihihi
Ze zijn en gedragen zich volwassen en dat scheelt volgens mij wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Deze haai's vind ik eigenlijk helemaal niet zo tenenkrommend, Gedragen zich tenminste nog oke ipv helemaal over-de-top Haaaaiiiiiiiiihihihihi
Oh, bijzonder beroep wel. Bij ons doen de secretaresses dat gewoonquote:
Je mist er niets aan!quote:Op maandag 1 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben geband van tinder, waarom? geen idee.
Ik heb sowieso niks met datingsapps,quote:
Zo ken ik er ook een. Dik in orde die gast.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb een collega die van de verkeerde kant is, je zal het echt op het oog niet vertellen.
Zoals het heurt. Aan achterlijk diva-gedrag heb je niks.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze zijn en gedragen zich volwassen en dat scheelt volgens mij wel.
Dat is knap, is mij nog niet geluktquote:Op maandag 1 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Uitgespeeld misschien?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had nooit matches dus denk het niet.quote:
Obscure foto's ?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had nooit matches dus denk het niet.
Nee helemaal niet, maarja mis er niks aan.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Obscure foto's ?je bent dan waarschijnlijk mateloos gerapporteerd of zo
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Hij lijkt op mijn broer!
Dat gaat echt een goede match worden.
Foto’s van de discussies hier!quote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Obscure foto's ?je bent dan waarschijnlijk mateloos gerapporteerd of zo
Dat worden hete dates, dat kan niet anders.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op mijn dates vertel ik altijd dat ik op FOK! zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |