quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
ik hou ook van paarden
naar de slsger brengen om paardenworst te draaien
dan schraapt ze steeds over het randje met pijpenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
die voortanden staan een beetje scheef ze zit er ook constant in haar lip mee, wellicht is een ingreep om dat recht te laten zetten of een nachtbeugel, ook mist ze wat kiezen
wie doet nu de koffie danquote:Op woensdag 26 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het tot nu toe verschrikkelijk dus tot de volgende keer lieve mensen
'Als je dit doorvertelt gaat niemand je geloven dus hou je mond maar dicht.'quote:Op woensdag 26 april 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
wat zei je leraar toen je in groep 5 zat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo'n natuurlijke uitstraling ook!quote:Op donderdag 27 april 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
zo die heeft grote ti... persoonlijkheid
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.quote:
Oh, zie wel de tattoo tussen haar tieten. Ja, zij heeft wel de leukere kleding aan van deze 2.quote:
Ohhw is dat hetquote:Op donderdag 27 april 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zie wel de tattoo tussen haar tieten. Ja, zij heeft wel de leukere kleding aan van deze 2.
MIJN NEGER. Is die meid gewoon 30quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
die stotterende vent is gewoon pijnlijk, je ziet haar met de ogen draaien. Ik zet het af
Is dat “I’m a dancer”?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:30 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zag net in het voorstukje een gast die op Herman lijkt, ja die mafklapper toen uit de tijd van Idols
Nee, want dit is BNNVARAquote:Op maandag 1 mei 2023 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
kan er nou gewoon is een dag zijn zonder alternatieven?
Alternatieven van wat?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
kan er nou gewoon is een dag zijn zonder alternatieven?
Eens, kleding kan beter, maar ziet er wel ok uit, lekker hollandsquote:Op maandag 1 mei 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
die heeft een tafelkleed gepakt en dacht, dit word hem vanavond,
voor de rest wel leuk gezichtje.
moet ik dat gaan uitleggen ?quote:
Ik snap namelijk niet zo goed wat er hier aan deze mensen opvallend alternatief is, tenzij ik iemand gemist heb.quote:
Ook in de 60, notulen maken is goed voor je.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Cor is 63, hoe oud is Irene? Zien er nog wel goed uit dan voor hun leeftijd.
Sorry, ik ben ondertussen aan het eten, soms mis ik watquote:Op maandag 1 mei 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ook in de 60, notulen maken is goed voor je.
Haar beroep is “notulist”.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ondertussen aan het eten, soms mis ik wat
ik ben geband van tinder, waarom? geen idee.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef Joop_W het volgende:
“Ik gebruik tinder niet heel serieus”, dat zegt bijna nooit iemand.
Ik heb een collega die van de verkeerde kant is, je zal het echt op het oog niet vertellen.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Deze haai's vind ik eigenlijk helemaal niet zo tenenkrommend, Gedragen zich tenminste nog oke ipv helemaal over-de-top Haaaaiiiiiiiiihihihihi
Ze zijn en gedragen zich volwassen en dat scheelt volgens mij wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Deze haai's vind ik eigenlijk helemaal niet zo tenenkrommend, Gedragen zich tenminste nog oke ipv helemaal over-de-top Haaaaiiiiiiiiihihihihi
Oh, bijzonder beroep wel. Bij ons doen de secretaresses dat gewoonquote:
Je mist er niets aan!quote:Op maandag 1 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben geband van tinder, waarom? geen idee.
Ik heb sowieso niks met datingsapps,quote:
Zo ken ik er ook een. Dik in orde die gast.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb een collega die van de verkeerde kant is, je zal het echt op het oog niet vertellen.
Zoals het heurt. Aan achterlijk diva-gedrag heb je niks.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze zijn en gedragen zich volwassen en dat scheelt volgens mij wel.
Dat is knap, is mij nog niet geluktquote:Op maandag 1 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Uitgespeeld misschien?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had nooit matches dus denk het niet.quote:
Obscure foto's ?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had nooit matches dus denk het niet.
Nee helemaal niet, maarja mis er niks aan.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Obscure foto's ?je bent dan waarschijnlijk mateloos gerapporteerd of zo
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Hij lijkt op mijn broer!
Dat gaat echt een goede match worden.
Foto’s van de discussies hier!quote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Obscure foto's ?je bent dan waarschijnlijk mateloos gerapporteerd of zo
Dat worden hete dates, dat kan niet anders.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op mijn dates vertel ik altijd dat ik op FOK! zit
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Veel meer een mensen mens geworden
Hahahahahahahahaha
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
Nee de Ton-date is absoluut geen klik , althans in vind het cringe.
Sowiesoquote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat worden hete dates, dat kan niet anders.
Niet geil als ze ook zo blijft lachen onder de sex.quote:
Zijn huwelijk loop blauw aanquote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Gordon wordt bleu als hij keihard in zijn reet wordt geneukt door Bernie
Broek gaat uit..quote:Op maandag 1 mei 2023 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Niet geil als ze ook zo blijft lachen onder de sex.
Nee, zeker niet, vind zichzelf te leuk.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:00 schreef DKUp het volgende:
Van deze man wordt je niet geil toch @:MizzezAmy?
Heeft ze een pruik op?quote:Op maandag 1 mei 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, vind zichzelf te leuk.
En hoe bevalt Charisma jou?
Toch ook wel eens fijn, een vrouw die lage eisen steltquote:
Ik word er niet warm of koud van op het eerste gezicht.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, vind zichzelf te leuk.
En hoe bevalt Charisma jou?
Ja, je ziet haar gezicht gewoon betrekkenquote:
Nee, wel een lijstje dingen die ik nog wil doen, maar kan ook vredig sterven als dat niet luktquote:
Ja lekker toch. Moet ie maar niet huilie huilie non-stop ex-geleuter oplepelen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:06 schreef Haags het volgende:
Komt uit Den Haag die vrouw, bloed eerlijk, BAM!
naar griekenland?quote:Op maandag 1 mei 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, wel een lijstje dingen die ik nog wil doen, maar kan ook vredig sterven als dat niet lukt
De voicemail van mijn ex, dan weet ik weer waarom ik hem gepeerd benquote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Wat luisteren jullie als je verdrietig bent?
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:
Gewoon, de sad songs playlist van spotifyquote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Altijd The Weekndquote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Hij zou juist de wind in de zeilen gehad moeten hebbenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
Alleen maar dat gezeik van die ziekte, iedereen liep weg bij die saaie lul
Mr Blue van Rene Klijnquote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Helemaal geschetenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij zou juist de wind in de zeilen gehad moeten hebben
Ah echt, heel erg mooi.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schrijf niet voor niets dat ik het nog wist
Dat zijn de beste relaties toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:31 schreef Drass het volgende:
Zelfstandig, zodat ik er gewoon op uit kan zonder gezeik.
Dat je dat deel inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk, gelijk een heel verhaal over zn moeder, daar scoort hij vast punten mee
rijke oudersquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Van beroep “wereldreiziger” kan ik erg verdrietig worden.
Ik miste je alquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
Daar ben ik, sorry was sporten kapper, chinees voor eten
jaaa, lekker frissssquote:
Ai ik hoop dat ze straks wat minder lacht, dit is niet te harden.quote:
ze lacht hem uit als hij binnen komt, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ai ik hoop dat ze straks wat minder lacht, dit is niet te harden.
Die zoekt een mama voor zijn kinderenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Hebben jullie ook jeuk bij het woord “gezinnetje”?
Limburg laat zich weer van zn beste kant zienquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Brabant meldt zich weer behoorlijk deze aflevering.
Dit doet me denken aan zo’n limbo boer uit Boer Zoekt Vrouw jaren geleden, daar kreeg ik ook jeuk vanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Limburg laat zich weer van zn beste kant zien
Al ziet Maikel er nog wel prima uit.
Ja, maar ik krijg al jeuk bij het woord kinderenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Hebben jullie ook jeuk bij het woord “gezinnetje”?
Dat schept toch een band he.quote:
Moest even googlen, klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
hij bestelde een dark n stormy![]()
weer wat anders dan een spa rood of cola
quote:
Volgende date is zwaardvechtenquote:
Dat zeggen haais niet vaak eigenlijkquote:
Mja, eigenlijk zou ik dat ook niet snel op een eerste date vragen. Klinkt toch een beetje alsof je vertrouwensissues hebt dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
“Ben je ooit vreemdgegaan’
Wat is dat voor Freudiaanse vraag?
Ik kan hier de ergste quotes van makenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Liefde is alsof je in je broek geplast hebt, in het begin prettig warm, maar het bekoelt snel en laat een zooitje achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |