Omdat ik liever babbel over de bekerfinale en hoe hard ik "Edwin rot op" ga zingen tijdens die wedstrijd maar jij kom hier telkens over die stad van je beginnenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
Hardop lachen hoe iedereen hier helemaal van zijn stuk is
Terwijl we allemaal hetzelfde zeggen: het gaat extreem matig met jullie club. Een werkelijk waardeloze selectie, een debiele trainer, een stuurloze club in verval met een dramatische jeugd en geen enkele reden om te denken dat het op korte termijn beter wordt
Als we er allemaal zo over denken, waarom zijn jullie dan zo boos? En waarom wordt Feyenoord er toch steeds weer bij gehaald. Ik moet daar erg om lachen
Euh, wij hebben in tegenstelling tot ajax gewoon nog vorig jaar een Europese finale gespeeld.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als de halve finale die jullie bijna hebben gehaald.![]()
Prima, maar laat de onbelangrijke randzaken maar achterwege, daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
Terwijl we allemaal hetzelfde zeggen: het gaat extreem matig met jullie club. Een werkelijk waardeloze selectie, een debiele trainer, een stuurloze club in verval met een dramatische jeugd en geen enkele reden om te denken dat het op korte termijn beter wordt
Als we er allemaal zo over denken, waarom zijn jullie dan zo boos? En waarom wordt Feyenoord er toch steeds weer bij gehaald. Ik moet daar erg om lachen
Niets houdt je tegen toch?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat ik liever babbel over de bekerfinale en hoe hard ik "Edwin rot op" ga zingen tijdens die wedstrijd maar jij kom hier telkens over die stad van je beginnen
Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je precies met randzaken? Volgens mij gaat het hier enkel over voetbal en heb ik het nergens gehad over hockey?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, maar laat de onbelangrijke randzaken maar achterwege, daar zit niemand op te wachten.
Europese finale.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Euh, wij hebben in tegenstelling tot ajax gewoon nog vorig jaar een Europese finale gespeeld.
Ook heel koddig, die aanval op slot. Ik ben het er namelijk compleet mee eens: Feyenoord staat niet bovenaan vanwege enkel één of andere wondertrainer, het staat vooral bovenaan omdat het team op vrijwel elke positie buiten de vleugels veel betere spelers heeft dan ajax. Vooral jullie verdediging is echt van het niveau Heerenveen.
Dat denkt de gemiddelde Ajacied ook dus dat scheelt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen toch?
Ik denk dat jullie in de beker helemaal weggetikt worden. Had ook honderd ballen staan op Girona, Atletico, City en PSV, dus die mag wel uitbetalen zondag.
Goh. Knap hoor. Wat ben jij een ziener! Ik dacht dat jij een van de weinige posters was dat het resultaat heel weinig uitmaakt. Maar blijkbaar ben je ook gewoon een gloryhunter. Niet veel mensen hebben het clubgevoel zoals bijvoorbeeld @Caland en @Bezsen en @Malavitaquote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen toch?
Ik denk dat jullie in de beker helemaal weggetikt worden. Had ook honderd ballen staan op Girona, Atletico, City en PSV, dus die mag wel uitbetalen zondag.
Dit is het Ajax topic, geen Amsterdam/Rotterdam topic.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je precies met randzaken? Volgens mij gaat het hier enkel over voetbal en heb ik het nergens gehad over hockey?
Gelukkig voetballen jullie er komend jaar in. Dan is het ineens een wereldprijs, net als dat lachwekkende seizoen onder Bosz tegen de schalkes van deze wereld het ineens een wereldprestatie van formaat wasquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Europese finale.![]()
Zelfs az gaat daar met een beetje geluk komen dit seizoen.ik neem de Conference League niet echt serieus.
ander niveautje kerel.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig voetballen jullie er komend jaar in. Dan is het ineens een wereldprijs, net als dat lachwekkende seizoen onder Bosz tegen de schalkes van deze wereld het ineens een wereldprestatie van formaat was
Ik snap totaal niet wat mijn gekoesterde verlies van ajax om mijn zakken te vullen precies te maken heeft met gloryhunten. Misschien kun je het even uitleggenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goh. Knap hoor. Wat ben jij een ziener! Ik dacht dat jij een van de weinige posters was dat het resultaat heel weinig uitmaakt. Maar blijkbaar ben je ook gewoon een gloryhunter. Niet veel mensen hebben het clubgevoel zoals bijvoorbeeld @:caland en @:bezsen en @:malavita
Ik kan me nog een mooie periode herinneren in de jaren '00.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat denkt de gemiddelde Ajacied ook dus dat scheelt.
Met pieken en dalen, gelukkig zijn onze dalen nooit extreem lang
Dus je mag niet een parallel maken tussen de twee? Misschien is het handig om dit de Ajacieden uit te leggen, die bij het kleinste beetje kritiek "JA MAAR FEYENOORD" denken te moeten roepen alsof ze daarmee een soort zinnig punt maken.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is het Ajax topic, geen Amsterdam/Rotterdam topic.
quote:Op donderdag 27 april 2023 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig voetballen jullie er komend jaar in. Dan is het ineens een wereldprijs, net als dat lachwekkende seizoen onder Bosz tegen de schalkes van deze wereld het ineens een wereldprestatie van formaat was
ajax heeft een groepje supporters opgeleid met Wij Zijn Ajax Wijn Zijn De Bestequote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
De Europa League is inderdaad een grote competitie de Conference League en de beker stelt voor een grote club niks voor. Voor kleine clubs is een keer kampioen en de kwartfinale van datzelfde toernooi een fantastisch seizoen. Voor ons is dat de standaard en dan ook extra sneu en hard in welke positie wij nu zittenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb respect voor jou en voor die andere. Maar ik ben op dit forum om een beetje uit te lokken en te trollen. Anders was ik wel op Ajax showtime gaan zittenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo slecht was het idee van Danny niet om users zelf op foe lijstjes te zetten.
User Lienekien moest dit alleen weer verpesten.
Oh oke ja doen we niets mee bedanktquote:Op donderdag 27 april 2023 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Europa League is inderdaad een grote competitie de Conference League en de beker stelt voor een grote club niks voor. Voor kleine clubs is een keer kampioen en de kwartfinale van datzelfde toernooi een fantastisch seizoen. Voor ons is dat de standaard en dan ook extra sneu en hard in welke positie wij nu zitten
nee hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
ajax heeft een groepje supporters opgeleid met Wij Zijn Ajax Wijn Zijn De Beste
letterlijk bedacht door een marketing team (die ook voor Feyenoord werkte, weet niet of dat nog zo is)
maar dat hele imagootje is marketing en commercieel denktankwerk, tot gouden rugnummers dit jaar aan toe
als het dan even niet meer loopt kan dat zorgen voor wat ruis op de lijn
Heerlijk toch. Anders worden het van die echokamers. Al hebben jullie daar ook hier wel behoorlijk last van als mensen niet in de compleet krankzinnie Cruijfffilosofie WZAWZDB zelfpijperij meehobbelen. Het is een soort sektequote:Op donderdag 27 april 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb respect voor jou en voor die andere. Maar ik ben op dit forum om een beetje uit te lokken en te trollen. Anders was ik wel op Ajax showtime gaan zitten
Feyenoord heeft succes en jij bent ineens weer op dit forum.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oh oke ja doen we niets mee bedankt
Kun je dat gloryhunten dingetje nog even uitleggen? Ik moest er bij voorbaat al erg om lachen maar begreep niet zo goed waar je nu precies op doelde
Was overigens erg gezellig met Caland zondag in het Maasgebouw
Oh zo! Ja nee goed punt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feyenoord heeft succes en jij bent ineens weer op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |