Allemaal een couplet leren, 2 jokers, die alles moeten leren en die een fout kunnen herstellen van degene die het fout doet. Vanmiddag om 17 uur moeten ze het doenquote:
Maar ben bang dat ze binnen het halfuur alles weer is vergeten.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Moraima is wel aan het oefenenBen benieuwd
Het zijn 8 zinnen met ongeveer elk 4/5 woorden.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is het ook een vreselijk volkslied en de woorden niet van deze tijd, daarom ook extra moeilijk om te leren
25 euro per goed couplet, gaat het fout mag iemand met een joker het proberen lukt dat dan hebben ze alsnog die 25 euro. Jokers die overblijven leveren aan het eind van de rit 10 euro opquote:
Ja precies dat maakt het voor haar nog moeilijker.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima probeert echt die idiote tekst te leren, waar je je van afvraagt wat ze met die tekst bedoelen
Had deze post nog niet gezien. Bedankt Dot, het is mij duidelijk nuquote:Op woensdag 26 april 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Ja ze moeten alle coupletten van het Wilhelmus voordragen , letterlijk woord voor woord.quote:
13 x 25 ¤ vinden Zoé en Babbel wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww, vergeet het maar dat ze die binnenhalen
Ja ik neem aan maar een keer per jokerquote:Op woensdag 26 april 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moeten alle coupletten van het Wilhelmus voordragen , letterlijk woord voor woord.
15 man ieder een couplet en Zoe en Babet hebben een joker die mogen invallen als iemand het niet weet
Dat is wel heel erg positiefquote:Op woensdag 26 april 2023 11:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
13 x 25 ¤ vinden Zoé en Babbel wel genoeg denk ik.
Hij duwt het haar gewoon door de strot..quote:Op woensdag 26 april 2023 11:48 schreef Ebinas het volgende:
Mora begint met smoesjes/rekken.
Rupi begint gewoon dwars er doorheen het weer op te drammen
Nou Zoe en Babbet niet dus dan houdt het opquote:Op woensdag 26 april 2023 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Waarom zou ze (Mory)moeite doen , een ander doet het wel voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |