De wegen van het klimaat zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:19 schreef Viesdik het volgende:
ik dacht dat de zomers zo heet werden en de winters zo warm
klimaat doet verdraaid eigenwijze dingen
maar de wetenschap begrijpt het klimaat, want het zijn goden
Dat het al maanden verdomd koud kut weer is in Nederland.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef Dven het volgende:
Nachtvorst (= vorst op 10cm hoogte) kan zelf 's zomers dus wat is je probleem
Dat is een mening die jij uiteraard kan hebbenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat het al maanden verdomd koud kut weer is in Nederland.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
weer of geen weer, altijd center parcs weerquote:Op woensdag 26 april 2023 09:38 schreef Plompzakker het volgende:
Weer is geen klimaat. Behalve bij warm weer
ik verwacht een nachthittegolf van 3 meter zeespiegelstijgingquote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef Dven het volgende:
En de ijsheiligen dan??quote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef Dven het volgende:
Zomer <> Lentequote:Op woensdag 26 april 2023 09:19 schreef Viesdik het volgende:
ik dacht dat de zomers zo heet werden en de winters zo warm
klimaat doet verdraaid eigenwijze dingen
maar de wetenschap begrijpt het klimaat, want het zijn goden
Na ijsheiligen is de kans op vorst klein maar goed, dat is ook maar een vuistregeltje voor boeren zo'n jaar of 500 geleden. Dan heb je ook nog de schaapscheerderskoude, waarin ook de periode van de regenheiligen valtquote:
Blaasontsteking.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |