Gewoon in zijn gezicht en luid zeggen, als je het beter weet moet je het ook maar eens beter doen en anders je mond houden.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt.. komt alleen maar negatieve poep uit zijn mond en weet alles beter
Heb dit filmpje ook bij het SV gezetquote:Op woensdag 26 april 2023 09:06 schreef spapaars het volgende:
Het Wilhelmus klinkt, en ze moeten kaarten pakken.
https://streamable.com/163178
[ afbeelding ]
Het is ook een grote egoïst, heeft zelf zijn gewenste drumstel gekregen, maar staat op rood voor de andere muziekinstrumenten.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Hij kan alleen af en toe tegen Eunice aardig doen
Die man denkt dat hij alles heeft meegemaakt en beter weet
En hij doet niets beter, hij spreekt zichzelf tegen
Dit was een druppel
Het is echt een nare man, met zijn denigrerende toontje ook elke keer.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook een grote egoïst, heeft zelf zijn gewenste drumstel gekregen, maar staat op rood voor de andere muziekinstrumenten.
Ze sloeg nu met haar couplet ergens tegenaanquote:Op woensdag 26 april 2023 09:24 schreef pingu66 het volgende:
Gister zei Mirthe nog dat ze nooit boos wordt of haar stem verheft. Alle als iemand d haar echt naait/ pijn doet.
Dat Zoë het lukt het hele volkslied instudeerd kunnen ze wel vergeten.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:25 schreef Ebinas het volgende:
Wendy stelt zoe voor om 12 uur te kijken wie het kent.
En dan denk ik (invulling) pas het restant leren
Zo leer ik ook het bestequote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
Bep gaat het helemaal uitschrijven (om te leren)
Dat helpt vaak wel.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
Bep gaat het helemaal uitschrijven (om te leren)
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 april 2023 09:31 schreef Ebinas het volgende:
Doe er maar gek mee, dat leert wss echt wel
" met alle respect" zo begint die dan zijn zin om vervolgens te zeggen dat iemand of iedereen dom is,niks kan,lui is,niet kan koken etc etcquote:Op woensdag 26 april 2023 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt een nare man, met zijn denigrerende toontje ook elke keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |