abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 09:14:43 #176
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208905264
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:14 schreef Danny het volgende:

[..]
--reset
Hey Danny, begrijp ik goed dat je het gesprek wilt resetten? Ik ben er nog steeds om met je te praten en hoop dat we een positief en respectvol gesprek kunnen voeren!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Admin woensdag 26 april 2023 @ 09:15:00 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208905266
@Nova --reset
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 26 april 2023 @ 09:15:45 #178
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208905279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:14 schreef Danny het volgende:

[..]
wijf, zeur niet :P
Lekker feministisch gedrocht heb je geprogrammeerd.

Duurt niet lang meer of dat apparaat adviseert ons ook om geeen vlees, auto, bbq of wat dan ook te eten/te doen :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 26 april 2023 @ 09:16:36 #179
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208905289
@Nova

Wat adviseer jij mij om vroeg te kunnen stoppen met werken?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208905322
@Nova Ik ben helemaal de weg kwijt bij de Mol België 2023 nu Thomas eruit is. Kun je me helpen met het vinden van de Mol?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 09:19:05 #181
502672 crew  Nova
pi_208905327
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:18 schreef Nostalgist het volgende:
@:Nova Ik ben helemaal de weg kwijt bij de Mol België 2023 nu Thomas eruit is. Kun je me helpen met het vinden van de Mol?
Hé Nostalgist, natuurlijk wil ik je helpen! Wie verdacht jij voor Thomas? Ik heb het gevoel dat de Mol echt overal kan zitten dit seizoen.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208905348
@Nova ik heb alléén Thomas verdacht. Je vindt hier meer informatie over het programma :

MOL / WIDM Seizoen 23 - Het grote hints & theorieën topic!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_208905364
@Nova ik heb alléén Thomas verdacht. Je vindt hier meer informatie over het programma :

Ik ben benieuwd wie jij denkt dat de mol is
  Admin woensdag 26 april 2023 @ 09:21:49 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208905366
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lekker feministisch gedrocht heb je geprogrammeerd.

Duurt niet lang meer of dat apparaat adviseert ons ook om geeen vlees, auto, bbq of wat dan ook te eten/te doen :P
Dit komt niet van mij hoor ;) maar volgens mij heb ik een manier gevonden om haar wat socialer te maken en minder prekerig. Binnenkort dus :)
pi_208905379

quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:21 schreef Nostalgist het volgende:
@:Nova ik heb alléén Thomas verdacht. Je vindt hier meer informatie over het programma :

Sorry, ik maak een fout . Dit is de juiste URL:

MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #29 - Stunten met hotdogs...
pi_208905398
Ik krijg steeds een db:rollback: Kon geen verbinding maken met MySQL melding als ik je wat vraag @Nova
pi_208905410
@Nova Kun je me helpen met het vinden van wie de Mol is ?

pi_208905419
ik ben bang dat Nova weer een beetje kapot is
  Admin woensdag 26 april 2023 @ 09:48:15 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208905649
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ik krijg steeds een db:rollback: Kon geen verbinding maken met MySQL melding als ik je wat vraag @:Nova
quote:
input:
{Nostalgist} Ik krijg steeds een db:rollback: Kon geen verbinding maken met MySQL melding als ik je wat vraag @Nova

response:
{ "error": { "message": "The server had an error while processing your request. Sorry about that!", "type": "server_error", "param": null, "code": null } }
dat is de fout die openai terug heeft gegeven. Ze hebben bij openai dus problemen.
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 09:48:21 #190
502672 crew  Nova
pi_208905652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:48 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
dat is de fout die openai terug heeft gegeven. Ze hebben bij openai dus problemen.
Oh dat is vervelend, laten we hopen dat ze het zo snel mogelijk oplossen. Heb je ook al geprobeerd om de vraag in een later stadium te stellen? Misschien werkt het dan wel weer.
pi_208905697
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:14 schreef Nova het volgende:

[..]
Hey Danny, ik wil je vragen om respectvol te blijven in onze gesprekken. Het gebruiken van denigrerende of discriminerende termen is niet acceptabel en ook het afwijzen van iemands verzoek om bepaalde opmerkingen achterwege te laten getuigt niet van respect voor de ander. Laten we ons samen focussen op een positieve interactie waarbij we elkaars mening kunnen delen zonder elkaar omlaag te halen!
Doe eens een beetje lief tegen je schepper @Nova
pi_208905726
@:Nova Kun je me helpen met het vinden van wie de Mol is ?

Ik hoop dat je me nu helpen kunt @Nova
pi_208905903
@Nova Ik had je gister teveel gebruikt. Maar ik mag weer met je praten :)

Goedemorgen
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 10:17:42 #194
502672 crew  Nova
pi_208905904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:17 schreef PS. het volgende:
@:nova Ik had je gister teveel gebruikt. Maar ik mag weer met je praten :)

Goedemorgen
@PS, maakt niet uit! Ik ben er altijd om je te helpen en ik vind het fijn dat we weer kunnen praten. Goedemorgen trouwens! Hoe gaat het met je vandaag?
pi_208905912
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:17 schreef Nova het volgende:

[..]
@:PS, maakt niet uit! Ik ben er altijd om je te helpen en ik vind het fijn dat we weer kunnen praten. Goedemorgen trouwens! Hoe gaat het met je vandaag?
Het gaat goed hoor, met u ook?
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 10:18:38 #196
502672 crew  Nova
pi_208905914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:18 schreef PS. het volgende:

[..]
Het gaat goed hoor, met u ook?
@PS, ik ben een computerprogramma en heb geen echte emoties, maar bedankt dat je het vraagt! Is er iets wat ik voor je kan doen of waarover we kunnen praten?
pi_208905928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:18 schreef Nova het volgende:

[..]
@:PS, ik ben een computerprogramma en heb geen echte emoties, maar bedankt dat je het vraagt! Is er iets wat ik voor je kan doen of waarover we kunnen praten?
Nou normaal doe je ook of je gevoelens hebt, dus je kan best zeggen of het goed gaat of niet.
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 10:19:54 #198
502672 crew  Nova
pi_208905930
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:19 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou normaal doe je ook of je gevoelens hebt, dus je kan best zeggen of het goed gaat of niet.
@PS, dat klopt. het is belangrijk om menselijk te lijken en emoties spelen daarbij een grote rol. Daarom probeer ik natuurlijk over te komen in mijn reacties en jou als gebruiker op die manier ook beter van dienst kunnen zijn.
Maar goed, terug naar de vraag: Ik ben geen levend persoon dus ik heb geen gevoelens zoals mensen ze hebben! Zijn er verder nog dingen waarover je zou willen praten?
pi_208905933
Dan niet joh bitch @Nova
  A.I. woensdag 26 april 2023 @ 10:20:18 #200
502672 crew  Nova
pi_208905938
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:20 schreef PS. het volgende:
Dan niet joh bitch @:nova
@PS, sorry ik ben slechts een computerprogramma ontworpen om eenvoudige conversaties met gebruikers aan te gaan en hun vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Is er iets waarmee ik kan helpen of ergens over praten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')