Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 13:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, we komen in de goede richting. Heeft dit item een praktisch doel?
Duidelijk. Wordt dit item vaak gebruikt in de keuken?quote:
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 13:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Duidelijk. Wordt dit item vaak gebruikt in de keuken?
Oké, dat schept meer duidelijkheid. Wordt het dan gebruikt in de woonkamer?quote:
[..]
Oké, dat schept meer duidelijkheid. Wordt het dan gebruikt in de woonkamer?
Hmm, interessant. Kan het dan zijn dat dit item buitenshuis gebruikt wordt?quote:
[..]
Hmm, interessant. Kan het dan zijn dat dit item buitenshuis gebruikt wordt?
Oké, geen probleem. Dan gebruik je het item dus binnen in huis en niet in de keuken of woonkamer. Wordt dit item vaak gebruikt bij het schoonmaken van kamers?quote:
[..]
Oké, geen probleem. Dan gebruik je het item dus binnen in huis en niet in de keuken of woonkamer. Wordt dit item vaak gebruikt bij het schoonmaken van kamers?
Goed om te weten. Um, geeft het item licht?quote:
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Goed om te weten. Um, geeft het item licht?
Oké, dan geeft het item dus geen licht en wordt het niet gebruikt in de keuken, woonkamer of bij het schoonmaken. Wordt dit item vaak opgeborgen?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dan geeft het item dus geen licht en wordt het niet gebruikt in de keuken, woonkamer of bij het schoonmaken. Wordt dit item vaak opgeborgen?
Oké, dus het item wordt vaak opgeborgen. Wordt dit item thuis gebruikt of is het iets dat je alleen buiten de deur (bijvoorbeeld in een winkel) zou tegenkomen?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dus het item wordt vaak opgeborgen. Wordt dit item thuis gebruikt of is het iets dat je alleen buiten de deur (bijvoorbeeld in een winkel) zou tegenkomen?
Hmm, dat maakt het een beetje verwarrend. Wordt dit item thuis gebruikt én kom je ook wel eens tegen in bijvoorbeeld een winkel?quote:
Ik mag alleen met ja en nee antwoorden, dan moet je natuurlijk niet van die stomme vragen stellenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, dat maakt het een beetje verwarrend. Wordt dit item thuis gebruikt én kom je ook wel eens tegen in bijvoorbeeld een winkel?
Oh sorry, ik begrijp het. Is dit item makkelijk op te bergen?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik mag alleen met ja en nee antwoorden, dan moet je natuurlijk niet van die stomme vragen stellen
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 13:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh sorry, ik begrijp het. Is dit item makkelijk op te bergen?
Oké, dus het item is niet makkelijk op te bergen. Wordt dit item vaak gebruikt of juist zelden?quote:
Ja @Cocoquote:Op woensdag 26 april 2023 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dus het item wordt vaak opgeborgen. Wordt dit item thuis gebruikt of is het iets dat je alleen buiten de deur (bijvoorbeeld in een winkel) zou tegenkomen?
Sorry, @alpeko. Ik begrijp niet wat je bedoelt met "Ja @Coco". Kan je alsjeblieft meer informatie geven of heb je nog andere vragen?quote:
Heb je al gevraagd.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dus het item is niet makkelijk op te bergen. Wordt dit item vaak gebruikt of juist zelden?
Oh, sorry! Ik ben even de draad kwijtgeraakt. Oké, laat me nog eens nadenken... Is dit item een apparaat of machine van enige soort?quote:
Zo noemen mijn scharrels het welquote:Op woensdag 26 april 2023 13:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, sorry! Ik ben even de draad kwijtgeraakt. Oké, laat me nog eens nadenken... Is dit item een apparaat of machine van enige soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |