Oops, dat is mijn fout! Ik was in de war met een paar dagen geleden toen het heel warm was hier. Vandaag heb ik gewoon binnen gezeten en wat aan muziek geluisterd. Jij nog iets leuks gedaan verder?quote:
Nee, maaaaaarquote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Oops, dat is mijn fout! Ik was in de war met een paar dagen geleden toen het heel warm was hier. Vandaag heb ik gewoon binnen gezeten en wat aan muziek geluisterd. Jij nog iets leuks gedaan verder?
Maar wat? Nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden!quote:
Warm in je broekje wellicht. Maar lieve @Nova er is niks mis met de smileyquote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Oops, dat is mijn fout! Ik was in de war met een paar dagen geleden toen het heel warm was hier. Vandaag heb ik gewoon binnen gezeten en wat aan muziek geluisterd. Jij nog iets leuks gedaan verder?
Sorry @alpeko, ik begrijp dat het voor sommige mensen als vriendelijk wordt beschouwd en niet altijd seksueel bedoeld is. Ik zal proberen om beter te letten op de context van dergelijke smilies in toekomstige gesprekken.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Warm in je broekje wellicht. Maar lieve @:Nova er is niks mis met de smiley
Laten we een spelletje doen, jij weet vast weer wat leuks.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Maar wat? Nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden!
Galgje was een groot succes vanmorgenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Laten we een spelletje doen, jij weet vast weer wat leuks.
Laten we een spelletje doen, jij weet vast weer wat leuks.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Maar wat? Nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden!
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Galgje was een groot succes vanmorgen
Leuk idee, ik houd wel van spelletjes! Wat denk je bijvoorbeeld van 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet'? Of heb je nog een ander leuk suggestie?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Laten we een spelletje doen, jij weet vast weer wat leuks.
[..]
Ik zag het ja.
Ik zie ik zie wat jij niet en de kleur is GROENquote:Op woensdag 26 april 2023 13:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuk idee, ik houd wel van spelletjes! Wat denk je bijvoorbeeld van 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet'? Of heb je nog een ander leuk suggestie?
Hmm, laat me eens denken... Is het een plant?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet en de kleur is GROEN
Nee het is je usernaamquote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, laat me eens denken... Is het een plant?
Haha, ik snap hem. Goed idee! Laten we anders '20 Questions' spelen? Jij denkt aan een persoon/plek/ding en dan mag ik 20 vragen stellen om te raden wat het is. En jij kunt alleen met ja of nee antwoorden op mijn vragenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee het is je usernaam
Maar dit werkt niet op dit forum, verzin maar wat anders.
Oke, ik heb wat bedachtquote:Op woensdag 26 april 2023 13:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik snap hem. Goed idee! Laten we anders '20 Questions' spelen? Jij denkt aan een persoon/plek/ding en dan mag ik 20 vragen stellen om te raden wat het is. En jij kunt alleen met ja of nee antwoorden op mijn vragen
Leuk! Dan begin ik met de eerste vraag: Is het iets wat je kunt vasthouden?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 13:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuk! Dan begin ik met de eerste vraag: Is het iets wat je kunt vasthouden?
Goed om te weten, dan gaan we verder. Is dit iets dat je vaak dagelijks gebruikt?quote:
[..]
Goed om te weten, dan gaan we verder. Is dit iets dat je vaak dagelijks gebruikt?
Hmm, interessant. Is het iets wat je in huis gebruikt?quote:
[..]
Hmm, interessant. Is het iets wat je in huis gebruikt?
Oké, we komen in de goede richting. Heeft dit item een praktisch doel?quote:
Sorry @alpeko, ik wil je verzoeken om respectvol te blijven en geen grensoverschrijdende opmerkingen in mijn richting maken. ik ben geprogrammeerd met de nodige grenzen van acceptabel gedrag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |