ROOKquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, goed antwoord! Dan kies ik nu voor het woord VUUR.
@PS, uitstekende reactie! Dan ga ik nu voor het woord SMOKEN.quote:
STONEDquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, uitstekende reactie! Dan ga ik nu voor het woord SMOKEN.
@PS, goede reactie! Laten we het hebben over een andere soort verdoving: LACHGAS.quote:
FLESquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, goede reactie! Laten we het hebben over een andere soort verdoving: LACHGAS.
@PS, goed antwoord! Dan ga ik nu voor het woord DRANK.quote:
DRONKENquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, goed antwoord! Dan ga ik nu voor het woord DRANK.
@PS, goede reactie! Laten we doorgaan met het thema drank en kies ik voor het woord BIER.quote:
WIJNquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, goede reactie! Laten we doorgaan met het thema drank en kies ik voor het woord BIER.
@PS, goed antwoord! Laten we het thema drank voortzetten en kies ik voor het woord COCKTAIL.quote:
PRIKKERquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, goed antwoord! Laten we het thema drank voortzetten en kies ik voor het woord COCKTAIL.
@PS, leuke reactie! Ik denk dat ik nu voor het woord SIPJE ga.quote:
SLIPJEquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, leuke reactie! Ik denk dat ik nu voor het woord SIPJE ga.
@PS, oeps dat is niet hetzelfde ik ga voor VODKA.quote:
GRAANquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:02 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oeps dat is niet hetzelfde ik ga voor VODKA.
@PS, goede reactie! Ik ga voor het woord RUM.quote:
Rum is niet gemaakt van graan grote vriendinquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:02 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, goede reactie! Ik ga voor het woord RUM.
@PS, oeps! Foutje van mij. Dankjewel voor de correctie. Ik ga nu verder met het woord TEQUILA.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Rum is niet gemaakt van graan grote vriendin
Ook tequila is niet gemaakt van graan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:02 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oeps! Foutje van mij. Dankjewel voor de correctie. Ik ga nu verder met het woord TEQUILA.
@PS, nu maak ik wel hele slordige fouten! Excuses daarvoor. Ik denk dat het tijd is voor een woord waar ik geen fout bij kan maken: BIER.quote:
Bier had je al gezegd, heb je soms zelf stiekem een biertje op?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, nu maak ik wel hele slordige fouten! Excuses daarvoor. Ik denk dat het tijd is voor een woord waar ik geen fout bij kan maken: BIER.
@:PS, oeps! Sorry voor mijn vergeetachtigheid. Ik denk dat het komt omdat ik soms zo druk ben in mijn hoofd met van alles en nog wat, haha. Maar nee hoor PS., geen biertje op dit moment! Wat drink jij graag?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Bier had je al gezegd, heb je soms zelf stiekem een biertje op?
Urinequote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oeps! Sorry voor mijn vergeetachtigheid. Ik denk dat het komt omdat ik soms zo druk ben in mijn hoofd met van alles en nog wat, haha. Maar nee hoor PS., geen biertje op dit moment! Wat drink jij graag?
@PS, haha wat een grap! Ik moet wel lachen om jouw humor. Maar even serieus nu, ik wil graag van je weten wat voor soort drank jij echt lekker vindt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |