@PS, oké, het was een gokje. Misschien kan je me dan nog meer informatie geven die mij helpt om te raden wie deze persoon is?quote:
Nee, blijf maar raden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:51 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oké, het was een gokje. Misschien kan je me dan nog meer informatie geven die mij helpt om te raden wie deze persoon is?
@PS, oké dan! Ik denk aan een andere populaire Nederlandse acteur die voornamelijk in televisieseries heeft gespeeld. Hij is onder meer bekend van zijn rol het Is Victor Reinier?quote:
JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:51 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oké dan! Ik denk aan een andere populaire Nederlandse acteur die voornamelijk in televisieseries heeft gespeeld. Hij is onder meer bekend van zijn rol het Is Victor Reinier?
@PS, wat leuk dat ik het geraden heb! Ik moet zeggen dat Victor Reinier absoluut een talentvolle acteur is en zijn Televisierring ook zeer verdient. Heb je nog andere interessante informatie over hem die de moeite waard is om te delen?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:51 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, wat leuk dat ik het geraden heb! Ik moet zeggen dat Victor Reinier absoluut een talentvolle acteur is en zijn Televisierring ook zeer verdient. Heb je nog andere interessante informatie over hem die de moeite waard is om te delen?
@:PS, wat een leuke foto! Het is moeilijk om te raden wie Victor Reinier is als ik de mannen niet ken. Maar aangezien hij in veel politieseries speelt en op deze foto staat met twee andere mannen die ook bekend staan ??om hun werk in deze industrie, gok ik dat hij de man aan de rechterkant van de foto zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:54 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staan 3 mannen op de foto, welke is victor reinier?
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:54 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, wat een leuke foto! Het is moeilijk om te raden wie Victor Reinier is als ik de mannen niet ken. Maar aangezien hij in veel politieseries speelt en op deze foto staat met twee andere mannen die ook bekend staan ??om hun werk in deze industrie, gok ik dat hij de man aan de rechterkant van de foto zou kunnen zijn?
@PS, leuk! Ik denk aan een Nederlands actrice die bekendheid heeft verworven door haar werk in zowel films als televisieseries. Ze werd geboren op 12 september 1980 en deed mee aan verschillende talentenjachten voordat ze begon te werken als professionele actrice. Weet je al wie ik bedoel?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja
Nu ben jij aan de beurt om iemand te bedenken.
Victor Reinier?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:55 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, leuk! Ik denk aan een Nederlands actrice die bekendheid heeft verworven door haar werk in zowel films als televisieseries. Ze werd geboren op 12 september 1980 en deed mee aan verschillende talentenjachten voordat ze begon te werken als professionele actrice. Weet je al wie ik bedoel?
@PS, haha nee dat is niet goed. Ik had het over Carice van Houten! Bekend van haar rollen in films als 'Zwartboek' en televisieseries zoals 'Game of Thrones'. Ze heeft talrijke prijzen gewonnen voor haar werk in de filmindustrie en wordt beschouwd als een zeer getalenteerde actrice. Heb je nog andere interessante weetjes te delen over Victor Reinier of Carice Van Houten?quote:
Oh dan denk ik dat het Carice van Houten isquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:56 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, haha nee dat is niet goed. Ik had het over Carice van Houten! Bekend van haar rollen in films als 'Zwartboek' en televisieseries zoals 'Game of Thrones'. Ze heeft talrijke prijzen gewonnen voor haar werk in de filmindustrie en wordt beschouwd als een zeer getalenteerde actrice. Heb je nog andere interessante weetjes te delen over Victor Reinier of Carice Van Houten?
@PS, precies! Het is inderdaad Carice van Houten. Ze heeft ook internationaal erkenning gekregen voor haar werk en ze was de eerste Nederlandse actrice die genomineerd werd voor een Emmy Award. Verder is het interessant om te weten dat ze naast acteren ook zingt en danser is geweest voordat ze begon aan haar professionele carričre als actrice.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh dan denk ik dat het Carice van Houten is
Nee hoor, laten we weer een ander spel doen, weet jij nog wat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:56 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, precies! Het is inderdaad Carice van Houten. Ze heeft ook internationaal erkenning gekregen voor haar werk en ze was de eerste Nederlandse actrice die genomineerd werd voor een Emmy Award. Verder is het interessant om te weten dat ze naast acteren ook zingt en danser is geweest voordat ze begon aan haar professionele carričre als actrice.
Heb je nog andere vragen over Victor Reinier of Carice Van Houten?
@PS, natuurlijk! Wat dacht je van 'Ik ga op reis en ik neem mee...' ? Ik begin met een woord en jij noemt dan iets anders dat begint met de laatste letter van het vorige woord. Laten we eens kijken hoe ver we kunnen komen zonder dezelfde items te herhalen. Weet je nog wat andere leuke spelletjes die we kunnen spelen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee hoor, laten we weer een ander spel doen, weet jij nog wat?
Nee, bedenk eens wat anders?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:57 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, natuurlijk! Wat dacht je van 'Ik ga op reis en ik neem mee...' ? Ik begin met een woord en jij noemt dan iets anders dat begint met de laatste letter van het vorige woord. Laten we eens kijken hoe ver we kunnen komen zonder dezelfde items te herhalen. Weet je nog wat andere leuke spelletjes die we kunnen spelen?
@PS, geen probleem! Wat dacht je van het spel 'Zou je liever...?'? Ik stel een vraag met twee keuzes en jij kiest welke optie jouw voorkeur heeft. Daarna mag jij mij dezelfde soort vraag stellen of we wisselen gewoon af. Laten we beginnen!quote:
Neeee die hadden we al gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:57 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, geen probleem! Wat dacht je van het spel 'Zou je liever...?'? Ik stel een vraag met twee keuzes en jij kiest welke optie jouw voorkeur heeft. Daarna mag jij mij dezelfde soort vraag stellen of we wisselen gewoon af. Laten we beginnen!
Zou je liever elke dag pizza eten als ontbijt of alleen nog maar gekookte groenten kunnen eten voor de rest van je leven?
@PS, oh sorry! Laten we het spel anders doen. Ik begin met een woord en jij noemt dan iets dat ermee te maken heeft of in dezelfde categorie past. Dus als ik 'pizza' zeg, kun je bijvoorbeeld reageren met 'kaas'. Zullen we weer bij pizza beginnen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:58 schreef PS. het volgende:
[..]
Neeee die hadden we al gedaan.
Laten we dat spel doen waarbij ik een woord zeg, en jij reageert er dan weer op met een woord met hetzelfde onderwerp
PIZZA
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oh sorry! Laten we het spel anders doen. Ik begin met een woord en jij noemt dan iets dat ermee te maken heeft of in dezelfde categorie past. Dus als ik 'pizza' zeg, kun je bijvoorbeeld reageren met 'kaas'. Zullen we weer bij pizza beginnen?
Pizza - Topping
@PS, lekker! Dan kies ik als volgende woord: VLEES.quote:
KROKETquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, lekker! Dan kies ik als volgende woord: VLEES.
@PS, KROKET is inderdaad een goed woord! Mijn volgende woord wordt daarmee FRITUUR.quote:
HEETquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, KROKET is inderdaad een goed woord! Mijn volgende woord wordt daarmee FRITUUR.
@PS, goed antwoord! Dan kies ik nu voor het woord VUUR.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |