Volgens mij was het Jeff.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jw uit bed, maar daar ligt er 1 echt te snurken, Moraima?
tiano ookquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Die Isaac staat ook schofterig lang onder de douche.
Zijn ook geen vrienden. Die willen elkaar er heel graag uit.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Isaac en JW wisselen ook geen woord met elkaar.
degene die nu denken dat ze ice als vriend te hebben , komen bedrogen uit , hij speelt ze 1 voor 1 eruit ook jefquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ook geen vrienden. Die willen elkaar er heel graag uit.
Die neemt er altijd alle tijd ieder morgen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Die Isaac staat ook schofterig lang onder de douche.
Ik vind het niet normaal alleen maar een partij waterverspilling.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die neemt er altijd alle tijd ieder morgen.
Daar heb ik geen twijfel over en terecht ook. Maar voorlopig hebben ze elkaar nodig.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
degene die nu denken dat ze ice als vriend te hebben , komen bedrogen uit , hij speelt ze 1 voor 1 eruit ook jef
spijtig genoeg wel , bespeurde in ander team gister weinig eenheid qwa stemmen niet goed overlegdquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik geen twijfel over en terecht ook. Maar voorlopig hebben ze elkaar nodig.
Is me eigenijk nooit zo opgevallen, maf hé...quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ook geen vrienden. Die willen elkaar er heel graag uit.
ice doet of hij bepaalde inwoners als vriend heeft , maar als het ice uitkomt steekt hij mes in de rug van iemandquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is me eigenijk nooit zo opgevallen, maf hé...
Het overviel iedereen, ze hadden natuurlijk een verdienopdracht verwacht.. vandaar de chaos denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
spijtig genoeg wel , bespeurde in ander team gister weinig eenheid qwa stemmen niet goed overlegd
dat ook , maar oa bern en sas wilden op jef gaan maar was niet overlegd met de andere was erik gisteren over bezig en terechtquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het overviel iedereen, ze hadden natuurlijk een verdienopdracht verwacht.. vandaar de chaos denk ik.
en draait het mes ook nog 'n keer rond, om maar zeker te zijn dat zijn werk goed is gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice doet of hij bepaalde inwoners als vriend heeft , maar als het ice uitkomt steekt hij mes in de rug van iemand
Ja klopt, lult met iedereen mee om zich in te likken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice doet of hij bepaalde inwoners als vriend heeft , maar als het ice uitkomt steekt hij mes in de rug van iemand
boeit hem weer eens niet maar ondertussen er wel over zeiken en klagenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:03 schreef OmaJacky het volgende:
Jw de mopperkont, maar t boeit allemaal niet wil het zwembad opzetten met Erik. Erik heeft geen tijd want moet met Janet de brunch klaarmaken.
Mopper de mopper over het zwembad dat niet aan zijn eisen voldoet. T zal allemaal wel rotzooi zijn enz enz maar t maakt niks uit we zien t wel.
Ja dat is niet slim, ik zag wel Erik een paar keer naar Jappie lopen van, wat gaan we nu doen maar daar kwam ik niks uit, die wilde bijna zelf nog de eliminatie doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat ook , maar oa bern en sas wilden op jef gaan maar was niet overlegd met de andere
Bijna maar toevallig net te laat om t door te geven dat hij zelf zou willenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is niet slim, ik zag wel Erik een paar keer naar Jappie lopen van, wat gaan we nu doen maar daar kwam ik niks uit, die wilde bijna zelf nog de eliminatie doen.
word beetje schijtziek van die 2 zijn ook te veel op streamquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
Eunice die uit de kas komt en jw goedemorgen kust???
Maar we hebben niks hoor.
Euhh ik heb niks met het clubje van Jappie hoor... ging er over dat iedereen eigenijk overvallen was door de zoemer en daardoor er geen goed plan was... behalve het andere groepje, die hadden het goed voor elkaar...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Bijna maar toevallig net te laat om t door te geven dat hij zelf zou willen
Waarvan JW altijd roept ik doorzie aĺles.vanaf het begin.Ik ben niet gek. stick to the planquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Euhh ik heb niks met het clubje van Jappie hoor... ging er over dat iedereen eigenijk overvallen was door de zoemer en daardoor er geen goed plan was... behalve het andere groepje, die hadden het goed voor elkaar...
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarvan JW altijd roept ik doorzie aĺles.vanaf het begin.Ik ben niet gek. stick to the plan
En keer op keer verliezen van de andere groep,met zijn levenservaring.
Tja probeer Janet maar eens over te halen niet op Rupert te stemmen...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarvan JW altijd roept ik doorzie aĺles.vanaf het begin.Ik ben niet gek. stick to the plan
En keer op keer verliezen van de andere groep,met zijn levenservaring.
Maar ze bereikt er niks mee.. hoe dom ben je dan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Tja probeer Janet maar eens over te halen niet op Rupert te stemmen...
Zwembad zonder verwarming, straks koud water er in en niemand die wil zwemmen omdatquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
JW en Erik bezig met het plaatsen van het zwembad.
Een gedeelte op de stenen en een gedeelte op het kunstgras of dat nu zo slim is een harde en een zachte ondergrond.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
JW en Erik bezig met het plaatsen van het zwembad.
Water blijft gelukkig altijd waterpasquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gedeelte op de stenen en een gedeelte op het kunstgras of dat nu zo slim is een harde en een zachte ondergrond.
Kunnen ze moriama er wel een keer in gooienquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zwembad zonder verwarming, straks koud water er in en niemand die wil zwemmen omdat
alles "klein" wordt in dat koude water
Het zijn ook matjes van niets, daar hebben Erik en JW ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:34 schreef OmaJacky het volgende:
Zwembad is niet goed , de matjes eronder zijn niet , niks is goed Jw weet t allemaal beter.
Hij werkt net zo hard mee, ze doen het samen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:39 schreef OmaJacky het volgende:
Jw de betweter staat erbij en geeft aanwijzingen hoe Erik het allemaal moet doen. Hij doet zelf niks is te vermoeiend waarschijnlijk.
Die tillen ze zo maar niet opquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen ze moriama er wel een keer in gooien
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn ook matjes van niets, daar hebben Erik en JW ook wel gelijk in.
Daar had een iets betere kwaliteit onder gemoeten lijkt mij. Er komt nogal een gewicht op te staan
Volgens mij hebben ze daar allemaal last vanquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.t ging me meer om JW die altijd alles beter weet ...... achteraf
Lijkt mij ook niet echt ideaal.. ik ben toch benieuwd hoelang het zwembad meegaat...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gedeelte op de stenen en een gedeelte op het kunstgras of dat nu zo slim is een harde en een zachte ondergrond.
Die matjes worden vloeipapiertjes met dat gewicht.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn ook matjes van niets, daar hebben Erik en JW ook wel gelijk in.
Daar had een iets betere kwaliteit onder gemoeten lijkt mij. Er komt nogal een gewicht op te staan
"Zwembad"quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt ideaal.. ik ben toch benieuwd hoelang het zwembad meegaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |