watquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
@:bezsen en @:atypisch
ik schat jullie allebei in als zeer slimme jongens slimmer dan ik maar geloven jullie echt in die onzin?
Twee voor bekerfinale, EK geen ideequote:Op dinsdag 25 april 2023 22:37 schreef Tjacka het volgende:
@:caland kan je met oranje clubkaart 1 of twee tickets halen voor bekerfinale of voor aankomende ek? Ik vraag dit voor een vriend
wat moet jij daar en waarom noem je het amsiequote:Op dinsdag 25 april 2023 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag lekker de aanstaande bekeroverwinning in Amsie Ams vieren (hoop ik).
Ik heb een goede vriend in Amsterdam wonen, waarde Tjacka. Het zal je verbazen hoe het leven soms loopt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat moet jij daar en waarom noem je het amsie
oh dus je zegt heel stoer dat je in amsie ga kijken maar kijkt wel op iemands zolderkamer?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend in Amsterdam wonen, waarde Tjacka. Het zal je verbazen hoe het leven soms loopt.
Een hele hoop aannames en passieve agressiviteit. Waar is dit allemaal voor nodig?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dus je zegt heel stoer dat je in amsie ga kijken maar kijkt wel op iemands zolderkamer?
sorry. mag ik het overnieuw proberen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een hele hoop aannames en passieve agressiviteit. Waar is dit allemaal voor nodig?
waar ga je kijken?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een hele hoop aannames en passieve agressiviteit. Waar is dit allemaal voor nodig?
Dat mag je zeker. Jezus vergeeft al onze zonden, ook die van jij.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry. mag ik het overnieuw proberen?
zie bovenstaande post misschien kan ik je advies gevenquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat mag je zeker. Jezus vergeeft al onze zonden, ook die van jij.
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend in Amsterdam wonen, waarde Tjacka. Het zal je verbazen hoe het leven soms loopt.
Ik kwam daar twee maanden geleden ook achter. Net zoals ik me kapot schrok om de kosten van cheeseburgers en hamburgers.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
dit wist ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
Ik was speciaal met KLM via schiphol gevlogen hiervoor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kwam daar twee maanden geleden ook achter. Net zoals ik me kapot schrok om de kosten van cheeseburgers en hamburgers.
Niet bij de Mac op Schiphol dus!quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit wist ik niet
ik koop altijd mckrokets bij de Mac
Dat weet ik nog niet. Eerst maar eens hopen dat de beste jongen opknapt van het ziek zijn. We keken Union v Ajax in Bouwman.quote:
ik denk niet dat ik je advies kan geven dan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Eerst maar eens hopen dat de beste jongen opknapt van het ziek zijn. We keken Union v Ajax in Bouwman.
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik je advies kan geven dan.
Ik had gekund op de Oranje-kaart van m'n zus maar vriendelijk bedankt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:34 schreef Bezsen het volgende:
@:Caland schijnt nog van een paar kaarten af te moeten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |