Ik heb gezonde Poolse genenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel hemofilie toch in dat blauwe britse bloed?
Inso had het al over Szymanski voordat het concreet werdquote:Op woensdag 26 april 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw mening over szymanski?
Altijd kopenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw mening over szymanski?
Ik overweeg inmiddels hem zelf maar te kopen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1 en ik zouden er zelfs 15 miljoen voor betalen
Ja, van een aantal ga je natuurlijk niets horen als ze overlijden, van familie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat MPC60 ook gegaan is in de coronatijd. Postte altijd volop in het Feyenoord topic maar is er in april 2020 mee gestopt. Had ook iets met zijn hart
Dat was de periode die wij speelden toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:10 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die niet lekker wow speelde tijdens de eerste corona golf kan ik niet serieus nemen
Zeker.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was de periode die wij speelden toch?
ik kan dat echt niet meerquote:Op woensdag 26 april 2023 15:10 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die niet lekker wow speelde tijdens de eerste corona golf kan ik niet serieus nemen
Zonde van bitcoin maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik overweeg inmiddels hem zelf maar te kopen.
2 mentions weggekliktquote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, hij maakt een foutje. Wat kinderachtig hierover te beginnen zeg.
Pak hem aan maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, hij maakt een foutje. Wat kinderachtig hierover te beginnen zeg.
Dan heb je nooit geraid met onlogisch (onder de tank in dps), knut (bezig met duelling tijdens de raid) en LR (gokken voor 1000en gold tijdens de raid)quote:
haha. Hoe heette die vorm van gokken ook alweer?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan heb je nooit geraid met onlogisch (onder de tank in dps), knut (bezig met duelling tijdens de raid) en LR (gokken voor 1000en gold tijdens de raid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |