abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208888552
Dit topic behandelt de BNW-stelling dat delen van of zelfs het complete ruimtevaartprogramma van de verschillende Space Agencies (met als leidende rol die van NASA) gefaked is/zijn.

Thema's
• werken raketten überhaupt in de ruimte?
• International Space Station (ISS) - baan om de Aarde wordt gesteld op ~410 km hoogte
• Hubble-telescoop
• de algemene geschiedenis van space fakery

Eigen BNW-space-topics
• Apollo Moon Hoax
• Mars Rovers
• hoe werkt GPS en hoe verhoudt zich dat tot de fakery in space?

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Anderen nemen weer de positie in dat raketten niet werken in een vacuüm, en het complete ruimtevaartprogramma dus nep is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_208888602
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 17:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit mensen geloven alles wat van NASA komt.
De mensen die het niet geloven mogen dan wel eens met betere argumenten komen dan die simpele, makkelijk te weerleggen plaatjes, waarmee je vooral je eigen gebrek aan kennis blootlegt.
pi_208888655
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:07 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De mensen die het niet geloven mogen dan wel eens met betere argumenten komen dan die simpele, makkelijk te weerleggen plaatjes, waarmee je vooral je eigen gebrek aan kennis blootlegt.
Maar dat is juist weer te omzeilen door gewoon te zeggen dat het allemaal nep is. Daardoor lijkt het alsof je slimmer bent dan de rest die denkt dat het wèl echt is.
pi_208888772
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat is juist weer te omzeilen door gewoon te zeggen dat het allemaal nep is. Daardoor lijkt het alsof je slimmer bent dan de rest die denkt dat het wèl echt is.
Als mensen willen geloven dat het allemaal nep is en alle foto's van de Aarde vanuit de ruimte nep zijn, moeten ze dat vooral doen, maar kom dan niet aanzetten met iets anders dan iets wat je zelf kan nachecken door een bal 1 meter of 5 cm voor je gezicht te houden.
Zelfs al zouden ze gelijk hebben en is het allemaal echt één grote hoax, dan nog haal je jezelf onderuit door met zulke domme argumenten aan te komen zetten.
pi_208888797
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:26 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als mensen willen geloven dat het allemaal nep is en alle foto's van de Aarde vanuit de ruimte nep zijn, moeten ze dat vooral doen, maar kom dan niet aanzetten met iets anders dan iets wat je zelf kan nachecken door een bal 1 meter of 5 cm voor je gezicht te houden.
Zelfs al zouden ze gelijk hebben en is het allemaal echt één grote hoax, dan nog haal je jezelf onderuit door met zulke domme argumenten aan te komen zetten.
Maar dan verwacht je wel veel van iemand die niet slim genoeg is om uit te vogelen of ruimtevaart echt bestaat, en dat probeert te maskeren door het als nep te betitelen.
pi_208891083
Dit is aardig complex om uit te voeren, vooral het software gedeelte. Het gaat om geostationaire satellieten dus het signaal is vanwege de afstand ook veel zwakker.

Maar met een RTL-SDR (die ik o.a. gebruik om P2000 communicatie te ontvangen) en een goede antenne kan je wel weersatellieten ontvangen, zonder al teveel poespas.

Of uit Russische satellieten:

dinsdag 25 april 2023 @ 14:46:20 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208897594
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:
Dit topic behandelt de BNW-stelling dat delen van of zelfs het complete ruimtevaartprogramma van de verschillende Space Agencies (met als leidende rol die van NASA) gefaked is/zijn.

Thema's
• werken raketten überhaupt in de ruimte?
• International Space Station (ISS) - baan om de Aarde wordt gesteld op ~410 km hoogte
• Hubble-telescoop
• de algemene geschiedenis van space fakery

Eigen BNW-space-topics
• Apollo Moon Hoax
• Mars Rovers
• hoe werkt GPS en hoe verhoudt zich dat tot de fakery in space?

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Anderen nemen weer de positie in dat raketten niet werken in een vacuüm, en het complete ruimtevaartprogramma dus nep is.
Ik weet ff niet of Hubble nog functioneert..
Btw heel veel gedoe om geweest vlak na de lancering omdat de mensheid nog nooit zoiets had ondernomen deed Hubble het niet goed en de fotos die we kregen waren onscherp.

Waarom zo veel moeite doen om er voor te zorgen dat de fotos onscherp te maken..
Er ging nog pakweg een jaar en meerdere missies voorbij voor we eindelijk beetje fatsoenlijk fotos kregen.

Oh en wat ik wou aangeven James Web kan in het rijtje.

Oh en nog een mooie de redbull stratosfeer jump.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208903746
Jeetje, zagen jullie dat net? ik kijk het NOS journaal. dat is tenminste betrouwbaar.Japan heeft geprobeerd een ruimtevaartuig op de maan te laten landen. Het zou de eerste commerciële maanlanding ooit zijn geweest.Kort voordat ie moet landen worden er nog signalen naar de aarde gestuurd, maar daarna was er geen contact meer.

Zo jammer, had ik graag willen zien. Nou ja, afwachten maar. Ze zullen zich er niet bij gaan neerleggen natuurlijk.
Het is prestige voor je land
pi_208904623
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 23:41 schreef koosbasterd het volgende:
Jeetje, zagen jullie dat net? ik kijk het NOS journaal. dat is tenminste betrouwbaar.Japan heeft geprobeerd een ruimtevaartuig op de maan te laten landen. Het zou de eerste commerciële maanlanding ooit zijn geweest.Kort voordat ie moet landen worden er nog signalen naar de aarde gestuurd, maar daarna was er geen contact meer.

Zo jammer, had ik graag willen zien. Nou ja, afwachten maar. Ze zullen zich er niet bij gaan neerleggen natuurlijk.
Ja, komt vanzelf weer een nieuwe missie.
pi_208906776
quote:

Wat verwacht je te zien dan, je gelooft toch niet dat maanlandingen een ding zijn?
pi_208907171
quote:

Hebben ze de Amerikaanse vlag al gevonden?
Plaats hier uw advertentie
pi_208907317
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Kan je lezen?
pi_208907334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:24 schreef illusions het volgende:

[..]
Kan je lezen?
Er was geen contact meer voor het landen dus wie weet zitten ze al lang op de maan. Bijzonder wel, in de jaren 60 konden ze real time bellen naar de maan, nu bij het minste of geringste geen signaal.
pi_208907341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er was geen contact meer voor het landen dus wie weet zitten ze al lang op de maan.
Dus als er geen contact is. Hoe gaan ze jou vertellen of ze een Amerikaanse vlag hebben gevonden?
pi_208907752
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er was geen contact meer voor het landen dus wie weet zitten ze al lang op de maan.
Het ding kan wel ondersteboven in een krater liggen of wat onzacht neergekomen zijn. Dat is het risico met dit soort missies.

quote:
Bijzonder wel, in de jaren 60 konden ze real time bellen naar de maan, nu bij het minste of geringste geen signaal.
In de jaren '60 konden ze niet direct bellen naar de maan en dat kan nu nog steeds niet, dat is sowieso onzin.

Ze konden wel een straalverbinding opzetten tussen de aarde en de maan. Grote gevoelige antenne op aarde (Australië in dit voorbeeld omdat dat de beste locatie op aarde was die rond dat uur van de dag zicht had op de maan), relatief zwakke antenne op de maanlander. Vanuit Australië het signaal naar Houston en vanaf Houston via de telefoonlijn naar de president.
Het is maar 384.000km dus voor radiosignaal niet zo heel spannend. Het lukt ook om nog signalen op te pikken van de Voyager I en II en die zitten al op miljarden kilometers afstand. Daar heb je dan wel een wat grotere antenne voor nodig met heel veel dB versterking.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 26-04-2023 13:07:51 ]
pi_208907956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
De maan heeft een radius van 1.737,4km, dus een doorsnede van 3,474.8, dus een omtrek van 10.921km, dus een oppervlak van 37.959.000km2. De maan is dus qua oppervlak 907x groter dan Nederland.

Stel je voor dat je met een helikopter op een random plek in Nederland landt, en dat 907x groter.
Hoe groot denk je dat de kans is dat je een random object terugvindt?

Uiteraard versta ik je licht spottende ondertoon maar ik hou het toch liever wetenschappelijk.
pi_208908024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De maan heeft een radius van 1.737,4km, dus een doorsnede van 3,474.8, dus een omtrek van 10.921km, dus een oppervlak van 37.959.000km2. De maan is dus qua oppervlak 907x groter dan Nederland.

Stel je voor dat je met een helikopter op een random plek in Nederland landt, en dat 907x groter.
Hoe groot denk je dat de kans is dat je een random object terugvindt?

Uiteraard versta ik je licht spottende ondertoon maar ik hou het toch liever wetenschappelijk.
Wie zegt dat ze naar een random plek gaan?
  woensdag 26 april 2023 @ 13:17:11 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208908030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het ding kan wel ondersteboven in een krater liggen of wat onzacht neergekomen zijn. Dat is het risico met dit soort missies.
[..]
In de jaren '60 konden ze niet direct bellen naar de maan en dat kan nu nog steeds niet, dat is sowieso onzin.

Ze konden wel een straalverbinding opzetten tussen de aarde en de maan. Grote gevoelige antenne op aarde (Australië in dit voorbeeld omdat dat de beste locatie op aarde was die rond dat uur van de dag zicht had op de maan), relatief zwakke antenne op de maanlander. Vanuit Australië het signaal naar Houston en vanaf Houston via de telefoonlijn naar de president.
Het is maar 384.000km dus voor radiosignaal niet zo heel spannend. Het lukt ook om nog signalen op te pikken van de Voyager I en II en die zitten al op miljarden kilometers afstand. Daar heb je dan wel een wat grotere antenne voor nodig met heel veel dB versterking.
Plus hoe verder weg hoe langer het duurt.
De mars rover word bijvoorbeeld voorgeprogrammeerd waar deze heen moet.
Het duurt een poos voor signaal er aan komt.
Real time ehhhh nee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208908114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
Plus hoe verder weg hoe langer het duurt.
De mars rover word bijvoorbeeld voorgeprogrammeerd waar deze heen moet.
Het duurt een poos voor signaal er aan komt.
Real time ehhhh nee.
Nee, real time zal het nooit worden.
Het signaal doet er al ruim een seconde over om bij de maan te komen, een seconde om terug te komen, nog wat tienden op de aarde zelf, afhankelijk van de afstand.

Maar het is in ieder geval een stuk prettiger werken dan op Mars, waar je tussen de 4,3 en 21 minuten nodig hebt voor het signaal in 1 richting.
pi_208912358
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 13:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Wie zegt dat ze naar een random plek gaan?
De plek is niet random, het was gepland om bij de Atlas krater te landen, ofwel in gebied van de rode cirkel.

Maar je begrijpt wel dat het niet op steenworpafstand is, het is hemelsbreed zo'n 700km naar de dichtstbijzijnde Apollo landing site als je uitgaat van onderstaande tabel.

Afstanden Apollo missies onderling in km:
A11 to A12 - 1426 km
A11 to A14 - 1248 km
A11 to A15 - 965 km
A11 to A16 - 379 km
A11 to A17 - 630 km
A12 to A14 - 181 km
A12 to A15 - 1188 km
A12 to A16 - 1187 km
A12 to A17 - 1758 km
A14 to A15 - 1095 km
A14 to A16 - 1007 km
A14 to A17 - 1607 km
A15 to A16 - 1119 km
A15 to A17 - 776 km
A16 to A17 - 995 km

Mocht je je afvragen waarom alle landing sites aan 1 kant van de maan zijn: dat is de kant die altijd op de aarde is gericht dus is communicatie veel makkelijker.
Met communicatiesatellieten om de maan en sinds de achterkant in kaart is gebracht zou dat nu niet zo'n probleem meer zijn, overigens.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 26-04-2023 18:04:00 ]
pi_208912607

Met dit wrak zijn ze dus op de maan geland.. hahahaha
Daar zou ik mijn neefje van 5 niet eens in laten spelen.
pi_208912718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
pi_208912729
quote:
[ afbeelding ]

Waaruit maak je op dat dit een wrak is?

En uitgaande dat het nep is, waarom komen ze dan met een wrak?
pi_208912734
quote:
[ afbeelding ]

Daar zijn ze inderdaad mee geland.
De folie die je ziet wekt misschien niet direct vertrouwen maar dat is niet meer dan "zonwering".

Omdat de maan geen dampkring heeft, heb je geen hitteschilden nodig, alleen een goed afgesloten capsule, tanks voor brandstof en zuurstof, etc.

En onder die folie zat een keurige capsule met een stevige wand.

Je kan ook toe met wat minder indrukwekkende stuwrakketten (en minder brandstof), simpelweg omdat de zwaartekracht op de maan zo'n 6x lager is.

pi_208913423
quote:
[ afbeelding ]

Ik zou iemand van 5 er ook niet in laten spelen, nogal duur speelgoed. Maar waarom geloof je niet dat dit op de maan is geland? Zou je dat kunnen onderbouwen, nee hè?
pi_208913478
quote:
[ afbeelding ]

Edgy hoor :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208913955
quote:
[ afbeelding ]

Jij kan zo zien of dat ding wel of niet geschikt is om op de maan te landen?
pi_208914878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 18:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Daar zijn ze inderdaad mee geland.
De folie die je ziet wekt misschien niet direct vertrouwen maar dat is niet meer dan "zonwering".

Omdat de maan geen dampkring heeft, heb je geen hitteschilden nodig, alleen een goed afgesloten capsule, tanks voor brandstof en zuurstof, etc.

En onder die folie zat een keurige capsule met een stevige wand.

Je kan ook toe met wat minder indrukwekkende stuwrakketten (en minder brandstof), simpelweg omdat de zwaartekracht op de maan zo'n 6x lager is.

[ afbeelding ]
Probleem is dat ze zoiets verwachten

Terwijl dat soort gelikte ontwerpen juist nep zijn.
  woensdag 26 april 2023 @ 23:54:54 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208917137
quote:
[ afbeelding ]

Je weet toch waarom de folie er zo uit ziet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208923309
quote:
[ afbeelding ]

Waarom?

Waarschijnlijk kunnen we zeer gemakkelijk aan je neefje van 5 uitleggen dat de zwaartekracht op de maan veel kleiner is, en dat er geen weerstand van lucht is. Waardoor dit allemaal dus geen probleem is.
Of PSVCL dit echter ook kan begrijpen....
pi_208923334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 19:09 schreef illusions het volgende:

[..]
Ik zou iemand van 5 er ook niet in laten spelen, nogal duur speelgoed. Maar waarom geloof je niet dat dit op de maan is geland? Zou je dat kunnen onderbouwen, nee hè?
Vast op 1 of andere vage video site gezien in mooie filmpjes en verhaaltjes, die hij hier niet prijs wil geven om bepaalde redenen.

Daarom alleen simple one (or two) liners plaatsen zonder iets te discussiëren.
pi_208967487
twitter
  maandag 1 mei 2023 @ 14:31:54 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208967573
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 17:06 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Vast op 1 of andere vage video site gezien in mooie filmpjes en verhaaltjes, die hij hier niet prijs wil geven om bepaalde redenen.

Daarom alleen simple one (or two) liners plaatsen zonder iets te discussiëren.
Waarom wil je zo graag discussiëren met mensen die je toch niet overtuigen en visa versa? Ik zie daar meerwaarde niet van in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208967751
Omdat het Stanley Kubrik met de beperkte CGI middelen in de 60's niet goed lukte om het in een studio te filmen, hebben ze de hele set op de maan gebouwd voor meer realisme.
pi_208967856
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er is maar een hele kleine groep mensen die wetenschappelijke methoden nabootst en controleert. Het grootste deel praat wetenschappers na en andere wetenschappers wordt niet eens naar geluisterd. Het lijkt dan op een religie.
Jij, ik en miljarden mensen gebruiken de gevolgen / resultaten van de wetenschap dagelijks.

Internet, mobiele telefonie, auto, satelliet-TV, Starlink internet, GPS, tunnels, WiFi, vliegtuigen, bruggen, airbags, gootsteenontstopper, medicijnen, camera's, CT- / PET-scanner, etc.

En heel veel onderzoek kan je zelf nadoen. Je kan zelf de kromming van de aarde meten, je kan zelf de draaisnelheid van de aarde meten, je kan zelf foto's van het ISS maken en op duizenden andere manieren de wetenschap controleren.

Leg eens in eigen woorden (dus niet een Tweet, filmpje of quote) uit hoe GPS volgens jou werkt?
En satelliet-TV?
En Starlink internet?
En weersatellieten?

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-05-2023 15:00:28 ]
  maandag 1 mei 2023 @ 15:26:06 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208968174
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er is maar een hele kleine groep mensen die wetenschappelijke methoden nabootst en controleert. Het grootste deel praat wetenschappers na en andere wetenschappers wordt niet eens naar geluisterd. Het lijkt dan op een religie.
Wat let je om die wetenschap zelf te testen?
Onikaan ni ov dovah
pi_208968324
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ze overtuigen mij niet en ik hun ook niet, verder zijn het zelfingenomen mensen waar ik niets mee heb.
'Mij overtuigen ze niet', is dat niet zelfingenomen?
Is een gesprek uit de weggaan minder zelfingenomen dan een gesprek aangaan?

Ik vraag dit me eerlijk af, probeer geen dis te doen ofzo
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 mei 2023 @ 15:43:43 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208968428
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:37 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
'Mij overtuigen ze niet', is dat niet zelfingenomen?
Is een gesprek uit de weggaan minder zelfingenomen dan een gesprek aangaan?
Nee hoor dat is niet zelfingenomen want wat schiet ik ermee op en andersom ook. Je merkt het ook aan de manier waarop je toegesproken wordt en wat je hier en daar verderop aan uitlatingen van deze users tegenkomt over zogenaamde complotmensen. Ik ga niet in discussie met mensen waarvan ik weet dat ze me met de nek aankijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208968547
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat let je om die wetenschap zelf te testen?
Waarom zou ik dat doen? Heb wel wat beters te doen. Fokken bijvoorbeeld :W
  maandag 1 mei 2023 @ 15:53:06 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208968557
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ben je zelf dan niet onderdeel van het probleem waar je over klaagt? :)
Onikaan ni ov dovah
pi_208968607
quote:

[..]
Maar dan vertrouw je dus eigenlijk blind op wat je verteld wordt en dan is het vooral welke bron je gelooft.
pi_208968650
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ben je zelf dan niet onderdeel van het probleem waar je over klaagt? :)
Ik doe een constatering. Wat je daarmee doet moet je zelf weten.
  maandag 1 mei 2023 @ 16:18:12 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208968828
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik doe een constatering. Wat je daarmee doet moet je zelf weten.
fair enough.
Onikaan ni ov dovah
pi_208969419
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik kom hier voor info van mensen die ongeveer op dezelfde lijn zitten dan ik. Buiten dit de users die hier steevast komen debunken zitten hier al jaren, dag in en dag uit op wacht om iemand de oren te wassen, ik ken hun riedel inmiddels wel. Als ik daar daadwerkelijk interesse in had postte ik in NWS. Ze overtuigen mij niet en ik hun ook niet, verder zijn het zelfingenomen mensen waar ik niets mee heb.
Je zoekt dus eigenlijk een echokamer, ipv dat er verschillende meningen worden uitgewisseld.
pi_208969532
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ze kijken neer op mensen die er anders over denken dit merk je wel aan de uitlatingen elders en de toon waarop gesproken wordt, arrogante betweters ze horen zichzelf graag praten daarom willen ze zo graag discussiëren met mensen waar ze van voorbaat weten dat men niet erin geïnteresseerd is en dat dag in dag uit.
Neerkijken op andere mensen? Dat komt van de groep die continu anderen wegzetten als domme schapen die wakker moeten worden.
pi_208969568
Ik zie, vooral in deze reeks, dat 1 kant daadwerkelijk met argumenten komt, terwijl de andere kant niet verder komt dan het herkouwen van meme plaatjes.
pi_208969586
twitter

Zijn dit clowns of professionals?
pi_208969603
quote:

[..]
Waarom zou ik dat doen?
Mensen willen hier toch altijd zelf onderzoek doen :?
  maandag 1 mei 2023 @ 19:10:05 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208970538
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Zijn dit clowns of professionals?
Heb je wel eens eerder een bluescreen gezien die er zo uit ziet?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 mei 2023 @ 19:10:26 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208970548
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Mensen willen hier toch altijd zelf onderzoek doen :?
Nah, dat is te veel moeite blijkbaar :P
Onikaan ni ov dovah
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')