Komen ze nu meequote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt nu dat zij en Bern dit hadden kunnen halen, want ze hebben het vaak gedaan. Les in gegeven.
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bemoeien. Goede keus geweest van Kenzy.
Bespeur ik een ondertoon?quote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...
ik wist niet dat buiten 'teambuildingevenementen' zoveel mensen zich met boogschieten bezig hielden/houden
Braband/limburg zijn veel schuttersverenigingen, waarschijnlijk ook boogschieten. Vooral dusquote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...
ik wist niet dat buiten 'teambuildingevenementen' zoveel mensen zich met boogschieten bezig hielden/houden
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weerquote:Op maandag 24 april 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer.. het is alweer bijna afgelopen![]()
Neejj grapje nog 4 maanden over![]()
Welkomquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weer
Die meid liegt nog tegen haar schaduwquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Zoe heeft op Jeff gestemd ... zegt ze dat nou?![]()
huichelaar
Welkom.quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weer
Gelijk heb je.. en als er iets gebeurt, zie je het als eerste hierquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meid liegt nog tegen haar schaduw
quote:Op maandag 24 april 2023 15:40 schreef Harry het volgende:
Zeer volwassen speech van Kenzy.
Zij was de meest intelligente van het stel daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |