Dus we krijgen nog een keer de bro poppenkast. Deel 562quote:
Ze denkt slim te doen maar wat ze doet is juist dom en zo gaat dat eigenlijk altijd bij haarquote:Op maandag 24 april 2023 16:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe speelt dus een spelletje met Sasha en Bern. Ze heeft dus niet op Jeff gestemd.
Je reageert toch ook op mij nu, zou je ook kunnen scrollen. Maar wat minder grof zou fijn zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom altijd reageren? scroll verder steuker..![]()
Zoe vreet van meerdere walletjes.quote:Op maandag 24 april 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet wat Zoowie aan het doen is
Jeff is de mentale winnaar van deze opdracht door Kenzy uitgevoerd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Alle pijlen op Jeff. Die gaat de laatste maand nooit halen. Teveel vijanden
Ik hoop dat ze manager word. Wil dat wel eens meemakenquote:Op maandag 24 april 2023 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze denkt slim te doen maar wat ze doet is juist dom en zo gaat dat eigenlijk altijd bij haar
quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff is de mentale winnaar van deze opdracht door Kenzy uitgevoerd.
hah.. dat is dan wel weer slim. Gewoon het kantoor bezet houden nu met 3 personen.quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Zoe blijft zitten tot 1 min voor 5 denkt ze nu
Zoewiezoequote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze manager word. Wil dat wel eens meemaken
Ik ben niet zo blij met al dat vertrek, er zijn verschillende smaakmakers verdwenen, hoe vervelend ook, die heb je nodig voor wat opschudding in de tent.quote:
Maar er is helemaal niemand die wil aanmeldenquote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hah.. dat is dan wel weer slim. Gewoon het kantoor bezet houden nu met 3 personen.
Moest ook lachen, maar weet wie het schreefquote:
Kun je nagaanquote:Op maandag 24 april 2023 16:47 schreef Ebinas het volgende:
Echt er zit werkelijk alleen maar zaagsel in dat hoofd.
En zelfs dat zit in de knoop
Zoe, Janet en Mora zitten er enkel nog omdat ze nooit op die stip zijn hoeven te belandenquote:Op maandag 24 april 2023 16:44 schreef Ebinas het volgende:
Vreemd vreemd vreemd meisje.
Ze maakt het zichzelf wel heel erg moeilijk steeds
Uiteindelijk geldt dat voor de meesten daar. Alleen Jeff, Eunice en Ima zijn aan de stip ontsnapt.quote:Op maandag 24 april 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe, Janet en Mora zitten er enkel nog omdat ze nooit op die stip zijn belandt
Maar bij hen weet je dat ze iedere eliminatie sowieso zouden falenquote:Op maandag 24 april 2023 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uiteindelijk geldt dat voor de meesten daar. Alleen Jeff, Eunice en Ima zijn aan de stip ontsnapt.
Maar tot nu toe komt ze wel overal mee weg.... want tja... het is Zoë, het vervelende kleine zusje.....quote:Op maandag 24 april 2023 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze denkt slim te doen maar wat ze doet is juist dom en zo gaat dat eigenlijk altijd bij haar
Ik denk dat Zoe zelfs de stip zelfstandig niet kan vindenquote:Op maandag 24 april 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe, Janet en Mora zitten er enkel nog omdat ze nooit op die stip zijn hoeven te belanden
Zo (niet) slim... dan moet ze nog 5 mensen binnen 1 minuut naar boven krijgen om 'achter haar te staan'....quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Zoe blijft zitten tot 1 min voor 5 denkt ze nu
Ik begrijp hier niets van wat wil ze hiermee bereiken?quote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wil Manager worden.. prima, maar gaat in het kantoor roepen ik meld mij niet aan
Ik hoop op hele, hele, hele magere verdienopdrachtenquote:Op maandag 24 april 2023 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat geweldig leuk worden, een hele maand een paranoïde BestelDel als Baas vd Loods
Maar winnen gaat ze toch nooit dus wat je doe je daar dan überhauptquote:Op maandag 24 april 2023 16:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar tot nu toe komt ze wel overal mee weg.... want tja... het is Zoë, het vervelende kleine zusje.....
Volgens mij maakt het eigenlijk niet uit, denk dat het geld nooit langer dan 1 dag in de pot gaat zitten.quote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop op hele, hele, hele magere verdienopdrachten
Ze heeft elke eliminatie die ze erin blijft weer meer kans om te winnen.quote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar winnen gaat ze toch nooit dus wat je doe je daar dan überhaupt
Please wendy doe eens wimpers googlenquote:Op maandag 24 april 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo (niet) slim... dan moet ze nog 5 mensen binnen 1 minuut naar boven krijgen om 'achter haar te staan'....
Ze noemde al een paar keer "als ik de enige ben, moet iedereen verkiesbaar worden" misschien wil ZooWie wel helemaal niet echtquote:Op maandag 24 april 2023 16:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niets van wat wil ze hiermee bereiken?
Nee daar heb je wel een heel goed punt te pakkenquote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het eigenlijk niet uit, denk dat het geld nooit langer dan 1 dag in de pot gaat zitten.
Als ze in de finale tegen Mora en Janet staat dan maakt ze een grote kans jaquote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft elke eliminatie die ze erin blijft weer meer kans om te winnen.
quote:Op maandag 24 april 2023 16:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoe zelfs de stip zelfstandig niet kan vinden
Schoot nu ook door mij heen idd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze noemde al een paar keer "als ik de enige ben, moet iedereen verkiesbaar worden" misschien wil ZooWie wel helemaal niet echt
We hebben alleen geen enkel idee hoe de finale eruit gaat zien..... dus ook al staat ze met Jeff en Isaac, afhankelijk van wat het is, kan ze nog steeds winnen.quote:Op maandag 24 april 2023 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze in de finale tegen Mora en Janet staat dan maakt ze een grote kans ja
dat vraag ik me al vanaf dag 1 af..... te dom om voor de duvel te dansen, irritant, grote bek.. enfin je kent alle benamingen welquote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar winnen gaat ze toch nooit dus wat je doe je daar dan überhaupt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |