Denk dat ze haar in de waan laten dat ze op haar zullen gaan.. maar denk dat ze iets heel anders gaan doen. Sasha of zo...quote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef engine het volgende:
Als de bro's mogen kiezen ga ik er nog niet zomaar vanuit dat het Zoë wordt.
Dat is ook een van de redenen voor Zoë om manager te worden, is ze weer 1 maand 'veilig'quote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft elke eliminatie die ze erin blijft weer meer kans om te winnen.
Omdat ze in dat geval officieel deelnemer is jaquote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hebben alleen geen enkel idee hoe de finale eruit gaat zien..... dus ook al staat ze met Jeff en Isaac, afhankelijk van wat het is, kan ze nog steeds winnen.
Het zou best eens kunnen ja. Al is er met Zoë wel meer zekerheid op bier en shag.quote:Op maandag 24 april 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze haar in de waan laten dat ze op haar zullen gaan.. maar denk dat ze iets heel anders gaan doen. Sasha of zo...
Zoe was allang blij dat ze eindelijk eens geselecteerd was voor een realityprogrammaquote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat vraag ik me al vanaf dag 1 af..... te dom om voor de duvel te dansen, irritant, grote bek.. enfin je kent alle benamingen wel
Eigenlijk met dank aan Jeffquote:Op maandag 24 april 2023 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kattengejank op stream 2 .. met dank aan Bern
Ook als niemand zich aanmeldt moet iedereen verkiesbaar worden.quote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze noemde al een paar keer "als ik de enige ben, moet iedereen verkiesbaar worden" misschien wil ZooWie wel helemaal niet echt
Lijkt wel een tik van hemquote:Op maandag 24 april 2023 17:07 schreef humpty het volgende:
Isaac die honderd keer hetzelfde zegt pffff
maar wil ook niet in de kas met Bern
Bij de selectie hadden ze ook vraagtekens bij haar en hebben ze ook haar moeder gevraagd om haar mening.quote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat vraag ik me al vanaf dag 1 af..... te dom om voor de duvel te dansen, irritant, grote bek.. enfin je kent alle benamingen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |