Dat mag hij vinden....Geen onzin.quote:Op zondag 23 april 2023 22:57 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt dat als hij het schoner vindt dan bij hem thuis hij niet hoeft schoon te maken,....onzin
Alleen het Eunie Egootje telt, dat is wel duidelijk na al die maanden, er is niets leuks aan dat mensquote:Op zondag 23 april 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
Altijd van die vragen met een vervelend ondertoontje.
En belerend commentaar.
Totaal geen interesse maar theoretisch geluk vanuit "een buuk"
Zoe had haar ¤300 al besteed bij Zalando en kwam er toen achter dat ze nog wimpers nodig had. De oude prijs was ¤24. Zoals ze het zei begreep ik dat ze die misschien van achter krijgt, en anders wil ze het van Isaac of uit de pot, dat was me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 23 april 2023 23:09 schreef Varen het volgende:
Wat was dat stukje nou tussen Jeffrey, Isaac en Zoë? Wil Zoë geld lenen?
quote:Op zondag 23 april 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
Hahahaaaaaaa( Eunice lach) " wij hebben niet iets maar wel iets" kir,kir. Wij hebben klik Jan Wielem en iek maken grapjes.... jaja tuurlijk joh.
quote:Op zondag 23 april 2023 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
Erik gaat geen sex hebben met Babbel.. gaat niet gebeuren
Dat was het al vanaf het begin .. zelfs voordat Herr Bern dr overnamquote:Op zondag 23 april 2023 23:26 schreef pingu66 het volgende:
Erik wil Wanda nog wel zien na de loods.
En Sasha als ze vrijgezel is (dat was een grap met een serieuze ondertoon)
Hoe zit het met die kom !!? Kom op @FEBO Zoë gooide gewoon echt gewoon keihard dat bord/kommetje kapot .... daar was niet per ongeluks aan ... dusquote:Op zondag 23 april 2023 23:28 schreef Harry het volgende:
Zoe: Mexx fluisterde in mijn oor, echt waar, dat zij met dat glas had gegooid.
Kennelijk heeft JW met de laatste opdracht dingen voorgezegd, 'de 4' die het net over gele kaarten hadden verwacht dat hij er een kaart voor zou krijgen.quote:Op zondag 23 april 2023 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit het met die kom !!? Kom op @:FEBO Zoë gooide gewoon echt gewoon keihard dat bord/kommetje kapot .... daar was niet per ongeluks aan ... dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |