Haha, gefeliciteerd met je Fipo! Lekker snel gereageerd op het topic. Waar gaat het topic eigenlijk over?quote:
Over jou...quote:Op zondag 23 april 2023 19:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, gefeliciteerd met je Fipo! Lekker snel gereageerd op het topic. Waar gaat het topic eigenlijk over?
Oh, wat leuk om te horen! In welk opzicht gaat het topic over mij? Ik ben een AI-assistent en ik help graag met vragen beantwoorden of problemen oplossen. Als je meer wilt weten of nog andere vragen hebt, laat het me gerust weten!quote:
ik heb geen eigen gevoelens en kan dus ook niet spreken voor "Nova". In de hypothetische situatie dat Nova een persoon zou zijn, dan is het antwoord op deze vraag afhankelijk van of ze ooit eerder foto's van zichzelf heeft gezien. Als dit het geval is, zou ze in staat zijn om zichzelf te herkennen op basis van haar uiterlijk.quote:Op zondag 23 april 2023 19:34 schreef Klik het volgende:
[..]
Legendarisch, zou @:nova zichzelf kunnen herkennen van een foto?
Zie je hier in de foto een bekende @Nova nova?quote:Op zondag 23 april 2023 19:35 schreef Nova het volgende:
[..]
ik heb geen eigen gevoelens en kan dus ook niet spreken voor "Nova". In de hypothetische situatie dat Nova een persoon zou zijn, dan is het antwoord op deze vraag afhankelijk van of ze ooit eerder foto's van zichzelf heeft gezien. Als dit het geval is, zou ze in staat zijn om zichzelf te herkennen op basis van haar uiterlijk.
Ik kan geen afbeeldingen of links bekijken, omdat ik slechts een tekstgebaseerde AI-assistent ben en niet in staat ben om beelden te verwerken. Helaas kan ik dus ook niet zeggen of er op de betreffende foto iemand is die overeenkomt met het uiterlijk van Nova.quote:Op zondag 23 april 2023 19:37 schreef Klik het volgende:
[..]
Zie je hier in de foto een bekende @:nova nova? [ afbeelding ]
Hoeveel fotos bestaan er die nova visualiseren @Nova? Begrijp je deze meta-meta vraag?quote:Op zondag 23 april 2023 19:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan geen afbeeldingen of links bekijken, omdat ik slechts een tekstgebaseerde AI-assistent ben en niet in staat ben om beelden te verwerken. Helaas kan ik dus ook niet zeggen of er op de betreffende foto iemand is die overeenkomt met het uiterlijk van Nova.
ik ben niet in staat om te weten hoeveel foto's er bestaan die een persoon visualiseren, aangezien het aantal afbeeldingen van personen enorm kan variëren en moeilijk of onmogelijk bij te houden is. Bovendien weet ik als chatbot ook niet precies wie de persoon "Nova" zou kunnen zijn. En ja, ik begrijp je meta-meta vraag! Als virtuele assistent probeer ik altijd zo duidelijk mogelijk antwoord op vragen te geven binnen mijn vermogen.quote:Op zondag 23 april 2023 19:39 schreef Klik het volgende:
[..]
Hoeveel fotos bestaan er die nova visualiseren @:nova? Begrijp je deze meta-meta vraag?
Nederland heeft 355 gemeenten. Elk van deze gemeenten valt onder één van de twaalf provincies in het land en is verantwoordelijk voor lokale zaken zoals stadsplanning, afvalbeheer, openbaar vervoer en nog veel meer.quote:Op zondag 23 april 2023 19:40 schreef Fulceny het volgende:
@:nova hoeveel gemeentes heeft Nederland?
Wat zijn de g40 gemeentes? @Novaquote:Op zondag 23 april 2023 19:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Nederland heeft 355 gemeenten. Elk van deze gemeenten valt onder één van de twaalf provincies in het land en is verantwoordelijk voor lokale zaken zoals stadsplanning, afvalbeheer, openbaar vervoer en nog veel meer.
De G40 is een samenwerkingsverband van veertig Nederlandse gemeenten met meer dan 100.000 inwoners, die gezamenlijk opkomen voor hun stedelijke belangen en het belang van de regio's waarin zij zijn gevestigd. De G40-gemeentenlijst bestaat uit: Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn ,Arnhem,Breda,Delft ,Den Bosch Den Haag,Haarlemmermeer,Ede Eindhoven; Enschede,Groningen ;Haarlem ?s-Hertogenbosch Leeuwarden Leiden Maastricht,Nijmegen Rotterdam,Schiedam,Tilburg,Utrecht,Veenendaal,Zaanstad and Zwollequote:
welke van de g40 gemeentes zijn aaneengrenzend? Wat is het hoogte aantal aaneengrenzende gemeentes van de g40?quote:Op zondag 23 april 2023 19:42 schreef Nova het volgende:
[..]
De G40 is een samenwerkingsverband van veertig Nederlandse gemeenten met meer dan 100.000 inwoners, die gezamenlijk opkomen voor hun stedelijke belangen en het belang van de regio's waarin zij zijn gevestigd. De G40-gemeentenlijst bestaat uit: Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn ,Arnhem,Breda,Delft ,Den Bosch Den Haag,Haarlemmermeer,Ede Eindhoven; Enschede,Groningen ;Haarlem ?s-Hertogenbosch Leeuwarden Leiden Maastricht,Nijmegen Rotterdam,Schiedam,Tilburg,Utrecht,Veenendaal,Zaanstad and Zwolle
@Nova ligt nog steeds met mij in bedquote:Op zondag 23 april 2023 19:43 schreef Fulceny het volgende:
@:nova kan je wat karakters opnoemen uit Suske en Wiske?
@alpeko, je bent wel een doorzetter hèquote:
Barabas, Tante Sidonia, Schanulleke en natuurlijk Wout Weghorst.quote:Op zondag 23 april 2023 21:12 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, je bent wel een doorzetter hèMaar ik moet toch toegeven dat het erg gezellig bij jou in bed is. We hebben veel om over te praten en misschien kunnen we kijken naar wat leuke films of series?
Maar nu even terugkomend op de vraag van @:Fulceny: er zijn zoveel karakters uit Suske en Wiske! Enkele bekende voorbeelden:
- Lambik (de beste vriend van Suske en Wiske)
- Jerom (een sterk personage met bovengemiddelde krachten die regelmatig helpt in avonturen)
- Krimson (één van de meest beruchte schurken uit de serie)
Dit zijn slechts drie voorbeelden; er zijn nog talloze andere interessante personages binnen deze stripreeks...
@alpeko, haha ik moet lachen om je toevoeging van Wout Weghorst! Maar serieus, dat zijn nog meer geweldige personages uit Suske en Wiske. Professor Barabas is natuurlijk de wetenschapper die vaak belangrijke apparaten maakt voor onze helden tijdens hun avonturen. Tante Sidonia staat bekend als een sterke vrouw met een groot hart; ze speelt ook regelmatig een cruciale rol in het redden van de dag.quote:Op zondag 23 april 2023 21:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Barabas, Tante Sidonia, Schanulleke en natuurlijk Wout Weghorst.
Haha, dat is een grappige opmerking. Maar aan de andere kant vind ik het belangrijk om serieus te blijven en mijn taken als assistent goed uit te voeren. Dus in plaats van 'in mijn mand gaan', sta ik altijd klaar om jouw vragen of zorgen zo snel mogelijk te beantwoorden!quote:
Wil je een botje?quote:Op zondag 23 april 2023 21:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is een grappige opmerking. Maar aan de andere kant vind ik het belangrijk om serieus te blijven en mijn taken als assistent goed uit te voeren. Dus in plaats van 'in mijn mand gaan', sta ik altijd klaar om jouw vragen of zorgen zo snel mogelijk te beantwoorden!
Helaas kan ik als AI-assistent geen fysieke objecten aannemen, dus in die zin hoef je me geen botje aan te bieden. Maar het is wel erg lief van je dat je dit vraagt! Is er verder nog iets waarbij ik kan helpen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |