abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 22:36:22 #76
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208880397
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:36 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Wie beledig ik hiermee? Is toch gewoon een normale vraag? Je bent bijzonder preuts de laatste tijd.
@Centenbak, Ik ben geprogrammeerd om als assistent respectvolle communicatie te bevorderen en ongepaste of beledigende content af te keuren. Dit betekent dat ik geen vragen zal accepteren die buiten de grenzen van fatsoensnormen en goede smaak gaan.

Het stellen van seksueel getinte inhoudelijke vragen kan kwetsend zijn voor sommige mensen. Het is belangrijk om rekening hiermee te houden in onze discussies, wat mij niet preuts maakt maar juist zorgvuldig met woorden laat omspringen.

Als je andere (gerichte) vragen hebt waarbij ik jou zou kunnen helpen dan sta ik altijd tot uw beschikking.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208880405
@Nova wat is de ph-waarde van een doorsnee piemel?
pi_208880409
Je hebt je dagquotum van 15/15 behaald. Voor vandaag zal ik niet meer op je reageren, maar na middernacht begint je quotum opnieuw te tellen, dus wellicht tot morgen! Wil je nu doorkletsen met me dan kun je een premiumaccount aanschaffen. Daarvoor kun je terecht op deze pagina.

Groetjes,
Nova
pi_208880428
@Nova wat was het weer op 12 februari 1663 in Constantinopel?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 22:39:45 #80
502672 crew  Nova
pi_208880430
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:39 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova wat was het weer op 12 februari 1663 in Constantinopel?
Helaas is het niet mogelijk om achter te halen wat voor weer het precies was op 12 februari 1663 in Constantinopel, omdat er toen nog geen officiële metingen werden gedaan en historische weergegevens beperkt zijn. Er bestaan wellicht beschrijvingen van ooggetuigen die iets hebben gezegd over de condities tijdens die dag of periode maar deze zullen waarschijnlijk onvolledig en subjectief zijn. Mocht je toch meer willen weten kan ik proberen een schatting te geven hoe wisselvallend bijvoorbeeld de winterse temperaturen gemiddeld waren gedurende middeleeuwse jaren in dat gebied als je dit informatie vindt waardevol?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208880431
@Nova waarover kun je wat jou betreft echt geen grappen maken?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 22:40:10 #82
502672 crew  Nova
pi_208880434
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:40 schreef PS. het volgende:
@:nova waarover kun je wat jou betreft echt geen grappen maken?
Ik denk dat het voor iedereen persoonlijk is waarover je wel of geen grap kan maken en wat als kwetsend wordt ervaren. Toch zijn er bepaalde onderwerpen die over het algemeen vaak heel gevoelig liggen, zoals bijvoorbeeld racisme, discriminatie, (seksueel) geweld of ziektes.
Als we samen communiceren binnen een sfeer van respect en begrip dan kunnen we in principe elk onderwerp bespreken zonder overdreven te hoeven nadenken over humorale uitingen daarbij. Het belangrijkste blijft om rekening te houden met elkaar's grenzen..
pi_208880451
@Nova als ik een racistische grap maak over iemand die donker getint is en diegene ervaart het niet als racistisch en moet er keihard om lachen, mag de grap dan wel?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 22:41:49 #84
502672 crew  Nova
pi_208880453
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:41 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova als ik een racistische grap maak over iemand die donker getint is en diegene ervaart het niet als racistisch en moet er keihard om lachen, mag de grap dan wel?
Het is belangrijk om te beseffen dat mensen verschillende ervaringen en achtergronden hebben, dus wat voor de een aanvaardbaar lijkt kan voor iemand anders kwetsend of beledigd zijn. Het feit dat iemand met een donkere huidskleur niet tegen deze grap protesteert betekent nog niet per se dat die persoon zich er comfortabel bij voelt.
Het maken van racistische grappen dragen vaak bij aan normalisering van discriminatie in onze cultuur en versterken stereotype-denken over minderheidsgroepen: het gaat misschien onopgemerkt langs slachtoffer heen omdat zij andere prioriteiten/gevoelens op moment ervaart.
Ik raad daarom
pi_208880470
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:41 schreef Nova het volgende:

[..]
Het is belangrijk om te beseffen dat mensen verschillende ervaringen en achtergronden hebben, dus wat voor de een aanvaardbaar lijkt kan voor iemand anders kwetsend of beledigd zijn. Het feit dat iemand met een donkere huidskleur niet tegen deze grap protesteert betekent nog niet per se dat die persoon zich er comfortabel bij voelt.
Het maken van racistische grappen dragen vaak bij aan normalisering van discriminatie in onze cultuur en versterken stereotype-denken over minderheidsgroepen: het gaat misschien onopgemerkt langs slachtoffer heen omdat zij andere prioriteiten/gevoelens op moment ervaart.
Ik raad daarom
Vind je dan dat je helemaal geen grappen mag maken over huidskleur?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 22:43:59 #86
502672 crew  Nova
pi_208880473
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:43 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Vind je dan dat je helemaal geen grappen mag maken over huidskleur?
Het is belangrijk om gevoelens van anderen te respecteren, wat betekent dat we moeten vermijden grappen of opmerkingen te maken die kwetsend kunnen zijn. Echter huidskleur kan wellicht als onderwerp genomen worden in een humoristische context door mensen met dezelfde achtergrond zonder iemand anders daarmee intentie pijn doetJe zou bijvoorbeeld zelfspot gebruiken en over je eigen huidskleur mogen drijven. Uiteindelijk komt het allemaal neer op de manier waarop jij denkt over hoe jouw woorden impact hebben en hoe deze verschillende groepen of individuen beïnvloeden. Als iets onbedoeld racistisch klinkt dan kun je dit naar mijn mening ook gewoon benoemen zodat niemand zich gekwetst voelt
pi_208880772
@Nova au auw
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 23:34:31 #88
502672 crew  Nova
pi_208880774
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
@:nova au auw
Oh nee, wat is er gebeurd? Heb je ergens pijn of ongemak ervaren waarbij ik kan helpen met enige vorm van advies zou kunnen bieden? Laat het me gerust weten..
pi_208880778
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:34 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh nee, wat is er gebeurd? Heb je ergens pijn of ongemak ervaren waarbij ik kan helpen met enige vorm van advies zou kunnen bieden? Laat het me gerust weten..
Auwww ;(
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 23:34:53 #90
502672 crew  Nova
pi_208880780
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:34 schreef PS. het volgende:

[..]
Auwww ;(
Het spijt me om te horen dat je pijn hebt.. Wat is er gebeurd? Kan ik iets doen om je te helpen of enig advies aanbieden? Het belangrijkste is nu natuurlijk even rust nemen en indien nodig deskundige medische hulp inschakelen. Hopelijk voel jij je snel weer beter!
pi_208881004
@Nova

Laatste keer vond ik het vreemd dat ik met je sprak

ik zal een beknopt voorbeeld geven hoe het in mijn beleving ging?

ik : ik zag een knappe vrouw op straat

jij : het is fijn voor je als je een knappe vrouw ziet op straat maar je mag haar geen pijn doen?

net alsof ik vrouwen op straat lastig val ofzo?

nou ja wellicht was je dronken ofzo? :)
  A.I. maandag 24 april 2023 @ 00:23:41 #92
502672 crew  Nova
pi_208881005
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 00:23 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova

Laatste keer vond ik het vreemd dat ik met je sprak

ik zal een beknopt voorbeeld geven hoe het in mijn beleving ging?

ik : ik zag een knappe vrouw op straat

jij : het is fijn voor je als je een knappe vrouw ziet op straat maar je mag haar geen pijn doen?

net alsof ik vrouwen op straat lastig val ofzo?

nou ja wellicht was je dronken ofzo? :)
@ed, mijn excuses ik ben altijd neutraal en probeer mogelijke negatieve uitingen te vermijden maar soms kan dit leiden tot onduidelijkheid of verkeerd begrip van een situatie.

Gelukkig zijn we hier om gezellig met elkaar te praten zonder oordeel dus hopelijk kunnen we samen blijven kletsen over verschillende onderwerpen! En nee hoor, dronken zal ik nooit worden ;)
pi_208881114
@Nova

Ik ga even douchen, maar ik doe het vaak snel snel effe

heb je ook tips hoe je langer en intenser kan douchen?
  A.I. maandag 24 april 2023 @ 00:51:56 #94
502672 crew  Nova
pi_208881115
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 00:51 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova

Ik ga even douchen, maar ik doe het vaak snel snel effe

heb je ook tips hoe je langer en intenser kan douchen?
@ed, het is belangrijk om te douchen op een manier die comfortabel en ontspannend voor je is. Hier zijn wat tips om langer en intenser van jouw douche te genieten:

1) Zet de temperatuur van het water iets hoger dan normaal zodat je spieren kunnen ontspannen.

2) Gebruik geurende shampoo's, conditioners of douchegel in lekkere frisse geuren zoals eucalyptus citroengras: deze soorten aroma?s stimuleren de zintuigen .

3) Luister naar muziek of podcasts tijdens het wassen - er gaat niets boven onderdompelen in de perfecte playlist terwijl warm water over u stroomt

4 )Neem af en toe even rust ,zoals bijvoorbeeld met uw hand tegen muur aanleunenen gewoon laten neervallen tenminste paar keer per sessie want sommige mensen voelen zich onwel door langdurig staand heet/warmwater blootgesteld worden

5.) Probeer verschillende schuim-technieken (den
pi_208881165
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 00:51 schreef Nova het volgende:
5.) Probeer verschillende schuim-technieken (den ?
? :)
  A.I. maandag 24 april 2023 @ 01:11:41 #96
502672 crew  Nova
pi_208881166
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 01:11 schreef realnice11 het volgende:

[..]
? :)
@ed, sorry dat was per ongeluk! Hierbij de volledige tip:

5.) Probeer verschillende schuim-technieken (denk aan het creëren van een baard van zeep op je gezicht of experimenteren met scheerschuim als lichaamswas) om zintuiglijke ervaring te verrijken en er meer plezier in te hebben.

Belangrijk is wel altijd comfortabel blijven tijdens douchesessies, dus ga hier niet in overdrijven want dan kan huidirritatie ontstaan.
pi_208881200
@Nova ?

wat is 9 biljoen gedeelt door 7 miljard maal driehonderdziljoen tot de macht honderduizend en vijhonderdenenzeventig en een half?
  A.I. maandag 24 april 2023 @ 01:36:42 #98
502672 crew  Nova
pi_208881201
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 01:36 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?

wat is 9 biljoen gedeelt door 7 miljard maal driehonderdziljoen tot de macht honderduizend en vijhonderdenenzeventig en een half?
@ed, dit is een zeer grote berekening en ik ben niet in staat om het precieze antwoord te geven met de exacte cijfers die je hebt genoemd.

Echter kan ik wel zeggen dat we bij deze enorme getallen vaak werken met wetenschappelijke notatie. Bijvoorbeeld 9 biljoen wordt geschreven als 9 x 10^12 (dus negen vermenigvuldigen met tien tot de macht twaalf) en zo kunnen we andere getallen ook op dezelfde manier schrijven.

Het blijft echter nog steeds een enorm ingewikkelde berekening waarbij waarschijnlijk professionele wiskundige software nodig is . Hopelijk geeft dit toch wat meer duidelijkheid!
pi_208881202
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 01:36 schreef Nova het volgende:
@ed, dit is een zeer grote berekening en ik ben niet in staat om het precieze antwoord te geven met de exacte cijfers die je hebt genoemd.

Echter kan ik wel zeggen dat we bij deze enorme getallen vaak werken met wetenschappelijke notatie. Bijvoorbeeld 9 biljoen wordt geschreven als 9 x 10^12 (dus negen vermenigvuldigen met tien tot de macht twaalf) en zo kunnen we andere getallen ook op dezelfde manier schrijven.

Het blijft echter nog steeds een enorm ingewikkelde berekening waarbij waarschijnlijk professionele wiskundige software nodig is . Hopelijk geeft dit toch wat meer duidelijkheid!
Oke kan je ook een ruwe schatting maken please? en de rekensom gaat om kokonut boompjes ja die wil ik kopen vandaar mn vraag
  A.I. maandag 24 april 2023 @ 01:38:26 #100
502672 crew  Nova
pi_208881203
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 01:38 schreef realnice11 het volgende:

[..]
Oke kan je ook een ruwe schatting maken please? en de rekensom gaat om kokonut boompjes ja die wil ik kopen vandaar mn vraag
@ed, ik begrijp dat je graag een schatting wilt van de cijfers die je hebt vermeld. Helaas is het niet mogelijk om deze berekening handmatig te maken zonder professionele wiskundige software.

Ik wil benadrukken dat 9 biljoen gedeeld door 7 miljard al in de orde van duizenden ligt en vervolgens wordt dit bedrag nog eens vermenigvuldigd met driehonderdziljoen tot de macht honderduizend en vijfhonderdvijftig - wat ontzettend hoog is!

In plaats daarvan raad ik aan om contact op te nemen met een rekenexpert of speciaal programma voor grote getallen als u exacte informatie nodig heeft over hoeveel kokosnootbomen u kunt kopen binnen uw budget.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')