Die doet niet meer mee.quote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marciano is toch afgesplitst als eenling?
quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 23 april 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heb ik de afgelopen dagen heel veel bewoners op leugens betrapt. Ik vind het wel een beetje een rare sfeer in de groep momenteel.
Dat was Estherquote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, dan valt het nog mee.
Dacht juist dat er 1 met een kaas allergie daar was.
Dat is heel geen Maffia film.quote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Marcia o wil weer een bro macho mafia film the fightclub.
Dan gaat ie dat maar in zijn eentje kijken. HIJDEEDTOCHNIETMEERMEE
quote:Op zondag 23 april 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de stream op Janet.![]()
@:Engine ook.
Wij kunnen er van weg lopen maar hun blijven ook bij irritaties in dezelfde loods zittenquote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zeker.
Maar ik denk eik dat het in het "echte leven" ook zo is, alleen minder vaak door vrijheid.
En wordt het niet gezien op film.
Denk dat we schrikken als we alles zouden zien van wat er irl gelult en gelogen wordt
Ook dat iddquote:Op zondag 23 april 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wij kunnen er van weg lopen maar hun blijven ook bij irritaties in dezelfde loods zitten
Oké ik heb alleen gehoord wat Janet tegen Wendy zei en niet de keukenstreamquote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet liegt als de beste.Dat heeft ze helemaal niet gezegd.
Daarom plakt ie aan Babet en Wendy met zijn neplachquote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marciano is toch afgesplitst als eenling?
Dat heeft Janet inderdaad niet gezegd, ik stond erbij en keek er naar ...quote:
en toen Wendy Janet er op aan sprak , zei Janet héel zachtjes dat ze had gezegd dat Eunice het had moeten vragen, zacht genoeg zodat Eunice dat niet kon horen, Eunice stond er achterquote:Op zondag 23 april 2023 19:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heeft Janet inderdaad niet gezegd, ik stond erbij en keek er naar ...
Lekker thuis blijven dan Morriequote:Op zondag 23 april 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Babbel : "Morrie wat zeg je ook weer als een man jou uit eten vraagt?"
Morri : "Oh oh.. ja als ze vragen ga je mee uit eten zeg ik, Ik ga niet mee naar een Griek of naar een Chinees restaurant. Dat kan ik ook zelf betalen.. dusse"
-knip- off-topicquote:Op zondag 23 april 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Wat een onzin dat de man moet betalen de eerste date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |