Alles ies met kaas.quote:
Nee en nog behoorlijk gezond ook.quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Toch is ook dit weer een maaltijd waar niemand dood aan zal gaan
Ze zijn naar wc gegaan, daarvoor nog geknuffeld met Zoë en nu gaan ze roken.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
Wacht even, doe even alles door elkaar.
Zit in de keukenstream, Wendy boven en toch hoor ik haar in de keuken
Zoe moet echt de politiek in...quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef xsaskiax het volgende:
Nou er is weer geknuffeld en Zoë voelt zich weer helemaal zoals zij het zelf graag wil en ze mag weer met Wendy en Babette mee mutsen...... ik ben benieuwd of Wendy en Babette haar ook echt geloven (ik hoop het niet).
Dat is zeker waar.En met een beperkt budget.quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Toch is ook dit weer een maaltijd waar niemand dood aan zal gaan
Ah zo, dacht dat regie aan het mixen wasquote:Op zondag 23 april 2023 18:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze zijn naar wc gegaan, daarvoor nog geknuffeld met Zoë en nu gaan ze roken.
Eunice heeft eten gepakt van de kookgrop morgen
Terechtquote:Op zondag 23 april 2023 18:42 schreef xsaskiax het volgende:
Heel fijn, Eunice heeft de kaassoufflés gebruikt, Janet zei dat het mocht zegt ze.....
Wendy is hier behoorlijk gepikeerd over dat ze het niet aan haar heeft gevraagd.
Tapijtjequote:Op zondag 23 april 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Met mutsje in de hand
"je hebt het goed gedaan"
[ afbeelding ]
Dan had ik Wendy vriendelijk naar Janet verwezen.quote:Op zondag 23 april 2023 18:44 schreef OmaJacky het volgende:
En gedoe over de kaassouflees. Die heeft eunice op advies van Janet gepakt voor zoe en Jasper. Die waren voor morgen bedoeld.
Wendy best beetje boos dat Janet heeft gezegd dat het goed was. Dat moet je aan mij vragen eunice niet aan Janet die heeft er niks mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |