Rode bloedzakken ging wat dat betreft wel goedquote:
Nee eerst een biertje pakkenquote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor 50km solo Evenepoel?
Ja dit gaat vrij saai worden vrees ikquote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor 50km solo Evenepoel?
Dus? Alsof iemand kan volgenquote:Op zondag 23 april 2023 15:41 schreef Blik het volgende:
Mooi dat Quick-Step een plan heeft, maar dat iedereen weet dat dat plan is dat Remco op de
redoute gaat demarreren
Ook alleen maar dankzij Rini.quote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Rode bloedzakken ging wat dat betreft wel goed
Luik is net heel lang een vreselijke koers geweest. Ik vind het de laatste jaren net een stuk leuker dan in begin jaren '10.quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef TommyL0204 het volgende:
De laatste jaren is zelfs de Gold Race leuker dan Luik. Dat was ooit wel anders
quote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor 50km solo Mollema?
Bovendien een liefhebber pur sang, anders doe je dit nietquote:Op zondag 23 april 2023 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Valverde gewonnen in een ander koers vandaag. Wat blijft het toch een baas.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar de geheimzinnigheid over een masterplan dat zo straightforward is is ook een beetje treurigquote:
Toch een hinderlijke onderbreking van Karl zijn verhaal.quote:Op zondag 23 april 2023 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt voor je bijdrage Mollema.
Het plan dat vermoedelijk was opgesteld in de veronderstelling dat Pogacar in koers zou zijn en sindsdien uit het raam is gegooid.quote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar de geheimzinnigheid over een masterplan dat zo straightforward is is ook een beetje treurig
Quickstep heeft niet echt de ploeg om een ander plan te verzinnen lijkt mijquote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het plan dat vermoedelijk was opgesteld in de veronderstelling dat Pogacar in koers zou zijn en sindsdien uit het raam is gegooid.
Eendagsvlieg.quote:Op zondag 23 april 2023 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
Hermans heeft een dramatisch ardennen drieluik op deze manier
R.EV op een nattig wegdek, ik zou nog even wachtenquote:
God kan ook er voor kiezen te wachten, de trekjes blijven toch wel rijden en bergop is hij duidelijk de beste.quote:Op zondag 23 april 2023 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Pidcock knikt nee...dit wordt de volgende persona non grata in Vlaanderen.
Ze hebben geleerd van vorige week. Helpende auto's uit het zich houden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de regisseur heeft beide demarrages gemist.
Na 3 weken Giro komt daar alleen nog poeder uitquote:Op zondag 23 april 2023 16:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De vrouw van Karrel kan opgelucht adem halen, die heeft geen munitie meer de komende weken.
In tegenstelling tot wat hier rijdt zal Roglic in elk geval proberen te winnen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oef, wat een overmacht. Hopenlijk een sterke Roglic voor een mooi duel in de Giro, maar ik denk dat Remco te sterk zal zijn.
Hier is weinig tegen te beginnen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat hier rijdt zal Roglic in elk geval proberen te winnen.
Toch ben ik nog altijd niet overtuigd van Hem als klimmer. Zodra het boven de 2000m gaat heeft hij doorgaans een probleem. Daar kom je mee weg in de Vuelta maar in de Giro is dat een ander paar mouwen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oef, wat een overmacht. Hopenlijk een sterke Roglic voor een mooi duel in de Giro, maar ik denk dat Remco te sterk zal zijn.
*insert foto van Wout aan de tafel toen Remco WK won in Australië*quote:Op zondag 23 april 2023 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
De Wout is op deze manier ook rap op weg naar de tweede viool.
Pog kan zo'n nummer normaal ook opvoeren dus ik zou niet te snel conclusies trekkenquote:Op zondag 23 april 2023 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier is weinig tegen te beginnen.
Zoals Sierra Nevada op 2500 meter waar hij de betere was van Roglic bedoel je?quote:Op zondag 23 april 2023 16:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toch ben ik nog altijd niet overtuigd van Hem als klimmer. Zodra het boven de 2000m gaat heeft hij doorgaans een probleem. Daar kom je mee weg in de Vuelta maar in de Giro is dat een ander paar mouwen.
Dat was hij daar niet.quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zoals Sierra Nevada op 2500 meter waar hij de betere was van Roglic bedoel je?
Hij heeft het toch juist over de concurrentie die hier nog is? Die kunnen niet zoveel meer doen..quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pog kan zo'n nummer normaal ook opvoeren dus ik zou niet te snel conclusies trekken
Ja, maar die telde ik vanwege de val niet mee.quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pog kan zo'n nummer normaal ook opvoeren dus ik zou niet te snel conclusies trekken
Roglic vindt dit niet passen in de voorbereiding op de Giro. Mathieu en Wout gaan dit ook niet kunnenquote:Op zondag 23 april 2023 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis wel veel "grote" namen.
Okay, Pagacar is gevallen en opgegeven. Maar waarom doen de andere grote namen niet mee? Roglic? (of ligt hij in de lappenmand? WVA en MVDP zouden dit ook kunnen, maar er moet natuurlijk ergens een keuze gemaakt worden.
Die enge Deense skelet gaat nu probleemloos de tour winnenquote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef Dutch_view het volgende:
Jammer voor de Tour aldus Jose, lijkt me wat te vroeg voor conclusies?
Wout moet dit wel kunnen, maar hij zette dit jaar alles op alles om een kasseimonument te winnen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roglic vindt dit niet passen in de voorbereiding op de Giro. Mathieu en Wout gaan dit ook niet kunnen
Tip: zoek eens op hoe drafting werkt voordat je dit soort uitspraken doet.quote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij kon niet mee en verloor 15 seconden, hoezo beter dan Rogla?
Dat lijkt me ook te voorbarig ja, een rustperiode zou er nu sowieso komenquote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef Dutch_view het volgende:
Jammer voor de Tour aldus Jose, lijkt me wat te vroeg voor conclusies?
Riis maakt een rentree? Of Rasmussen?quote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die enge Deense skelet gaat nu probleemloos de tour winnen
Tegen deze tegenstand niet.quote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben van mening dat een steengoede WVA of een MVDP LBL kan winnen!
Die visverwerker bedoel jequote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die enge Deense skelet gaat nu probleemloos de tour winnen
Vooral een gevalletje mazzel lijkt me zo te zien..relatief gezien dan.quote:
Hij moet dit zeker kunnen, maar geloof niet dat hij Evenepoel kan volgen, ook niet in topvorm. Maar mogelijk doet hij een keer een pogingquote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout moet dit wel kunnen, maar hij zette dit jaar alles op alles om een kasseimonument te winnen.
Vingegaard past wel in het rijtje.quote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Riis maakt een rentree? Of Rasmussen?
Gelijk declareren bij de ploeg.quote:
Ok, dan was hij was veel beter dan Roglic.quote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tip: zoek eens op hoe drafting werkt voordat je dit soort uitspraken doet.
Dat klopt.quote:Op zondag 23 april 2023 16:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ok, dan was hij was veel beter dan Roglic.
quote:
"Vroeger" was dat de enige manier voor hem om te winnen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Elk monument tot nu toe dus solo gewonnen. Jeetje.
En allemaal met een aanval op het moment dat iedereen het verwacht. Elke keer simpelweg de sterkste.quote:Op zondag 23 april 2023 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Poga is geen wieltjeszuiger.quote:Op zondag 23 april 2023 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
de scenario met pogacar zou zijn:
Pogacar zat in zijn wiel
En Pogacar won de sprint van Remco.
Daar had Remco ook vertrouwen in hè!quote:Op zondag 23 april 2023 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
de scenario met pogacar zou zijn:
Pogacar zat in zijn wiel
En Pogacar won de sprint van Remco.
Ik vergeet G-W. Maar nee, in Roubaix was Kindermepper niet persé sterker dan Wout denk ik?quote:Op zondag 23 april 2023 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En allemaal met een aanval op het moment dat iedereen het verwacht. Elke keer simpelweg de sterkste.
bedoel gewoon dat ze nu op dit moment samen zouden rijden richting de meet.quote:
Fixed.quote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder evenepoel zou je nu wel een vreemde leuke koerssituatie hebben.
Massasprint in luikquote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder evenepoel zou je nu wel een vreemde koerssituatie hebben.
Sowieso niet minder.quote:Op zondag 23 april 2023 16:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vergeet G-W. Maar nee, in Roubaix was Kindermepper niet persé sterker dan Wout denk ik?
Jammer van het weer voor de foto's.quote:Op zondag 23 april 2023 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk die zeer terechte zege in de regenboog.
Vorig jaar ook met opeens een sprint van een grote groep erachterquote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder evenepoel zou je nu wel een vreemde koerssituatie hebben.
Opmerkelijk inderdaadquote:Op zondag 23 april 2023 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Edit. Gent-Wevelgem niet natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
De Giro kunnen schriftelijk afdoen volgens Karrel.mwaahhh met een goede Roglic heeft de Rem een probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Is nochtans een wielerklassieker. Er hadden inderdaad "grotere" namen mogen starten.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Evenepoel wint weer eens tegen een G-peloton
quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
De Giro kunnen schriftelijk afdoen volgens Karrel.Net als de Ronde van Catalonië?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goede Roglic die ook nog eens 3 weken lang op de fiets blijft zitten is alleen niet zo evident.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mwaahhh met een goede Roglic heeft de Rem een probleem.
Als beide in normale doen zijn dan zijn ze aan elkaar gewaagd.quote:
Ik onderschat Roglic niet. Als hij op de fiets blijft zie ik die ook winnen, maar ja, als….quote:Op zondag 23 april 2023 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als beide in normale doen zijn dan zijn ze aan elkaar gewaagd.
Roglic onderschatten is een beetje dom.
Pogi had hier minuten voor gereden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bedoel gewoon dat ze nu op dit moment samen zouden rijden richting de meet.
Volgende week nog Rund um den Henninger Turm, daarna is het voorjaar echt afgelopen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Het voorjaar duurt net een week te lang
Heerlijk dit copium.quote:Op zondag 23 april 2023 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pogi had hier minuten voor gereden.
Hmmm zou het moeten zien om het te geloven .quote:Op zondag 23 april 2023 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die was nu al gefinished.quote:Op zondag 23 april 2023 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In 1980 had je pas echt serieuze verschillenquote:Op zondag 23 april 2023 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Laatste keer dat het verschil naar nummer twee groter dan een minuut was:
https://www.procyclingstats.com/race/liege-bastogne-liege/2009
Van minder ver meen ik? Ging Andy niet solo vanaf de Valkenrots?quote:Op zondag 23 april 2023 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Laatste keer dat het verschil naar nummer twee groter dan een minuut was:
https://www.procyclingstats.com/race/liege-bastogne-liege/2009
Gelukkig weet Steef dat!quote:Op zondag 23 april 2023 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Van minder ver meen ik? Ging Andy niet solo vanaf de Valkenrots?
quote:Op zondag 23 april 2023 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig weet Steef dat!
Won how:18 km solo
Het regentquote:Op zondag 23 april 2023 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaan er nog mensen zo uit het raam hangen voor Hem?
Ik heb de hele vensterbank vol kaarsjes staan voor Robbie, ga die nu niet allemaal aan de kant zetten daarvoor.quote:Op zondag 23 april 2023 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Ducrot is met pensioen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat geldt voor Evenepoel dan ook wel weerquote:Op zondag 23 april 2023 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een goede Roglic die ook nog eens 3 weken lang op de fiets blijft zitten is alleen niet zo evident.
Wel staan voor deze demonstratiequote:Op zondag 23 april 2023 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Mondjes gesnoerd. Ja, van wie eigenlijk, want er was niemand van belang.quote:
Finale bidonnetjequote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Marcoss het volgende:
Pidcock toch prima hersteld, niet verwacht
Liet zich gewoon afzakken nadat de winnaar wegreed.quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Marcoss het volgende:
Pidcock toch prima hersteld, niet verwacht
Heb ik gemist, pics?quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Dutch_view het volgende:
De mannelijkheid van Hem komt wel duidelijk in beeld op dat wit
De vorige 2x dat hij dat deed, verloor hij nog een kwartier in een paar kilometer, nu herstelde hij zich welquote:Op zondag 23 april 2023 16:55 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Liet zich gewoon afzakken nadat de winnaar wegreed.
Opmerkelijk ja. Die andere Belgische topper, vd Poel, is ook al zo’n talenwonder,quote:Op zondag 23 april 2023 16:57 schreef Centenbak het volgende:
Hij kan wel supergoed Frans, wat een alleskunner!
Toen VDBgod won moest de gehele top-4 van vandaag nog geboren, en een deel zelfs nog verwekt wordenquote:
Die was benauwd van de uitlaatgassen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Poog had tenminste nog een versnelde ademhaling na de finish.
quote:Op zondag 23 april 2023 17:01 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Die was benauwd van de uitlaatgassen.
Nog twee en halve maand tot de Tour. Genoeg tijd om te herstellen dus.quote:Op zondag 23 april 2023 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Linkerpols gebroken voor Pogi.
Visafslag wint hier de Tour.
42equote:Op zondag 23 april 2023 17:01 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En Wout Poels dan? Die was toch koning LBL?
Waaromquote:Op zondag 23 april 2023 17:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
Rob van Gameren is ook in Luik
https://imgur.com/a/VFZhCko
Over 2,5 maand is de Tour al wel even bezigquote:Op zondag 23 april 2023 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog twee en halve maand tot de Tour. Genoeg tijd om te herstellen dus.
Die won 1x met een enorme uitschieter jaquote:Op zondag 23 april 2023 17:01 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En Wout Poels dan? Die was toch koning LBL?
Hmmm, verdachte omstandighedenquote:Op zondag 23 april 2023 17:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die won 1x met een enorme uitschieter ja
Nu lekker de supercompensatie zijn werk laten doen en hij vliegt in de Tour. Ook kan de ploegdokter nog extra pijnstillers legaal voorschrijven, zodat hij pijnlijke benen niet voelt...quote:Op zondag 23 april 2023 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Linkerpols gebroken voor Pogi.
Visafslag wint hier de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |