Rode bloedzakken ging wat dat betreft wel goedquote:
Nee eerst een biertje pakkenquote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor 50km solo Evenepoel?
Ja dit gaat vrij saai worden vrees ikquote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor 50km solo Evenepoel?
Dus? Alsof iemand kan volgenquote:Op zondag 23 april 2023 15:41 schreef Blik het volgende:
Mooi dat Quick-Step een plan heeft, maar dat iedereen weet dat dat plan is dat Remco op de
redoute gaat demarreren
Ook alleen maar dankzij Rini.quote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Rode bloedzakken ging wat dat betreft wel goed
Luik is net heel lang een vreselijke koers geweest. Ik vind het de laatste jaren net een stuk leuker dan in begin jaren '10.quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef TommyL0204 het volgende:
De laatste jaren is zelfs de Gold Race leuker dan Luik. Dat was ooit wel anders
quote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor 50km solo Mollema?
Bovendien een liefhebber pur sang, anders doe je dit nietquote:Op zondag 23 april 2023 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Valverde gewonnen in een ander koers vandaag. Wat blijft het toch een baas.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar de geheimzinnigheid over een masterplan dat zo straightforward is is ook een beetje treurigquote:
Toch een hinderlijke onderbreking van Karl zijn verhaal.quote:Op zondag 23 april 2023 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt voor je bijdrage Mollema.
Het plan dat vermoedelijk was opgesteld in de veronderstelling dat Pogacar in koers zou zijn en sindsdien uit het raam is gegooid.quote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar de geheimzinnigheid over een masterplan dat zo straightforward is is ook een beetje treurig
Quickstep heeft niet echt de ploeg om een ander plan te verzinnen lijkt mijquote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het plan dat vermoedelijk was opgesteld in de veronderstelling dat Pogacar in koers zou zijn en sindsdien uit het raam is gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |