Owwquote:Op zondag 23 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens jou wel maar ik denk er anders over.
Jep, die staat met die messen te zwaaien tegen elkaar aan, niet oké.... hahaquote:Op zondag 23 april 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook geen kenner in maar ik heb begrepen dat Janet vooral de messen onschadelijk maakt
quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alleen het ventieltje niet vinden?
quote:
Wat denk je zelf???quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, die staat met die messen te zwaaien tegen elkaar aan, niet oké.... haha
Ik ben benieuwd of ze die wetsteen in het water heeft gehad..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Moraima het wordt dan is er eten genoeg.. de hele maand in overvloed worst en kipquote:Op zondag 23 april 2023 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lijkt me ook geen al te groot licht, ze wist gisteren niet eens hoe ze de naam van Jeffrey spelt en ik zie haar die trappen ook niet een paar keer per dag op en af gaan
quote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alleen het ventieltje niet vinden?
Want Moraima neemt een zak geld mee?quote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Moraima het wordt dan is er eten genoeg.. de hele maand in overvloed worst en kip
Dat was hilarischquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ze hebben het nog even over devan Erik
bijna al weer vergeten....mooi moment.
Die was leuk iddquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ze hebben het nog even over devan Erik
bijna al weer vergeten....mooi moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |