Owwquote:Op zondag 23 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens jou wel maar ik denk er anders over.
Jep, die staat met die messen te zwaaien tegen elkaar aan, niet oké.... hahaquote:Op zondag 23 april 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook geen kenner in maar ik heb begrepen dat Janet vooral de messen onschadelijk maakt
quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alleen het ventieltje niet vinden?
quote:
Wat denk je zelf???quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, die staat met die messen te zwaaien tegen elkaar aan, niet oké.... haha
Ik ben benieuwd of ze die wetsteen in het water heeft gehad..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Moraima het wordt dan is er eten genoeg.. de hele maand in overvloed worst en kipquote:Op zondag 23 april 2023 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lijkt me ook geen al te groot licht, ze wist gisteren niet eens hoe ze de naam van Jeffrey spelt en ik zie haar die trappen ook niet een paar keer per dag op en af gaan
quote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alleen het ventieltje niet vinden?
Want Moraima neemt een zak geld mee?quote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Moraima het wordt dan is er eten genoeg.. de hele maand in overvloed worst en kip
Dat was hilarischquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ze hebben het nog even over devan Erik
bijna al weer vergeten....mooi moment.
Die was leuk iddquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ze hebben het nog even over devan Erik
bijna al weer vergeten....mooi moment.
Uiteraard ... lekker belangrijkquote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wanhoop anti-nominatie vriendjes te paaien druipt uit al Babbels poriën
Ik vroeg me af of dat echt gebeurd was toen Bern het verteldequote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
White power van Esther heb ik ook gemist, had ik ook wel willen zien
Ik denk dat het wel echt gebeurd isquote:Op zondag 23 april 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat echt gebeurd was toen Bern het vertelde
Jammer dat we dat niet gezien hebben.
Heeft ze dat gezegdquote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
White power van Esther heb ik ook gemist, had ik ook wel willen zien
Het is ook geen vriendenuitje he, het is een spel om keiharde euro'squote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wanhoop anti-nominatie vriendjes te paaien druipt uit al Babbels poriën
Je komt nog eens iets te weten van de cabaret van Bern.quote:
Ik heb er toen wel wat over gelezen maar ik zie ook niet alles op streamsquote:Op zondag 23 april 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt nog eens iets te weten van de cabaret van Bern.
Wat een mens. Wil die beelden wel eens zienquote:
Heb je het cabaret van Bern niet gezien? Daar vertelde hij het, zeer de moeite waard om te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef Hoempah het volgende:
14-04-23 | stream 1 | cabaret show: je naam is gevallen met Bern [56 min 09 sec]
2023-2118
[ link | afbeelding ]
14-04-23 | stream 2 | cabaret show: je naam is gevallen met Bern [55 min 55 sec]
2022-2117
[ link | afbeelding ]
Ze zit er niet meer inquote:Op zondag 23 april 2023 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een mens. Wil die beelden wel eens zien
Rond welke tijd, anders moet ik 55min naar Bern luisterenquote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het cabaret van Bern niet gezien? Daar vertelde hij het, zeer de moeite waard om te kijken.
[..]
Weer van genotenquote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
11-01-23 | #1 | Erik is boos op de rokers [02 min 58 sec]
-
Dat weet ik niet, ik kan normaal ook niet naar Bern luisteren, maar dit is echt heel grappig.quote:Op zondag 23 april 2023 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rond welke tijd, anders moet ik 55min naar Bern luisteren
Dát verbaast mij al maanden, dat ze nog steeds niet iedereen om hun heen proberen eruit de trappen, er zijn mensen om veel minder vermoordquote:Op zondag 23 april 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen vriendenuitje he, het is een spel om keiharde euro's
Ja precies en dan denken sommigen nog dat ze vrienden voor het leven zijnquote:Op zondag 23 april 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát verbaast mij al maanden, dat ze nog steeds niet iedereen om hun heen proberen eruit de trappen, er zijn mensen om veel minder vermoord
Van hun budget kunnen ze echt wel elke dag dat eten.. het is maar net hoe je het inkoopt. Moet ze natuurlijk wel zorgen dat ze niet door Marciano en Isaac wordt gemanipuleerd onopgemerkt hun kooldampen een groter budget te geven. De kokers ebben nu bij Wendy een budget van 90 euro per dag n voor dat bedrag lukt dat zekerquote:
Die heb ik nog nooit iets leuks aan zien hebben.. haar kleding is net zo ouderwets en saai als zijzelf..quote:Op zondag 23 april 2023 13:31 schreef pingu66 het volgende:
Die kleding van Sasha komt echt uit het jaar nul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |