En nu mag Bern dit doenquote:Op zondag 23 april 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En er is niemand gevraagd, ze zijn er gewoon bij komen zitten. Zoë denkt zelf dat ze verstandig en heel volwassen is maar wat ze altijd laat zien is een verwend meisje dat de hele dag geëntertaind wil worden en als ze even geen aandacht krijgt om haar heen gaat schoppen.
Is die ruzie ook op beeld geweest?quote:Op zondag 23 april 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
Hebben JW en Erik het al over hun “ruzie” gehad van gisteravond tijdens het dammen?
Heb ik niet gezien.quote:
Dat gebeurt niet elke vrijdag.quote:Op zondag 23 april 2023 12:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zoe haalt van alles uit en schuilt zich achter de rug van Babette. Zoals iedere vrijdag bier weghalen en in haar kast verstoppen.
Tweede filmpje in deze post Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4quote:
Ahh wel dusquote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweede filmpje in deze post JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ik had een verkeerd linkje gepost, de juiste staat nu in mijn post.quote:
Ik snap em ff niet meer .. ik ga wel ff kijken , want ik zie nu alleen Eunie en JW die het erover hebben maar niet die ruzie zelfquote:Op zondag 23 april 2023 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een verkeerd linkje gepost, de juiste staat nu in mijn post.
Ja precies , dus de ruzie zelf is niet te zien geweestquote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef Hoempah het volgende:
Het is alleen de kant van JW want wat er echt gebeurde mochten we niet zien natuurlijk.
Ahh je bent erweerquote:Op zondag 23 april 2023 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, uurfilmpjes van gisteren staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5
quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweede filmpje in deze post Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ow ik dacht dat daar het hele akkefietje te zien wasquote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap em ff niet meer .. ik ga wel ff kijken , want ik zie nu alleen Eunie en JW die het erover hebben maar niet die ruzie zelf
ik zag wel dat stukje tussen Eunie en Jwquote:Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat daar het hele akkefietje te zien was
Ik had het ook graag gezien maar dus niet op stream geweest. Het lijkt me wel dat dit wel in de uitzending zal komen.. Erik is er bij betrokken dus ja dat wordt wel uitgezonden denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet de ruzie zelf
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niksquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had het ook graag gezien maar dus niet op stream geweest. Het lijkt me wel dat dit wel in de uitzending zal komen.. Erik is er bij betrokken dus ja dat wordt wel uitgezonden denk ik.
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niks
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijkenquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niks
Daarom minder kijkenquote:Op zondag 23 april 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.
Het wordt steeds minder interessant om je abonnement op Videoland te houden.
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijken.
Ze zullen daar bij Febo ook wel achter zijn, dat in K5 te horen hebben gekregen "dingen te moeten blijven doen" niet veel meer helpt tegenwoordigquote:Op zondag 23 april 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.
Het wordt steeds minder interessant om je abonnement op Videoland te houden.
Eensquote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.
Ik ben helemaal klaar met die kleuterquote:Op zondag 23 april 2023 12:37 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft weinig zinnigs te melden voor haar managersplannen. Maar wel lief dat Rupi haar een beetje helpt
Ze roddelen werkelijk allemaalquote:Op zondag 23 april 2023 12:40 schreef lojanda het volgende:
Ook Janet hoor je steeds vaker roddelen en slecht praten over andere bewoners.. het zijn toch niet altijd dezelfde die het doen.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh toen Sjeffie manager was, wassie er klaar mee dat Maddie steeds haar 24u aanvroeg zodat ze het gevoel had op elk moment naar huis te kunnen...
Zegt Jankmuil Exit-Zeikert Sjeffie
Er komt volgens mij juist steeds minder van dat soort zaken op streamquote:Op zondag 23 april 2023 12:43 schreef ledn81 het volgende:
Janet : "Dat zeggen ze hiernaast toch ook altijd, gewoon genieten"
Goedzo FEBO. Meer drank een feestjes en minder klaverjassen. Maar wel graag op stream
Om haar vervolgens op een later tijdstip weer bij de mongolen en idioten te plaatstenquote:Op zondag 23 april 2023 12:41 schreef engine het volgende:
Bij Janet zet Jeff weer een ander gezicht op.
Marciano is veel erger, meedoen met wie te nomineren, maar wanneer de genomineerde nog zijn of haar overlevingstest moet afleggen, komt hij naar de genomineerde toe om te zeggen dat hij anders heeft gestemd.quote:Op zondag 23 april 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Jeff nu met Janet in gesprek over Bern.. Jeff heeft het over het gesprek wat hij had met Bern en Babette in k4.
Jeff snapt niet dat Bern nooit naar hem toe is gekomen en nooit met hem in gesprek is gegaan.
Bern gaf ook aan in dat gesprek voor de veilige weg te kiezen om geen doelwit te zijn.. Joh dat hadden we nog niet gezienEcht een zak hooi hoor die gast.
Marciano is ook zeker iemand die buiten schot wil blijven..quote:Op zondag 23 april 2023 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marciano is veel erger, meedoen met wie te nomineren, maar wanneer de genomineerde nog zijn of haar overlevingstest moet afleggen, komt hij naar de genomineerde toe om te zeggen dat hij anders heeft gestemd.
Bang de lul te zijn bij overleving.
Marciano is een laffe hondquote:Op zondag 23 april 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano is ook zeker iemand die buiten schot wil blijven..
'Provocatie' noem je dit ook wel of 'streamertje pesten' dus ben er helemaal klaar mee!quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijken.
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat benquote:Op zondag 23 april 2023 12:54 schreef lojanda het volgende:
Babette houdt alsjeblieft op met verantwoording af te leggen over dat eeuwige kut kratje bier.. Laar ze het heen en weer krijgen!!
Al dagen is ze bezig, maar ze zit er niet mee hoorquote:Op zondag 23 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat ben
Dat was al duidelijk dat jij dat vindtquote:Op zondag 23 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat ben
Het is dat jullie reacties maakt dat ik nog wil blijven reageren maar zo niet was ik allang afgehaaktquote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.
en de shakes niet te vergetenquote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Erik is een beetje aangekomen, mede door meer voedsel en af en toe bij jatten uit de keuken en de leftovers van anderen
-onnodig-quote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk dat jij dat vindt
quote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Erik is een beetje aangekomen, mede door meer voedsel en af en toe bij jatten uit de keuken en de leftovers van anderen
En stiekem eten vanuit zijn kast in de slaapkamer.. stel dat hij iets zou moeten delen.. dan was hij niet wat aangekomen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
'Breng me mijn koffie!'quote:Op zondag 23 april 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Zoë wil ervaring op doen in het management
Al drie dagenquote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al dagen is ze bezig, maar ze zit er niet mee hoor
Die gaat echt op haar cv zetten dat ze als manager heeft gewerktquote:Op zondag 23 april 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Zoë wil ervaring op doen in het management
Voor Babette is het nog niet duidelijkquote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk dat jij dat vindt
Omdat het ook niet zo isquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor Babette is het nog niet duidelijk
Nu gaat ze dreigenquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef engine het volgende:
"Zo kan ik nog duizend en één dingen op noemen.."
Oh jee Babbel gaat dit nog als uitdaging zien
Wel al een echte manager. Ze ligt erbij en doet niksquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef Puzzie het volgende:
laat Zoe maar lekker op haar bek gaan
[ afbeelding ]
Ja , ik gun haar een moeilijke maand , hoop wel dat ze wintquote:Op zondag 23 april 2023 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel al een echte manager. Ze ligt erbij en doet niks
In je eerdere posting moest ze er niet meer over beginnenquote:
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vindenquote:Op zondag 23 april 2023 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik gun haar een moeilijke maand , hoop wel dat ze wint
als haar dat gaat lukken...... dat is echt nog even afwachten... taal is niet haar sterkste kant (ik wil die mailtjes dan weleens lezenquote:Op zondag 23 april 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die gaat echt op haar cv zetten dat ze als manager heeft gewerkt. Zou ze er ook bijzetten om welke taken het ging.. mailtjes sturen en online boodschappen bestellen
Is ook prima ,maar Zoe heeft altijd een grote waffel dat het een makkie is , dat zij dat makkelijk kan , dus doe dan maarquote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vinden
Dat gaat ze toch allemaal niet zelf doen denk ik en daarom heb ik er dan ook niet zoveel zin in.quote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als haar dat gaat lukken...... dat is echt nog even afwachten... taal is niet haar sterkste kant (ik wil die mailtjes dan weleens lezen) en over rekenen zullen we het maar niet hebben
Dat vertelde ze eerder al tegen Jeffrey in de kas.... het is echt een punt van ergernis, Kenzy die zoveel commentaar heeft en zelf nog erger isquote:Op zondag 23 april 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
Janet over Kenzy? die hard met Marciano zat te praten
Ik heb het nu over het gelieg en bedrieg wat ze volgens jou doet.quote:Op zondag 23 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In je eerdere posting moest ze er niet meer over beginnen
ik snap jequote:Op zondag 23 april 2023 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat ze toch allemaal niet zelf doen denk ik en daarom heb ik er dan ook niet zoveel zin in.
Ik ben er zelf ook geen kenner in maar ik heb begrepen dat Janet vooral de messen onschadelijk maaktquote:
Voor mij liever geen van beiden en hoop dat Moraima een kans waagtquote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vinden
Doet ze toch ookquote:Op zondag 23 april 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het nu over het gelieg en bedrieg wat ze volgens jou doet.
Die lijkt me ook geen al te groot licht, ze wist gisteren niet eens hoe ze de naam van Jeffrey spelt en ik zie haar die trappen ook niet een paar keer per dag op en af gaanquote:Op zondag 23 april 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij liever geen van beiden en hoop dat Moraima een kans waagt
Volgens jou wel maar ik denk er anders over.quote:
Spoiler van Tule© ?quote:Op zondag 23 april 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh Fritsie.... hier zijn toch spoilers voor uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |