Griep en erge keelontsteking maar moet werken neefquote:Op zondag 23 april 2023 10:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom 600gr? Verstandskiezen getrokken?
Heb alleen die chonkersquote:Op zondag 23 april 2023 10:06 schreef PS. het volgende:
En anders neem je maar 3x 200, met je gezeur altijd
Dat moet je bij ibuprofen juist niet doen als je geen maagzweer wil.quote:Op zondag 23 april 2023 10:10 schreef Scuidward het volgende:
Mag je die dingen niet halveren van big pharma?
Zit geen breekstreepje opquote:Op zondag 23 april 2023 10:10 schreef Scuidward het volgende:
Mag je die dingen niet halveren van big pharma?
quote:Op zondag 23 april 2023 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Griep en erge keelontsteking maar moet werken neef
Waarom meld je je niet gewoon ziek? Dit lijkt mij een valide reden?quote:Op zondag 23 april 2023 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oke zus.quote:Op zondag 23 april 2023 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
ziek = ziekquote:Op zondag 23 april 2023 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Roos kennende zal het wel zijn omdat het een zondag is, dus meer loonquote:Op zondag 23 april 2023 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoezo ga jij werken als je ziek bent.
Je zou maar miljoenen hebben maar toch ziek naar werk gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is een soort aandacht topic om zichzelf in te dekken en kijk "hoe goed ik ben" beeld te creëren.quote:Op zondag 23 april 2023 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet gewoon ziek? Dit lijkt mij een valide reden?
net of iemand haar gelooft...quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is een soort aandacht topic om zichzelf in te dekken en kijk "hoe goed ik ben" beeld te creëren.
Heeft dat zelfde effect?quote:Op zondag 23 april 2023 10:06 schreef PS. het volgende:
En anders neem je maar 3x 200, met je gezeur altijd
Slikken ben je niet vies van hé.quote:Op zondag 23 april 2023 10:19 schreef Speedfight het volgende:
Zit allemaal in je hoofd. Niet over nadenken, gewoon slikken. Je slikt veel grotere stukken kip of happen brood in 1 keer door. Je blokkeert puur door je eigen gedachten dat t te groot zou zijn.
quote:
Sorry mopquote:
Omdat ik tig keer per jaar ziek ben zeker 5/6 keer en dat vindt baas niet zo leukquote:Op zondag 23 april 2023 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoezo ga jij werken als je ziek bent.
Maakt toch niet uit? Binnen een paar weken zouden jouw miljoenen toch gestort worden?quote:Op zondag 23 april 2023 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat ik tig keer per jaar ziek ben zeker 5/6 keer en dat vindt baas niet zo leuk
Oei scherp!quote:Op zondag 23 april 2023 14:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Binnen een paar weken zouden jouw miljoenen toch gestort worden?
Dan heb je wel een heeeeel slechte gezondheid.quote:Op zondag 23 april 2023 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat ik tig keer per jaar ziek ben zeker 5/6 keer en dat vindt baas niet zo leuk
Moet je eens wat gezonder eten ipv alleen witbrood, patat en appelmoes.quote:Op zondag 23 april 2023 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Appelmoes thoughquote:Op zondag 23 april 2023 14:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Moet je eens wat gezonder eten ipv alleen witbrood, patat en appelmoes.
Met miljoenenwinst in de loterij had het mij geen kut kunnen schelen wat de baas ervan vindt. Wat wil hij dan gaan doen, jou ontslaan met je miljoenen?quote:Op zondag 23 april 2023 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
De baas gaat daar niet over. Als hij het niet vertrouwt schakelt hij de bedrijfsarts maar in.quote:Op zondag 23 april 2023 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je dat slik-probleem ook niet meerquote:Op zondag 23 april 2023 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
Gewoon 5mg china white in je arm zetten en je kan als een malle door.
Je vraagt de vraag aan een broeder. Dat zijn wij niet.quote:Op zondag 23 april 2023 10:05 schreef roos94 het volgende:
Heb van die chonkers 600 mg ibus
Maar die shit glijdt op je keel. Normaal leg ik het achterop me tong. Met paracetamol werkt dat goed want het is beetje stug. Maar dit ibuprofen is net glibber
Dat werkt dus niet prima want anders was ik niet aan de ibu gegaan. Paracetamol deed niks.quote:Op zondag 23 april 2023 22:49 schreef DoubleDip het volgende:
Waarom niet gewoon paracetamol? Is minder sterk en minder bijwerkingen. Maar werkt prima als je je ziek voelt.
Griepklachten gaat beter alleen die keelpijn is echt bijzonder hardcore alsof ik elke keer een schuurpapier doorslik waar spijkers aanzittenquote:
Slikken gquote:Op maandag 24 april 2023 05:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Griepklachten gaat beter alleen die keelpijn is echt bijzonder hardcore alsof ik elke keer een schuurpapier doorslik waar spijkers aanzitten
Dm trouwens sorryquote:Op maandag 24 april 2023 05:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Griepklachten gaat beter alleen die keelpijn is echt bijzonder hardcore alsof ik elke keer een schuurpapier doorslik waar spijkers aanzitten
Beterschap!quote:Op maandag 24 april 2023 05:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat werkt mrt ibu averechtsquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Gewoon je mond natmaken en doorslikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |