neenquote:Op zondag 23 april 2023 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohmaar als je die mensen verder niet kent is het gewoon een bankje toch?
Ga je voor de regen nog even in je tuintje chillen? Of ben je daar te verkouden voor?quote:Op zondag 23 april 2023 10:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja prima, beetje vermoeid maar dat hoort bij een verkoudheidje
Wat is hybride nou weer?quote:Op zondag 23 april 2023 10:53 schreef Crack_ het volgende:
Moest wel al mn lessen omzetten naar hybride, onzin, gedoe
Ik ben aan het werkquote:Op zondag 23 april 2023 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je voor de regen nog even in je tuintje chillen? Of ben je daar te verkouden voor?
deel van de klas online, deel fysiek aanwezig (en ik online want coronaquote:
Ik ga ook maar eens op stap nu de zon nog een beetje schijntquote:Op zondag 23 april 2023 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeuwwwwwwww, even een lekker verwenkoffietje
Even wachten tot de phonna is opgeladen en dan gaan we lekker naar buiten
quote:
Verschijn je dan op een projector met je verkouden hoofd?quote:deel van de klas online, deel fysiek aanwezig (en ik online want corona)
"Ja, want meer stapjes is meer hapjes."quote:Op zondag 23 april 2023 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens op stap nu de zon nog een beetje schijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
die schijnt voorlopig nog welquote:Op zondag 23 april 2023 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens op stap nu de zon nog een beetje schijnt
Ja, ik ga naar het stadion. Wel mijn laatste PSV -Ajax in het stadion waarschijnlijk...quote:Op zondag 23 april 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Bos! Ga je voetbal kijken vanmiddag?
Ik las al eerder dat je geen seizoenskaart meer ging kopen. Vind je het niet leuk meer?quote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar het stadion. Wel mijn laatste PSV -Ajax in het stadion waarschijnlijk...
quote:Op zondag 23 april 2023 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja, want meer stapjes is meer hapjes."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben er ook mee bezig, moet nog al mijn vakantiedingen opruimenquote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Huishouden is weer gedaan. De Buda Mansion is weer netjes.
als je nog wat te doen zoekt, hier kan het ook wel netjes gemaakt wordenquote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Liggen al je jurkjes nog over de bank gedrapeerd?quote:Op zondag 23 april 2023 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er ook mee bezig, moet nog al mijn vakantiedingen opruimen
ONder andere. ook dat supportersgeweld de laatste tijd (Ja is er eigenlijk altijd wel geweest hoor). Maar vooral financieel: Ik wil gewoon een keer op vakantie kunnen en als ik hier mee stop bespaar ik op jaar basis toch snel 500 Euro)...quote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las al eerder dat je geen seizoenskaart meer ging kopen. Vind je het niet leuk meer?
Lekker hoorquote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Helaas, helaas, drukke middag voor de boegquote:Op zondag 23 april 2023 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nog wat te doen zoekt, hier kan het ook wel netjes gemaakt worden
jaquote:Op zondag 23 april 2023 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liggen al je jurkjes nog over de bank gedrapeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |