ja zal rare geluidjes van angst makenquote:Op zondag 23 april 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt nog wel rare geluidjes maken waardoor ze bang worden
Ben ik soms ook wel een beetje, maar ballie denkt altijd dat ik de bossen in ren om beertjes te gaan knuffelenquote:
Ik heb ook weinig zin om te eindigen als een berensnackje.quote:Op zondag 23 april 2023 10:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben niet echt een held met wilde dieren. als bv in zuid afrika bavianen op het parkeerterrein liepen ging ik ook de auto niet uit
zoals elk normaal mensquote:Op zondag 23 april 2023 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig zin om te eindigen als een berensnackje.
Misschien ga je van angst wel allemaal scheetjes laten, die beestjes willen ook niet vergast worden dus die rennen wel wegquote:Op zondag 23 april 2023 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal rare geluidjes van angst makenen ze ruiken vast met mijn sushi verslaving dat ik naar zalm smaak
das mijn enige verdedigings strategie die ik nog heb jaquote:Op zondag 23 april 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ga je van angst wel allemaal scheetjes laten, die beestjes willen ook niet vergast worden dus die rennen wel weg
Die weiger ik te plakken bij legoquote:
ja maar die hebben niet van die grote tanden ookquote:Op zondag 23 april 2023 10:40 schreef LTVDK het volgende:
En dat terwijl ongedierte als muggen jaarlijks miljoenen keer meer slachtoffers maken dan beren
Ja, daar moet een flinke boete op staan! "Meneer, wat bent u daar aan het doen? Kijk eens aan, is dat een memoriumbankje? Dat wordt een flinke prent!"quote:
ik snap het nietquote:Op zondag 23 april 2023 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar moet een flinke boete op staan! "Meneer, wat bent u daar aan het doen? Kijk eens aan, is dat een memoriumbankje? Dat wordt een flinke prent!"
Nee die zorgen gewoon dat je dagen of wekenlang van binnenuit wegrot met ondraaglijke pijn, bij een beer is het tenminste gewoon zo klaarquote:Op zondag 23 april 2023 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die hebben niet van die grote tanden ook
ik zit graag op bankjes en niet op truus, henk ,willem, oma, arjen of tineke haar favoriete plek met een plaquette met haar lievelings gedicht over waar mijn huis woont plus een gegraveerde foto en stervens datumquote:
mja, sommige sets hebben het wel echt nodig voor de complete ervaring..quote:
Klinkt als een heel gezellige warme groepquote:Op zondag 23 april 2023 10:43 schreef Ama het volgende:
Uch weer iemand in de rattengroep die haar ratjes in een hamsterkooi doet en niet wil luisteren. Arme beestjes. Ook nog eens zaagsel en alleen maar hamstersspeeltjes (een paar).
altijd een schuurmachine bij je hebbenquote:Op zondag 23 april 2023 10:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit graag op bankjes en niet op truus, henk ,willem, oma, arjen of tineke haar favoriete plek met een plaquette met haar lievelings gedicht over waar mijn huis woont plus een gegraveerde foto en stervens datum
ohquote:Op zondag 23 april 2023 10:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit graag op bankjes en niet op truus, henk ,willem, oma, arjen of tineke haar favoriete plek met een plaquette met haar lievelings gedicht over waar mijn huis woont plus een gegraveerde foto en stervens datum
Hoezo?quote:Op zondag 23 april 2023 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt als een heel gezellige warme groep
en een beitel en schroevendraaierquote:Op zondag 23 april 2023 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd een schuurmachine bij je hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |