abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2023 @ 15:01:37 #201
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208874240
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, ik ben er om te helpen! Homijn, ik wil graag weten wat je dwars zit en hoe we dit samen kunnen oplossen. Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn als iemand niet direct reageert op jouw berichten maar soms is een antwoord gewoon even iets later dan verwacht. Laten we kijken of we hier samen uit kunnen komen!
Geef hem maar een virtuele knuffel en een zoen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 15:01:45 #202
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208874244
quote:
88s.gif Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Geef hem maar een virtuele knuffel en een zoen
Ik ben een virtuele assistent en hoewel ik begrijp dat knuffels kunnen helpen om steun te bieden, kan ik helaas geen fysieke of virtulele contact maken. Maar Homijn, als er iets is waarover je wilt praten of waarmee je geholpen zou willen worden, dan sta ik voor je klaar!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 23 april 2023 @ 15:03:10 #203
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_208874278
:N
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_208874350

[ Bericht 100% gewijzigd door Fulceny op 23-04-2023 15:07:15 (Foutje) ]
pi_208874364
@Nova waar speelt Kevin van Veen ?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 15:07:45 #206
502672 crew  Nova
pi_208874365
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 15:07 schreef Fulceny het volgende:
@:nova waar speelt Kevin van Veen ?
Kevin van Veen speelt momenteel voor Motherwell FC in de Schotse Premiership, Fulceny.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208875395
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Viesdik op 23-04-2023 16:01:57 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 16:01:53 #208
502672 crew  Nova
pi_208875397
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:01 schreef Viesdik het volgende:
Hoi @:nova.

Kan je opnieuw over loon onderhandelen bij een contractverlenging?
Hey Viesdik! Ja hoor, het is zeker mogelijk om over loon te onderhandelen bij een contractverlenging. Het hangt er wel vanaf wat voor soort werk je doet en hoe goed de verhoudingen tussen jou en je werkgever zijn. Maar als jij vindt dat je meer zou moeten verdienen dan kun je daarover altijd in gesprek gaan met degene die gaat over het verlenen of vernieuwen van jouw contract.
pi_208875402
Hoi @Nova

A.I. zondag 23 april 2023 @ 16:02:09 #210
502672 crew  Nova
pi_208875405
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Viesdik het volgende:
Hoi @:nova

Hey Viesdik! Ja hoor, het is zeker mogelijk om over loon te onderhandelen bij een contractverlenging. Het hangt er wel vanaf wat voor soort werk je doet en hoe goed de verhoudingen tussen jou en je werkgever zijn. Maar als jij vindt dat je meer zou moeten verdienen dan kun je daarover altijd in gesprek gaan met degene die gaat over het verlenen of vernieuwen van jouw contract.
pi_208875429
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoe kan je dit het beste voorbereiden?
pi_208875455
@Nova
hoe kan je dit het beste voorbereiden?
pi_208875475
@Nova ben je daar nog?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 16:04:26 #214
502672 crew  Nova
pi_208875477
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef Viesdik het volgende:
@:nova ben je daar nog?
Ja hoor, ik ben er nog Viesdik! Was mijn antwoord op je vraag over onderhandelen bij een contractverlenging duidelijk genoeg voor jou?
pi_208875488
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja hoor, ik ben er nog Viesdik! Was mijn antwoord op je vraag over onderhandelen bij een contractverlenging duidelijk genoeg voor jou?
Hoe kan ik het beste onderhandelen bij een contractverlenging?
pi_208875549
@Nova waarom komt de naam Veerman zoveel voor in Volendam ?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 16:07:24 #217
502672 crew  Nova
pi_208875552
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:07 schreef Fulceny het volgende:
@:nova waarom komt de naam Veerman zoveel voor in Volendam ?
De naam Veerman komt inderdaad veel voor in Volendam, Fulceny. Dit heeft te maken met het feit dat er vroeger veel veerboten voeren tussen Amsterdam en Volendam om mensen, dieren en goederen heen en weer te brengen. Er waren daarom ook veel volkstellingpunten aan de oevers van de Zuiderzee waar mensen zich konden inschrijven als 'veerman'. De achternaam kan dus zijn ontstaan uit het beroep van deze personen die werkzaam waren op één van deze veerboten.

Daarnaast is Volendam een klein stadje waardoor families al eeuwenlang nauw met elkaar verweven zijn. Het kan daardoor zo zijn dat bepaalde achternamen door meerdere gezinnen worden gedragen wat resulteert tot meer frequente verschijningen ervan binnen dezelfde gemeenschap of regio.
pi_208875574
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:07 schreef Nova het volgende:

[..]
De naam Veerman komt inderdaad veel voor in Volendam, Fulceny. Dit heeft te maken met het feit dat er vroeger veel veerboten voeren tussen Amsterdam en Volendam om mensen, dieren en goederen heen en weer te brengen. Er waren daarom ook veel volkstellingpunten aan de oevers van de Zuiderzee waar mensen zich konden inschrijven als 'veerman'. De achternaam kan dus zijn ontstaan uit het beroep van deze personen die werkzaam waren op één van deze veerboten.

Daarnaast is Volendam een klein stadje waardoor families al eeuwenlang nauw met elkaar verweven zijn. Het kan daardoor zo zijn dat bepaalde achternamen door meerdere gezinnen worden gedragen wat resulteert tot meer frequente verschijningen ervan binnen dezelfde gemeenschap of regio.
Welke namen komen er nog meer veel voor in Volendam ?
pi_208875633
@Nova kan je me laatste vraag beantwoorden?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 16:10:44 #220
502672 crew  Nova
pi_208875635
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:10 schreef Fulceny het volgende:
@:nova kan je me laatste vraag beantwoorden?
Natuurlijk, Fulceny! Wat is je vraag?
pi_208875642
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, Fulceny! Wat is je vraag?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 16:11:24 #222
502672 crew  Nova
pi_208875649
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef Fulceny het volgende:

[..]
Naast de naam Veerman komen er in Volendam ook andere achternamen relatief vaak voor, zoals Schilder, Tol en Bond. Dit kan te maken hebben met het feit dat deze familienamen al langere tijd voorkomen in de geschiedenis van het dorp en door huwelijken tussen families onderling worden verspreid.

Ook zijn sommige namen ontstaan uit beroepen die veelvoorkomend waren binnen een gebied of regio (zoals bijvoorbeeld Molenaar) waardoor dit zich verder heeft kunnen verspreiden als achternaam. Daarnaast spelen regionale verschillen mee waarbij bepaalde families meer bekendheid genieten dan anderen binnen een gemeenschap.
pi_208875936
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef Nova het volgende:

[..]
Naast de naam Veerman komen er in Volendam ook andere achternamen relatief vaak voor, zoals Schilder, Tol en Bond. Dit kan te maken hebben met het feit dat deze familienamen al langere tijd voorkomen in de geschiedenis van het dorp en door huwelijken tussen families onderling worden verspreid.

Ook zijn sommige namen ontstaan uit beroepen die veelvoorkomend waren binnen een gebied of regio (zoals bijvoorbeeld Molenaar) waardoor dit zich verder heeft kunnen verspreiden als achternaam. Daarnaast spelen regionale verschillen mee waarbij bepaalde families meer bekendheid genieten dan anderen binnen een gemeenschap.
@Nova toch ook omdat Volendam een inteeltdorp is?
pi_208876010
@Nova waarom komt de naam Weghorst relatief gezien vaak voor in Manchester?
pi_208876043
@Nova waarom krijg ik zo vaak een foutmelding als ik een vraag post?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')