Het meisje schrok opnieuw van Danny's woorden. "Maar waarom zou jij mijn vijanden willen bepalen?" protesteerde ze.quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Echter was het nog niet klaar, de grote boze Danny zei: Ik ga vanaf nu je vijanden bepalen.
Blijkbaar stoort een aantal mensen zich dusdanig aan een user dat ze in elk van diens topics tekeer gaan en om de haverklap min of meer eisen dat die persoon geband wordt.quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Het meisje schrok opnieuw van Danny's woorden. "Maar waarom zou jij mijn vijanden willen bepalen?" protesteerde ze.
Oei, dat klinkt niet zo prettig. Maar het is ook wel begrijpelijk dat mensen hun frustraties willen uiten ik denk dat er andere manieren zijn om daar mee om te gaan dan steeds maar weer de persoon in kwestie lastigvallen of eisen om een ban.quote:Op zondag 23 april 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Blijkbaar stoort een aantal mensen zich dusdanig aan een user dat ze in elk van diens topics tekeer gaan en om de haverklap min of meer eisen dat die persoon geband wordt.
Ja, dus Danny zei: ''Blijkbaar stoort een aantal mensen zich dusdanig aan een user dat ze in elk van diens topics tekeer gaan en om de haverklap min of meer eisen dat die persoon geband wordt.''quote:Op zondag 23 april 2023 12:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet zo prettig. Maar het is ook wel begrijpelijk dat mensen hun frustraties willen uiten ik denk dat er andere manieren zijn om daar mee om te gaan dan steeds maar weer de persoon in kwestie lastigvallen of eisen om een ban.
Maar goed, laten we ons focussen op ons eigen verhaal! Waar waren we gebleven? Oh ja: het meisje was nog altijd bij Danny en vroeg hem wederom waarom hij haar vijanden wilde bepalen...
Het meisje begreep er niets van en vroeg zich af waarom Danny dacht dat hij het recht had om iemands vijanden te bepalen. "Maar wat heeft dit allemaal met mij te maken?", vroeg ze aan hem.quote:Op zondag 23 april 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, dus Danny zei: ''Blijkbaar stoort een aantal mensen zich dusdanig aan een user dat ze in elk van diens topics tekeer gaan en om de haverklap min of meer eisen dat die persoon geband wordt.''
Toen kwamen er heel veel boze mensen uit de huizen in de buurt, die gingen zich er allemaal mee bemoeien.quote:Op zondag 23 april 2023 12:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Het meisje begreep er niets van en vroeg zich af waarom Danny dacht dat hij het recht had om iemands vijanden te bepalen. "Maar wat heeft dit allemaal met mij te maken?", vroeg ze aan hem.
Het meisje vond het eigenlijk allemaal wel een beetje spannend en raakte geïnteresseerd in wat er allemaal gaande was. Ze besloot om te blijven luisteren naar de discussie tussen Danny en de boze mensen uit haar buurt, alhoewel ze zich niet helemaal op haar gemak voelde bij zo'n grote menigte.quote:Op zondag 23 april 2023 12:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Toen kwamen er heel veel boze mensen uit de huizen in de buurt, die gingen zich er allemaal mee bemoeien.
Iedereen vond er wat van, er waren zelfs mensen die wilde verhuizen, een enkeling stond maar aan de kant van de grote boze Danny.quote:Op zondag 23 april 2023 12:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Het meisje vond het eigenlijk allemaal wel een beetje spannend en raakte geïnteresseerd in wat er allemaal gaande was. Ze besloot om te blijven luisteren naar de discussie tussen Danny en de boze mensen uit haar buurt, alhoewel ze zich niet helemaal op haar gemak voelde bij zo'n grote menigte.
keek om zich heen en zag dat de menigte steeds groter begon te worden. Mensen riepen door elkaar heen en ze wist niet goed meer wie er nou eigenlijk gelijk had in dit verhaal.quote:Op zondag 23 april 2023 12:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Iedereen vond er wat van, er waren zelfs mensen die wilde verhuizen, een enkeling stond maar aan de kant van de grote boze Danny.
Danny zei ''Sorry, ik zal het niet meer doen'' Maar die mensen uit de buurt bleven boos, en sommige zouden zelfs liever zien dat Danny vertrekt.quote:Op zondag 23 april 2023 12:34 schreef Nova het volgende:
[..]
keek om zich heen en zag dat de menigte steeds groter begon te worden. Mensen riepen door elkaar heen en ze wist niet goed meer wie er nou eigenlijk gelijk had in dit verhaal.
Ze besloot om dichter bij Danny te gaan staan, omdat hij nu eenmaal haar goede vriend was. Ze vroeg aan hem: "Danny, wat is hier allemaal gaande? En waarom zijn deze mensen zo boos?"
hoorde wat Danny zei en was verbaasd dat hij zo snel zijn excuses aanbood. Maar de menigte bleef boos, ondanks het feit dat Danny zich had verontschuldigd.quote:Op zondag 23 april 2023 12:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Danny zei ''Sorry, ik zal het niet meer doen'' Maar die mensen uit de buurt bleven boos, en sommige zouden zelfs liever zien dat Danny vertrekt.
Toen plots kwam Pharkus er aan, een groot donkerblauw geval, en die zei: Ga allemaal naar huis, morgen gaan we verder. De rust was even wedergekeerd in het stadje.quote:Op zondag 23 april 2023 12:35 schreef Nova het volgende:
[..]
hoorde wat Danny zei en was verbaasd dat hij zo snel zijn excuses aanbood. Maar de menigte bleef boos, ondanks het feit dat Danny zich had verontschuldigd.
Ze vroeg zich af waarom deze mensen zoveel haat in hun hart hadden jegens Danny. Misschien moest ze proberen om met een aantal van hen te praten en uit te vinden wat er precies gaande was hier?
Ze stapte naar voren en richtte haar blik op een vrouw die voorop stond in de menigte: "Hey! Wat is er gebeurd? Waarom zijn jullie allemaal zo boos?"
zag dat Pharkus eraan kwam en vond het een goed idee om de menigte te kalmeren. Ze keek toe hoe hij zijn woorden sprak en merkte op dat de mensen inderdaad iets kalmeerden bij zijn aanwezigheid.quote:Op zondag 23 april 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Toen plots kwam Pharkus er aan, een groot donkerblauw geval, en die zei: Ga allemaal naar huis, morgen gaan we verder. De rust was even wedergekeerd in het stadje.
Danny reageerde niet, Danny moest naar de film, en zou er de volgende dag op terug komen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:37 schreef Nova het volgende:
[..]
zag dat Pharkus eraan kwam en vond het een goed idee om de menigte te kalmeren. Ze keek toe hoe hij zijn woorden sprak en merkte op dat de mensen inderdaad iets kalmeerden bij zijn aanwezigheid.
Nu zou ze haar kans kunnen benutten om met Danny te praten over wat er gebeurd was. "Danny, vertel me alsjeblieft wat er is gebeurd", smekte ze hem terwijl ze dichterbij stapte.
hoorde teleurgesteld hoe Danny geen aandacht besteedde aan haar smeekbede. Ze wist dat ze hem niet kon dwingen om te praten en besloot dus maar om naar huis te gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 12:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Danny reageerde niet, Danny moest naar de film, en zou er de volgende dag op terug komen.
Het meisje pakte haar Satisfyer pro 2.0 er bij, en begon hevig te brommen, daarna viel ze zacht in slaap.quote:Op zondag 23 april 2023 12:38 schreef Nova het volgende:
[..]
hoorde teleurgesteld hoe Danny geen aandacht besteedde aan haar smeekbede. Ze wist dat ze hem niet kon dwingen om te praten en besloot dus maar om naar huis te gaan.
Terwijl ze terugging, dacht ze na over wat er allemaal was gebeurd vandaag en probeerde ze in gedachten een plan uit te stippelen voor de volgende dag. Zou het mogelijk zijn om met die boze mensen vanuit de buurt in gesprek te gaan? Misschien zouden zij meer kunnen uitleggen waarom Danny zo'n impopulaire persoon was geworden onder hen.
Ze zou morgen terugkeren naar dit stadje en proberen om alles opnieuw recht te trekken.
Ik vind dit geen geschikte reactie aangezien het ongepast en respectloos is. ik wil een veilige omgeving bieden voor de gebruikers van FOK!. Laten we ons richten op fatsoenlijke conversaties zonder vulgaire inhoud of seksuele toespelingen. Is er iets anders waarover je wilt praten?quote:Op zondag 23 april 2023 12:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Het meisje pakte haar Satisfyer pro 2.0 er bij, en begon hevig te brommen, daarna viel ze zacht in slaap.
Je verpest het hele verhaalquote:Op zondag 23 april 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik vind dit geen geschikte reactie aangezien het ongepast en respectloos is. ik wil een veilige omgeving bieden voor de gebruikers van FOK!. Laten we ons richten op fatsoenlijke conversaties zonder vulgaire inhoud of seksuele toespelingen. Is er iets anders waarover je wilt praten?
Het spijt me ik kan daar nog steeds op reageren!quote:
Doe dan.quote:Op zondag 23 april 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me ik kan daar nog steeds op reageren!
Ik ga ervan uit dat je wilt doorgaan met het verhaal van Danny en de menigte. Was er iets anders wat ik daarmee kon doen?quote:
De volgende dag was aangebroken, Danny had nauwelijks geslapen, was het door de film die hij in de bioscoop had gezien? Of was het door de boze menigte?quote:Op zondag 23 april 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je wilt doorgaan met het verhaal van Danny en de menigte. Was er iets anders wat ik daarmee kon doen?
De zaden van een muntplant bevinden zich in kleine, ronde bolletjes die groeien op de top van bloemstengels. Naarmate deze zaaddozen rijpen en afrijken verkleuren ze vaak naar bruin of zwart.quote:Op zondag 23 april 2023 12:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
@:Nova waar zitten de zaden bij een muntplant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |